Здравейте,
Имам следното питане преди 2 години си купих горепосоченото поло и след около 1000 км забелязах ,че е похарчило около 600-700 мл масло.Смених гумичките на клапаните,но забелязах че и омаслява отстрани.И сега на всеки 1000 км наблюдавам ,че при градско не харчи изобщо , но на дълъг път харчи около 300 мл за 1000 км.Ако може да ми кажете как да спра теча на масло отстрани(дори и при свещите съм забелязал че влиза масло), за да разбера дали харчи изобщо или тази загуба на масло е от теч.
Polo 1.4 16V 2000 AHW
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Polo 1.4 16V 2000 AHW
Виж първо гарнитурите и по специално на капака на клапаните за течове а също и уплътнителя на капачката на маслото и дали няма теч от пръстена на масления филтър а може е запекъл сегмент може а е причината.
Re: Polo 1.4 16V 2000 AHW
Малко странно ,но на капака на клапаните нямам гарнитура дори като ходих на сервиз казаха ,че по каталог за този модел двигател нямало гарнитура.Иначе мерси за отговора дано да ми бъде в полза!
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Polo 1.4 16V 2000 AHW
Виж и семерината на коляновия вал да не тече оттам
- veekoo
- Мнения: 108
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 12:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Polo 1.4 16V 2000 AHW
Като нямаш по каталог гарнитура със силикон ли го дават производителите да е.И теча може и да е от семеринг.Измий двиг. и после виж хубаво от къде тече.
Re: Polo 1.4 16V 2000 AHW
Не знам как го дават производителите , но в сервиза точно със силикон уплътниха.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Polo 1.4 16V 2000 AHW
300 мл, изтекли от мотора, правят много сериозно петно или локва. Омасляванията от гарнитури или семеринги не са нмого като количество. Най - вероятно си гори.
Смяната на гумички не е гаранция, някоя може да е повредена при монтажа. А може да е и от сегменти,, без оглед е трудно да се каже. Карай прилично и нямаш грижи!
Смяната на гумички не е гаранция, някоя може да е повредена при монтажа. А може да е и от сегменти,, без оглед е трудно да се каже. Карай прилично и нямаш грижи!
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Polo 1.4 16V 2000 AHW
Значи, ако си сигурен че тези 300грама отиват по целия мотор, като омасляване ... прави се наистина със силикон, ама трябва от човек който разбира! Значи, наистина по каталог няма Гарнитура, защотто тя е вулканизирана към капака, и принципно се сменя целия капак - цифра е! Та ... купува се хубав силикон, устойчив на МНООООго високи температури и масло! Някои капаци принципно имат един ръб който изхвърля силикона, та затова е хубаво да се нанесе и по двете повърхности, да се изчака ад позасъхне, за да направи хубава коричка отгоре и след това, да се стягат (накратко)! Уважаващ себе си майстор трябва да знае добра технология за нанасяне и монтиране! Жокер: Силикони се използват дори при самолетните двигатели ... и там не тече!
Друго което се сещам, е да нямаш запушена цедка на картера, което да води до повишаване на вътрешното налягане на мотора и от там да не успяват гарнитурите да го задържат! Като отвориш капачката при работещ двигател, променя ли се работата на мотора, как се променя и духа ли силно от нея и от тръбичката за щеката на маслото?
Позздрави!
Друго което се сещам, е да нямаш запушена цедка на картера, което да води до повишаване на вътрешното налягане на мотора и от там да не успяват гарнитурите да го задържат! Като отвориш капачката при работещ двигател, променя ли се работата на мотора, как се променя и духа ли силно от нея и от тръбичката за щеката на маслото?
Позздрави!
Последна промяна от Koksan на Пет 06 авг 2010 0:19, променено общо 1 път.
Re: Polo 1.4 16V 2000 AHW
Аз поне не чувам да има промяна в звука на двигателя при отваряне на капачката на маслото, но усещам че духа.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Polo 1.4 16V 2000 AHW
По принцип трябва да духа леко,но и задължително трябва да се променят оборотите, на този мотор при отваряне на капачката! Трябва да почне да се мъчи едва ли не лекичко!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта