Polo 1.4 16V 2000 AHW

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
vuchka
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 23 апр 2010 22:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Polo 1.4 16V 2000 AHW

Мнениеот vuchka » Сря 04 авг 2010 21:07


Здравейте,
Имам следното питане преди 2 години си купих горепосоченото поло и след около 1000 км забелязах ,че е похарчило около 600-700 мл масло.Смених гумичките на клапаните,но забелязах че и омаслява отстрани.И сега на всеки 1000 км наблюдавам ,че при градско не харчи изобщо , но на дълъг път харчи около 300 мл за 1000 км.Ако може да ми кажете как да спра теча на масло отстрани(дори и при свещите съм забелязал че влиза масло), за да разбера дали харчи изобщо или тази загуба на масло е от теч.




Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Polo 1.4 16V 2000 AHW

Мнениеот anonimko » Чет 05 авг 2010 7:42


Виж първо гарнитурите и по специално на капака на клапаните за течове а също и уплътнителя на капачката на маслото и дали няма теч от пръстена на масления филтър а може е запекъл сегмент може а е причината.


vuchka
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 23 апр 2010 22:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Polo 1.4 16V 2000 AHW

Мнениеот vuchka » Чет 05 авг 2010 9:23


Малко странно ,но на капака на клапаните нямам гарнитура дори като ходих на сервиз казаха ,че по каталог за този модел двигател нямало гарнитура.Иначе мерси за отговора дано да ми бъде в полза!


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Polo 1.4 16V 2000 AHW

Мнениеот anonimko » Чет 05 авг 2010 10:44


Виж и семерината на коляновия вал да не тече оттам


Потребителски аватар
veekoo
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 12:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Polo 1.4 16V 2000 AHW

Мнениеот veekoo » Чет 05 авг 2010 12:11


Като нямаш по каталог гарнитура със силикон ли го дават производителите да е.И теча може и да е от семеринг.Измий двиг. и после виж хубаво от къде тече.


vuchka
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 23 апр 2010 22:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Polo 1.4 16V 2000 AHW

Мнениеот vuchka » Чет 05 авг 2010 12:41


Не знам как го дават производителите , но в сервиза точно със силикон уплътниха.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Polo 1.4 16V 2000 AHW

Мнениеот muns61 » Чет 05 авг 2010 12:49


300 мл, изтекли от мотора, правят много сериозно петно или локва. Омасляванията от гарнитури или семеринги не са нмого като количество. Най - вероятно си гори.
Смяната на гумички не е гаранция, някоя може да е повредена при монтажа. А може да е и от сегменти,, без оглед е трудно да се каже. Карай прилично и нямаш грижи!
:beer


vuchka
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 23 апр 2010 22:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Polo 1.4 16V 2000 AHW

Мнениеот vuchka » Чет 05 авг 2010 13:21


Хаха точно това ме посъветва и майстора :lol:


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Polo 1.4 16V 2000 AHW

Мнениеот Koksan » Чет 05 авг 2010 15:28


Значи, ако си сигурен че тези 300грама отиват по целия мотор, като омасляване ... прави се наистина със силикон, ама трябва от човек който разбира! Значи, наистина по каталог няма Гарнитура, защотто тя е вулканизирана към капака, и принципно се сменя целия капак - цифра е! Та ... купува се хубав силикон, устойчив на МНООООго високи температури и масло! Някои капаци принципно имат един ръб който изхвърля силикона, та затова е хубаво да се нанесе и по двете повърхности, да се изчака ад позасъхне, за да направи хубава коричка отгоре и след това, да се стягат (накратко)! Уважаващ себе си майстор трябва да знае добра технология за нанасяне и монтиране! Жокер: Силикони се използват дори при самолетните двигатели ... и там не тече! ;) :)

Друго което се сещам, е да нямаш запушена цедка на картера, което да води до повишаване на вътрешното налягане на мотора и от там да не успяват гарнитурите да го задържат! Като отвориш капачката при работещ двигател, променя ли се работата на мотора, как се променя и духа ли силно от нея и от тръбичката за щеката на маслото?

Позздрави!

Последна промяна от Koksan на Пет 06 авг 2010 0:19, променено общо 1 път.


vuchka
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 23 апр 2010 22:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Polo 1.4 16V 2000 AHW

Мнениеот vuchka » Чет 05 авг 2010 21:20


Аз поне не чувам да има промяна в звука на двигателя при отваряне на капачката на маслото, но усещам че духа.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Polo 1.4 16V 2000 AHW

Мнениеот Koksan » Пет 06 авг 2010 0:20


По принцип трябва да духа леко,но и задължително трябва да се променят оборотите, на този мотор при отваряне на капачката! Трябва да почне да се мъчи едва ли не лекичко!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта