Рециклиране на дросел клапа

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Рециклиране на дросел клапа

Мнениеот Vladko » Пет 13 ное 2009 12:26


Здравейте колеги пускам темата защото и при мен както при много други колеги се стигна до момента в който дросел клапата започна свой собстен живот със нейни си правила :cry: .Съответно проблема беше забелязан и диагностициран-диагнозата дросел клапа за смяна :banghead: .Всеки който се е сблъсквал знае цената-за незнаещите ще споделя че за 1.4 16в 101к.с. е над 700лв.Варианта втора употреба не беше опция защото аз вече си имах втора употреба :? И тогава един познат майстор който се е доказъл безброй пъти при настойки и ремонти на всичко свързно с бензиновите двигатели(карбуратори,инжекциони,бензинови помпи и т.н.) ми каза дай я ще се опитам да я оправя,но не ти давам гаранция.Викам си какво по лошо може да стане-свалих я и му я занесох.Вечерта ми я върна и я монтирах и о чудо :shock всичко беше наред-колата стана като нова.За сега(1месец) няма никакви проблеми а колата се кара всеки ден. :applause:




Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Рециклиране на дросел клапа

Мнениеот embi4a » Пет 13 ное 2009 13:45


А какво и беше преди да ти я ремонтират?


Потребителски аватар
VW Golf VR6
Мнения: 321
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рециклиране на дросел клапа

Мнениеот VW Golf VR6 » Пет 13 ное 2009 14:11


Да и аз се интересувам, че имам едно проблемче и да видя дали има нещо общо...


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рециклиране на дросел клапа

Мнениеот Vladko » Пет 13 ное 2009 14:17


Проблемът беше че падаха оборотите и на празен ход гаснеше,а ако включиш консуматор(климатик,подгрев на седалки и т.н.) работеше на 500оборота.При диагностика с Ваг Ком показваше постоянна грешка: отворена верига на дросела-след ремонта грешката я няма :D


Потребителски аватар
BEX---GLX
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 23:45
Автомобил: Polo 6R
Двигател: 1.4i
Местоположение: София

Re: Рециклиране на дросел клапа

Мнениеот BEX---GLX » Пет 13 ное 2009 14:40


имам жестоки съмнения, че проблемите с дроселите на всички полота от епохата идват от картерните газове, които ги бият във филтърната кутия...
моя дросел го чистя на 4-5000км, разкачам акумулатори и за сега нещата се оправят с това. Дано не се налага смяна :bishop


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рециклиране на дросел клапа

Мнениеот Vladko » Пет 13 ное 2009 14:47


При мен проблемът не беше от мръсна дросел клапа(знам как изглежда мръсна,а и моята съм я чистил идеално).


dimovcheto
Мнения: 79
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Рециклиране на дросел клапа

Мнениеот dimovcheto » Пет 13 ное 2009 15:47


Vladko, чудо не се е случило, просто липсата на ток заради демонтажа на клапата е изчистила грешките. Когато разкачането на акумулатора за една нощ престане да действа - нова клапа.
Не е 700 лв., а около 400 лв. с повече обикаляне ;-)


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2212
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Рециклиране на дросел клапа

Мнениеот Каспър » Пет 13 ное 2009 17:11


Добре де пускаш тема, че такава клапа може да се рециклира, а не казваш какво точно е направил майстора, нито пък кой е за да могат и други колеги да рециклират клапите си. Тогава какъв е смисъла от темата :?:
Дай малко инфо проблема в ТПС-а или в стъпковия мотор е бил? Пистите на ТПС-а ли са сменени или какво е направено по клапата?


mirro_21
Мнения: 217
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Рециклиране на дросел клапа

Мнениеот mirro_21 » Пет 13 ное 2009 17:18


и аз съм чувал,даже виждал.
като ми отвориха стария дросел,видяха че нещо беже запоен с некви жички.
но не знам каде е правена.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рециклиране на дросел клапа

Мнениеот Vladko » Пет 13 ное 2009 18:17


dimovcheto написа:Vladko, чудо не се е случило, просто липсата на ток заради демонтажа на клапата е изчистила грешките. Когато разкачането на акумулатора за една нощ престане да действа - нова клапа.
Не е 700 лв., а около 400 лв. с повече обикаляне ;-)

Значи липсата на ток няма да изчисти грешката това е 100% сигурно.Когато има проблем(а не грешка) колата работи зле(на ниски обороти и гасне) когато няма проблем(след ремонта) колата работи добре независимо дали в паметта има грешка или не :wink: А колкото до цената-обикалял съм достатъчно и ползвам доста отстъпки и пак цената е над 700лв -говоря за оригинална!

Каспър написа:Добре де пускаш тема....

Пускам темата за да се знае че е възможно,защото когато аз обикалях и разпитвах всички твърдяха че единственото решение е нова(те не са виновни просто и те не знаят).Няма как да обясня как се рециклира защото майстора не я прави пред мен,а и предполагам ако беше лесно щеше всеки да си го е направил сам :wink: Проблема е в самата дросел клапа(ТПС)(стъпковия мотор и той е вграден в нея)-незнам при другите Полота как е но при мен всичко е на едно и е капсуловано.
След рециклирането я зяпах много но не открих какво й е правено(тоест по нищо не си личи че е правена).Нарочно не пускам координати на майстора(ще го направя в темата за сервизи) защото изчаквам още малко да покарам да видя дали ще има проблем защото ремонта беше без гаранция :wink: Дотук 3000км. няма проблем.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2212
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Рециклиране на дросел клапа

Мнениеот Каспър » Пет 13 ное 2009 18:54


Добре възможно е да се рециклира. Но след като никъде не е обяснено къде или как става това, с какво или как помага тази тема. Ако утре на мен ми се прецака ТПС-а аз ще знам, че се рециклира, но само толкова и пак ще трябва да отида до магазина.
Цената на клапата е около 400лв. в Имахижу. Същата Siemens-VDO, която се продава в Юнитрейд със щампа на VW за 700лв. Клапите са еднакви просто стигат по различен начин до БГ.
Погледна ли графитните писти на ТПС-а дали не са наслоени там където са били протрити?


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рециклиране на дросел клапа

Мнениеот Vladko » Пет 13 ное 2009 19:01


Значи изчаквам само до края на месеца да е Ок всичко с колата и ще дам координати на майстора-не искам да избързвам да не се скапе утре дросела а аз да хваля майстора :idea:
Каспър написа:... Цената на клапата е около 400лв. в Имахижу. Същата Siemens-VDO, която се продава в Юнитрейд със щампа на VW за 700лв. Клапите са еднакви просто стигат по различен начин до БГ.

Да те всички търговци така казват mhihi
П.С. Един въпрос лично към теб Каспър-Тази цена 400лв. която така убедено пишеш за дроселова клапа за Поло 1.4 16в. 101к.с. ли е?Защото не всички Siemens-VDO клапи са еднакви.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2212
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Рециклиране на дросел клапа

Мнениеот Каспър » Пет 13 ное 2009 19:35


Цената която давам е за клапа за Поло6N / Голф3 1.6 АЕЕ / 1.4 АЕХ / 1.0 АЕR. Клапата е почти същата като при 1.4 16V и затова мисля, че там ще я има на тази цена. Колегата dimovcheto също я е взел на тази цена. Имахижу е директен вносител на Siemens-VDO и затова цената която се дава там е реална. Това, че Юнито ги взима от Сименс в Германия и тук ги вкарва като оригинална резервна част и удря щампата отгоре и двойна цена няма как да промени устройството на клапата. Същата клапа в Ауто+ е 500лв. Чудно те от къде я взимат и защо е такава цената mhihi
Хубаво е, че някой е намерил начин да се пребори със тези клапи. Дано твоята рециклирана изкара повече, защото тогава майстора ще стане милионер и ще има много радостни хора от форума :beer


HaPKo3a
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 13 май 2010 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Radnevo

Re: Рециклиране на дросел клапа

Мнениеот HaPKo3a » Чет 13 май 2010 19:53


Значи аз сам нов в занаята :) Сега си купих първата кола и е VW Polo 101 konq 16v и като я запаля когато е студена гаснее.Сатата работа е като пусна климатика :( и маистора ми каза,че е от дросел клапата :( но иначе като трагна никакви проблеми нямам и климатика ми бачка всичко.Познати ми казват да карам така нямало да има проблем.Kaто гледам цените на тая клапичка и...ми се реве :D КОлата е нов внос от Швейцария и смених всичко и не знам да ли дросел клапата е почиствана и пак като новобранец даже не знам каде е :) кажете какжо мислите като опитни :)


Потребителски аватар
Blizzarder-VW
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Рециклиране на дросел клапа

Мнениеот Blizzarder-VW » Чет 13 май 2010 22:36


HaPKo3a написа:Значи аз сам нов в занаята :) Сега си купих първата кола и е VW Polo 101 konq 16v и като я запаля когато е студена гаснее.Сатата работа е като пусна климатика :( и маистора ми каза,че е от дросел клапата :( но иначе като трагна никакви проблеми нямам и климатика ми бачка всичко.Познати ми казват да карам така нямало да има проблем.Kaто гледам цените на тая клапичка и...ми се реве :D КОлата е нов внос от Швейцария и смених всичко и не знам да ли дросел клапата е почиствана и пак като новобранец даже не знам каде е :) кажете какжо мислите като опитни :)


Колега аз да те успокоя :D :mrgreen: Тази дросел клапа ще трябва или да я смениш или да я правиш щом си с този мотор гарантирам ти! аз над 1 година я карах гаснеща при това и на ГИ я сложих :D не намерих решение, още не знаех,че може да се ремонтират тези дросели и си купих нова за 450лв. ОРИГИНАЛНА и това преди година. ако някои ще спори с мен за цени да доиде ще му покаже монтирания дросел (ако не вярва,че е оригинален) и ще го заведа до магазина от който си го купих. Дросела не струва 700лв , но е мн скъп няма спор. Относно поправянето ... еми възможно е :D Стария дросел е у нас и ще опитам да си го ремонтирам сам. Има 1 тема в форума, в който е показан Руски сайт, в който се ремонтира точно дросел от 16в. Понеже съм си разглобявал стария дросел мога да потвърдя, че снимките са 1:1 с действителността от този сайт. Проблема на тези дросели е в едни писти, по запознатите знаят, ремонта се състои в това да оправиш връзката между прекъснатите места на пистити и след това да успееш да сглобиш дросела,защотото това е доста трудно! Проблемите с гаснене на тази кола са само и единствено от дросела, в по-горните коментари видях нещо за газове и тем подобни. И ламбда сонда смених, тя си е консуматив попринцип,но старата си беше работеща, когато я смених. Ламбдата може да ти промени разхода, но не кара колата да гасне !!! На мен за 1 год колата в градско каране ми е загаснала над 1000 пъти(вследствие на това и стартер правих :D )Проблема се реши напълно с новата дросел клапа, колата е мн прияна за каране определено. Колега ориентирай се някой да ти я прави клапата това ще да е евтиното решение. Ако имаш пари-нова, но не такава от 700 лв :)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 141 госта