поло 96 АЕЕ.75кс.няма газ
проблема е,че гасне от раз.за 1 месец-4 пъти изгасна и ми направи впечатление,че се случва само,когато се спускам на скорост по наклон.
-след това веднага пали
-колата е загряла
-по някои път почва да ми притриса колата,когато се спускам на скорост,но рядко.
-първото палене за деня се осъшествява на 3 път.
на 2 пъти щях да се прибия,когато ми изгасна.не излизат грешки,какво не е наред?
пп:прочетох над 30 подобни теми,но колите или не палят след изгасването(а моята пали от раз)или само,когато са студени(моята е на 90гр).след като не открих аналог,пуснах темата!
гасне в движение-решено
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
гасне в движение-решено
Последна промяна от mirro_21 на Пет 12 мар 2010 15:45, променено общо 1 път.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: гасне в движение?
Отиди на кадърен жичкаджия да ти провери релето на бензиновата помпа и ако имаш имобилайзер/аларма. Напролет и аз ще ходя на профилактика и ще драсна 2 реда. Имам теория че и играта на оборотите е от това реле. За моя радост открих точния човек в Сливен - имахме подобна случка с колата на зет ми /Сеат Толедо AUZ мотор/и се оказа реле 409 което при него беше комбинирано бензпомпа/дроселна клапа/инжектор. Подобно реле имало и на Голф 3 каза майстора. Бяха окислени пистите от влага и след замяната му с оригинално - 96лв вс. заспа.
- Каспър
- Мнения: 2213
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: гасне в движение?
Казваш, че се случва когато се спускаш по наклон на скорост. Предполагам тогава не пипаш педала на газта Ако не подаваш газ и използваш ППХ (дали се активира ППХ зависи от това с какви обороти спускаш) тогава значи не се подава гориво към дюзите. Тоест всички съмнения за недостиг на гориво (помпа, релета, цедка, дюзи, филтър и т.н.) могат да се изключат. Ако обаче не използваш ППХ недостига на гориво също може да бъде причина.
Остават въздух, ток и датчици. Ако на диагностиката не изкарва никакви грешки и всички датчици бачкат насочи се към тоците: бобина, кабели, капачка и палец.
Клеморед и имобилайзер също са вероятни причини.
Както виждаш причините биха могли да са много. Кадърен диагностик би могъл да изключи повечето от тях.
Ако ти трябват кабели и капачка с палец за проба, насреща съм
Пробвал ли си да спуснеш наклона на свободна (изключено от скорост) и да видиш тогава дали ще изгасне
Остават въздух, ток и датчици. Ако на диагностиката не изкарва никакви грешки и всички датчици бачкат насочи се към тоците: бобина, кабели, капачка и палец.
Клеморед и имобилайзер също са вероятни причини.
Както виждаш причините биха могли да са много. Кадърен диагностик би могъл да изключи повечето от тях.
Ако ти трябват кабели и капачка с палец за проба, насреща съм
Пробвал ли си да спуснеш наклона на свободна (изключено от скорост) и да видиш тогава дали ще изгасне
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: гасне в движение?
Погледни уплътнителните пръстени на входящия колектор-смуче въздух и се получава бедна смес а притрисането е също от тях компа впърсква гориво и се получава ефекта на задавяне на колата -същия проблем с поло АЕЕ преди време а на ваг кома нищо не показваше.
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: гасне в движение?
anonimko написа:Погледни уплътнителните пръстени на входящия колектор-смуче въздух и се получава бедна смес а притрисането е също от тях компа впърсква гориво и се получава ефекта на задавяне на колата -същия проблем с поло АЕЕ преди време а на ваг кома нищо не показваше.
При мен има нещо подобно, ако съм с малка скорост и включа на 5-та и подам повече газ се получава някакво задавяне и гасне в движение. Като я оставя на скорост и пали след няколко метра. Установих, че се случва само при достатъчно ниска скорост и поемане на 5-та. Полото е AEE.
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: гасне в движение?
За да гасне на 5 проблема идва от центровка на делкото -според мен прекалено закъснение .Какво значи прекалено ниска скорост при подаване на рязка газ дори и трудно трябва да поема дори и с 40 на 5 да върви без проблем по равен път или наклон.
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: гасне в движение?
да спускам само на ППХ и не пипам абсолютно нищо.
до 1500 оборота някаде знам,че не впръсква гориво и на толкова се спускам.
опитах няколко пъти на ПХ и няма проблеми.
климоред ли е клеморед ли е...това не беше ли наи-отдолу на запалителния контакт?
защото тука от 1 месец нещо ми ръпа вътре в контакта.
първо на 2 пъти засече(не е замръзвал)и го отварях и го смазах с некво масло и
контактен спреи и сега се върти трудно.явно има нещо механично
чува се само ръп-ръп,като завартя ключа.
аз съм накупил доста неща
-палец,капачка,самореголиращо жило,малсо,вс филтри,1 тампон на двг,свещи,,темп.датчик,датчик на хол,ролка ремък и четки за алтернатора,з.накладки.
тези неща съм ги купил профилактично,защото до сега не са сменяни(освен масло и филтри)
но това ще бъде към 1-2 март,че тука в софия ми дерът кожата.
ще прегледам и входящия колектор,както ме посаветва колегата.
до 1500 оборота някаде знам,че не впръсква гориво и на толкова се спускам.
опитах няколко пъти на ПХ и няма проблеми.
климоред ли е клеморед ли е...това не беше ли наи-отдолу на запалителния контакт?
защото тука от 1 месец нещо ми ръпа вътре в контакта.
първо на 2 пъти засече(не е замръзвал)и го отварях и го смазах с некво масло и
контактен спреи и сега се върти трудно.явно има нещо механично
чува се само ръп-ръп,като завартя ключа.
аз съм накупил доста неща
-палец,капачка,самореголиращо жило,малсо,вс филтри,1 тампон на двг,свещи,,темп.датчик,датчик на хол,ролка ремък и четки за алтернатора,з.накладки.
тези неща съм ги купил профилактично,защото до сега не са сменяни(освен масло и филтри)
но това ще бъде към 1-2 март,че тука в софия ми дерът кожата.
ще прегледам и входящия колектор,както ме посаветва колегата.
- Ventci_abf
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: гасне в движение?
само при спускане ли ти гасне, ако е само тогава имаш ли достатъчно гориво в резервоара
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: гасне в движение?
поне 1/2 винаги!
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: гасне в движение?
Здрасти колеги.
При мене същия проблем се реяи само и единствено с чистене на дросела.
Като започне да гасне така се знам вече и така на 5000км една профилактика, ако пропусна, колата сама ми напомня
Така и неразбрах защо се зацапва клапата.
Поздрави и кота го направиш пиши.
При мене същия проблем се реяи само и единствено с чистене на дросела.
Като започне да гасне така се знам вече и така на 5000км една профилактика, ако пропусна, колата сама ми напомня
Така и неразбрах защо се зацапва клапата.
Поздрави и кота го направиш пиши.
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: гасне в движение?
anonimko написа:За да гасне на 5 проблема идва от центровка на делкото -според мен прекалено закъснение .Какво значи прекалено ниска скорост при подаване на рязка газ дори и трудно трябва да поема дори и с 40 на 5 да върви без проблем по равен път или наклон.
Тя си поема и се усещ, че скороста и е по висока от необходимата и след няколко метра гасне на скорост.
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: гасне в движение?
Остава да намериш някои с ваг-ком да закачи колата в движение и да следи параметрите и като угасне да види откъде се шашка компа.Иначе си ми далеч с удоволсвие бих седнал с лапа и да хванем грешката която дава в движение.
Re: гасне в движение?
вариянт 1.
вариянт 2.
от стар филтар въздушен, съпротивлението на мръсния филтар кара да смуче повече картерни газове.
от кофти масло и кофти центровка- предварено или закаснено запалване при не затворил всмукателен клапан, кофти гориво смени бензиностанцията са възможни причини
става и при лоша позиция на делкото погледнете там да се мръдне
martinvera написа:Здрасти колеги.
При мене същия проблем се реяи само и единствено с чистене на дросела.
Като започне да гасне така се знам вече и така на 5000км една профилактика, ако пропусна, колата сама ми напомня
Така и неразбрах защо се зацапва клапата.
Поздрави и кота го направиш пиши.
вариянт 2.
от стар филтар въздушен, съпротивлението на мръсния филтар кара да смуче повече картерни газове.
от кофти масло и кофти центровка- предварено или закаснено запалване при не затворил всмукателен клапан, кофти гориво смени бензиностанцията са възможни причини
става и при лоша позиция на делкото погледнете там да се мръдне
Последна промяна от maznia на Съб 06 фев 2010 0:34, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: гасне в движение?
благодаря за отговорите и предложенията колеги.
записал съм си всички Ваши препоръки и съвети.
на края на месеца се надявам,че ще събера поне 200лв.
да отида на сервиз,да ми сменят тези части,които
съм купил и да препипат колата.
записал съм си всички Ваши препоръки и съвети.
на края на месеца се надявам,че ще събера поне 200лв.
да отида на сервиз,да ми сменят тези части,които
съм купил и да препипат колата.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта