Здравейте колеги,
Може въпроса ми да ви се стори тъп, но реших да попитам. Тези дни се занимавах с маркуча на казанчето за водата на чистачките, там където влиза в казанчето се беше спукал и сега имам снадки, които се изваждаха няколко пъти и сега сложих лепило да видим дали ще издържат, без да се изваждат.
При тази процедура махам акумулатора, за около 30 минути и след, като го монтирам пак, паля колата и я оставам да загрее на празен ход, докато си пусне вентилатора, тъй като съм чел, че като се маха акумулатора се оставя да работи без да се включва нищо на парзен ход за да си направи настройките.
Въпроса ми е следния:
Нужно ли е да се оставя да работи на празен ход, след всяко махане на акумулатора? Колата си пали нормално, за сега няма проблеми, но някак си ми се струва ненужно при всяко сваляне на акумулатора да я държа така, все пак и ми харчи и бензин. Само след чистене на дросела ли се прави тази гимнастика или винаги след сваляне на акумулатора.
Благодаря предварително.
vw polo 1.4 MPI адаптация при сваляне на акумулатор?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
- Linkos
- Мнения: 88
- Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:51
- Автомобил: VW Golf 1.8 T
- Двигател: AGU
- Местоположение: Бургас
Re: vw polo 1.4 MPI адаптация при сваляне на акумулатор?
... Процедурата която правиш със загряването и чакането на перките се прави само когато пипаш нещо по водната система на мотора ,а не на чистачките и това се прави , за да се убедиш ,че всичко е наред и няма въздушни възглавници по водната система.При евентуално чистене и сваляне на дросела ,евентуално адаптиране става с каране ,но в 100 % от случаите се самоадаптира понякога се налага адаптиране в сервизна среда.Общо взето само се набутваш с бензина в твоя случай.
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: vw polo 1.4 MPI адаптация при сваляне на акумулатор?
Не е нужно при теб като сложиш аку-то на контакт само за няколко минути за да може компа да си провери елетрониката това което са ти казали се отнася за двигатели 1,6 АЕЕ понеже компа е Марели а дросела Бош при теб всичко е Бош
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: vw polo 1.4 MPI адаптация при сваляне на акумулатор?
Благодаря колеги!
Абе знаех си аз, че се вкарвам в някакви измислени филми, ама поне тествах дали си пуска перката, ако не друго.
Иначе за втори път я оставям така, абе поизгорих малко бензин......., здраве да е!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта