Поло 1,9D 1999г. 64 Въпросчета разни основно за компресор

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
MyPa_TpuO
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 24 яну 2012 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Поло 1,9D 1999г. 64 Въпросчета разни основно за компресор

Мнениеот MyPa_TpuO » Пет 03 фев 2012 9:53


Първо здравейте на всички :beer Сравнително нова съм във форума, въпреки че го чета от доста време. Допреди няколко дни (че и още) карах едно бензиново поло, нооооооо вече си имам ново тракторче - Поло 1,9D, 1999г., 64кс.
Потърсих из форума, но не намерих (а хич не ми се ще и за това да си тормозя майстора): как точно се наглася часовника на полото? Смених акумулатора и той естествено се занули. Пробвах с малко по-силно натискане - ма явно не става. Видях из темите как се маха надписа Insp, но не видях да има за часовника (предполагам, че е доста по-тривиално). Та приемам идеи по въпроса.

Още нещо - виждам, че по принцип има датчик за това, че не е сложен колана, но когато запаля двигателя - няма някакви индикации да работи. Може ли да е изключен просто (и как да се активира пак)?

Разни такива - извинявам се ако са много тъпи въпросите, просто досега съм карала доооста по-обикновена количка с повечко механика. mhihi

Последна промяна от MyPa_TpuO на Пон 26 мар 2012 11:20, променено общо 1 път.




koco
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 10:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: velingrad

Re: Въпросчета разни - основно за табло

Мнениеот koco » Пет 03 фев 2012 12:28


Здравей колежке :) , относно часовника, пробвай с завъртане и задържане на самото копченце, наляво се сменят часовете, а надясно минутите, поне на голф 4 е така. Успех!


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Въпросчета разни - основно за табло

Мнениеот Dobromirski » Пет 03 фев 2012 12:34


При контакт


Потребителски аватар
balrog
Мнения: 94
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 9:25
Автомобил: VW Polo
Двигател: AFT 1998
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Re: Въпросчета разни - основно за табло Поло 1999 г.

Мнениеот balrog » Съб 04 фев 2012 17:46


Датчика по-скоро ти е за аербега..и по-точно ако свети значи има проблем с него(предполагам говориш за това което наподобява копче от дясно на волана). Поне на моето поло 97' година е така. :deal И добре дошла и много безаварийни колежке! :)


Потребителски аватар
MyPa_TpuO
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 24 яну 2012 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпросчета разни - основно за табло Поло 1999 г.

Мнениеот MyPa_TpuO » Нед 05 фев 2012 12:52


balrog написа:Датчика по-скоро ти е за аербега..и по-точно ако свети значи има проблем с него(предполагам говориш за това което наподобява копче от дясно на волана). Поне на моето поло 97' година е така. :deal И добре дошла и много безаварийни колежке! :)


Не, имам си предвид типичната сигнализация за предпазен колан:
Изображение
Тази просто я намерих в нета.

Нали като се даде на контакт - в общи линии на първо четене светват всички индикации. И ако има проблем - остава да свети някоя от тях. Просто забелязах, че има индикатор и за предпазния колан (прилича на на картинката-ма в типичното жълто). Но като е запален двигателя и не е сложен колана, не го чувам да писка или да свети :D Та се чудех дали не е изключен от предишен собственик - или просто го няма като цяло.

Оправих се с часовника, явно понеже не е карана количката доста време и голяма част от нещата просто са заяли от стоенето. Успях да го настроя.

Благодаря за посрещането :beer :D

ПП. Изобщо има ли някъде по-подробна информация за това кое какво значи на таблото - и разни обяснения кое как се наглася, за да не питам такива подробности, а да си ги изчета направо?


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Въпросчета разни - основно за табло Поло 1999 г.

Мнениеот lion_heart002 » Нед 05 фев 2012 12:59


Това е лампата за Airbag-a! След 3 секунди се изключва след даване на контакт-за това време се тества системата,ако има проблем-свети постоянно!


Потребителски аватар
balrog
Мнения: 94
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 9:25
Автомобил: VW Polo
Двигател: AFT 1998
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Re: Въпросчета разни - основно за табло Поло 1999 г.

Мнениеот balrog » Нед 05 фев 2012 13:27


Колегата lion_heart002 го е казал точно! :012: Има доста теми в форума и за индикации по таблото и за каквото се сетиш, просто трябва малко работа с търсачката! :)


Потребителски аватар
MyPa_TpuO
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 24 яну 2012 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпросчета разни - основно за табло Поло 1999 г.

Мнениеот MyPa_TpuO » Сря 08 фев 2012 13:22


Благодаря много! :beer Загледах се, че действително по-скоро мяза да е като на еърбег, а не на колан лампичката :mrgreen:
Малко съм като индианец с лимузина в момента :mrgreen: Ма й свиквам постепенно.


Потребителски аватар
MyPa_TpuO
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 24 яну 2012 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпросчета разни - основно за табло Поло 1999 г.

Мнениеот MyPa_TpuO » Пон 26 мар 2012 11:20


Здравейте,

имам следния странен проблем.. След като ми сложиха алармата за колата - по едно време централното тотално умря. Тъй като предположих, че ще е най-удачно да я върна при същите майстори (те си знаят къде точно са бърникали по схемите), първоначално ми заявиха, че имало късо съединение в компресора на централното - и са го оправили. НОоо като тръгвах да взимам колата, централното пак не работеше. И ми заявиха, че е за нов компресор. Както и да е - разходихме се по моргите, взех друго. Известно време работеше - и в един момент почна да работи като 'тука има-тука нема'. Демек понякога работеше, понякога не. С един приятел го разръчкахме отзад - и в общи линии установихме, че работи само като е в хоризонтално положение (самия компресор), но във вертикално изобщо не зацепва.

Та чуденката ми сега е: възможно ли е да има някакъв проблем по ел.свързването - и от там да дава драми с компресора - или просто съм голЕм карък и втори път попадам на дефектен компресор? Моят майстор не е жичкаджия и не може да ми съдейства за това, а при тези младежи с алармата нещо хич не искам пак да я карам.

Ще съм много благодарна за идеи по въпроса..


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2589
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Въпросчета разни - основно за компресор

Мнениеот zografski » Пон 26 мар 2012 14:53


Колежке лично аз бих ти предложил да извадиш компресорчето, да го отвориш, след това да напръскаш платката с WD да позачистиш ръждичката която предполагам я има, да изчакаш да изсъхне и накрая да го върнеш на мястото му. Поне при мен като го правеше този номер с ту го има ту го няма така го реших, имаше доста ръжда по платката, течове при мен няма, но явно с годините малко по малко си хваща ръжда! Дори и проблема да не е в ръжда по платката като го отвориш ще видиш дали има нещо нередно. По спомен мисля че не беше голяма работа отварянето на кутията на компресора, единственото неприятно беше маркучето което прави вакум, аз го отрязах и след това при слагането му обратно трябваше да нагрея и разширя малко маркучето за да влезе отново където му е мястото. Сподели после дали си се справила и дали е проработило както трябва.
Успех и Поздрави от мен :)


Потребителски аватар
MyPa_TpuO
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 24 яну 2012 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпросчета разни - основно за компресор

Мнениеот MyPa_TpuO » Сря 04 апр 2012 13:23


zografski написа:Колежке лично аз бих ти предложил да извадиш компресорчето, да го отвориш, след това да напръскаш платката с WD да позачистиш ръждичката която предполагам я има, да изчакаш да изсъхне и накрая да го върнеш на мястото му. Поне при мен като го правеше този номер с ту го има ту го няма така го реших, имаше доста ръжда по платката, течове при мен няма, но явно с годините малко по малко си хваща ръжда! Дори и проблема да не е в ръжда по платката като го отвориш ще видиш дали има нещо нередно. По спомен мисля че не беше голяма работа отварянето на кутията на компресора, единственото неприятно беше маркучето което прави вакум, аз го отрязах и след това при слагането му обратно трябваше да нагрея и разширя малко маркучето за да влезе отново където му е мястото. Сподели после дали си се справила и дали е проработило както трябва.
Успех и Поздрави от мен :)


Благодаря много за идеята! Засега свърши работа прекрасно - но то и миналият път ме подлъга. Та.. Ако има промяна - ще ъпдейтна. Иначе спреят свърши страхотна работа.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2589
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Въпросчета разни - основно за компресор

Мнениеот zografski » Сря 04 апр 2012 21:58


Радвам се :beer


Потребителски аватар
MyPa_TpuO
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 24 яну 2012 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпросчета разни - основно за компресор

Мнениеот MyPa_TpuO » Пет 12 юли 2013 10:42


Пак съм аз - и пак със същия проблем.. Само че този път WD не помогна.

Водих го на жичкаджия (не знам колко читав), както и на моя майстор, но той като цяло ел.неща не прави. Както и да е - заключението на двамата е, че не работи релето. Изобщо не ми се дават пак 50-60лв. за втора ръка компресор (за 3-ти път), който да устиска няколко месеца. Та приемам всякакви идеи и коментари по въпроса: как мога да подменя релето, има ли откъде да се купи, толкова ли е скъпо/трудно и т.н.?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Поло 1,9D 1999г. 64 Въпросчета разни основно за компрес

Мнениеот kris11 » Нед 14 юли 2013 12:51


Проблем са спойките на релето командавюо компресора. Това е от ЕГН то =напукани спойки. Занесиго на някой, който може да запоява. И без лупа ясно се виждат пукнатините в спойките на изводите на релето.Aко е текло и вода вътре , може да има зеленясала диря на външен вид а медта на дирята вече да я няма.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта