Дросел и зацепване на ремък- отпадат.
Това е прословутия семеринг с"венец" за четене.
Просто искам да съм сигурен,че е той без да свалям скорости(90лв семеринг +150труд само за проба).
При него е имало проблем и с вървенето,а моята върви повече отколкото и дават по книга.
Разхода е нисък,което не се връзва ..........
Единствено,ако се разбере ,колко е заводското предварение на ПХ(явно е голяма тайна и не го пише никъде) мога да го сравня с моето 9-12 гр.
Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
- van4ooo
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
Ако всички белези си пасват а тая гривна се беше превъртяла(както на колегата от сеат) нали и на теб щеше да ти набие грешка а ти нямаш такава.Като извадиш датчика не се ли вижда гривната как е?
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
i.e.i написа:Дросел и зацепване на ремък- отпадат.
Това е прословутия семеринг с"венец" за четене.
Просто искам да съм сигурен,че е той без да свалям скорости(90лв семеринг +150труд само за проба).
При него е имало проблем и с вървенето,а моята върви повече отколкото и дават по книга.
Разхода е нисък,което не се връзва ..........
Единствено,ако се разбере ,колко е заводското предварение на ПХ(явно е голяма тайна и не го пише никъде) мога да го сравня с моето 9-12 гр.
В края на краещата колко ти е предварението наистина? В Сеат форума си писал до 20, тук на 1-а страница до 30, сега пишеш до 12? По принцип на ФВ то не се мери на празен ход, но мисля че много добре знаеш и това. Може би трябва да смениш и заглавието на темата - не обороти, а предварение? Според мене първо сменяш датчика на разпредвала /щом не работи/ и ако не се оправи тогава рушкаш надолу. Нормално предварението на ФВ на празен ход играе с 1-2 градуса, /със стробоскоп/, а щом колата е в авариен режим другото няма как да го видиш как е при тебе. Аварийният режим няма да й позволи да влезе в сервизен /1500/мин./И то при условие че от автоморгата са ти дали точната клапа /а не - "това е за 1.4 мотор"/ Всичко друго е ала-бала.
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
Аз ,ако знаех нямаше да питам.
Многократно описах ,какво е проверено и гарантирано работи.Това са клапата и датчиците.Работят коректно ,проверено с диагностична апаратура(не ваг ком) от хора ,които разбират.
Датчика на к.вал също работи,единствено "нещото" от ,което чете да не е в правилната позиция.
Това е едното,другото е компа да е изперкал(малко вероятно)
За тия мотори(това ,което четох) е ,че предварението го определя компа на база датчик колянов вал(единствено условие е правилно зацепен ремък) и всички останали внасят корекции.
Иначе май на всички мотори не само на VW може да се види.
Моето на пх е 9-12 градуса(нормално е да мърда),но незнам ,колко трябва да бъде.
При подаване (просто докосване) на газ ( и там е проблема) двигателя трепка и ако не се стабилизаира аванса отива на 30гр.(предполагам се стреми да не загасне).
Проблема е ,че по някой път гасне. Случва се най вече при спиране.Характерно за прецакано серво,но пробвах с откачен и затапен маркуч.
Многократно описах ,какво е проверено и гарантирано работи.Това са клапата и датчиците.Работят коректно ,проверено с диагностична апаратура(не ваг ком) от хора ,които разбират.
Датчика на к.вал също работи,единствено "нещото" от ,което чете да не е в правилната позиция.
Това е едното,другото е компа да е изперкал(малко вероятно)
За тия мотори(това ,което четох) е ,че предварението го определя компа на база датчик колянов вал(единствено условие е правилно зацепен ремък) и всички останали внасят корекции.
Иначе май на всички мотори не само на VW може да се види.
Моето на пх е 9-12 градуса(нормално е да мърда),но незнам ,колко трябва да бъде.
При подаване (просто докосване) на газ ( и там е проблема) двигателя трепка и ако не се стабилизаира аванса отива на 30гр.(предполагам се стреми да не загасне).
Проблема е ,че по някой път гасне. Случва се най вече при спиране.Характерно за прецакано серво,но пробвах с откачен и затапен маркуч.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
Голямо ти е предварението. Нормално за ФВ е на 1500об/мин да е около 6, нагоре може и да стигне 9-12, но 30 Явно няма да се разминеш без подмяна на тези втулки за които пише колегата и после ако излезе от аварийния режим ще имаш щастието да видиш колко го е направил компа. Други вариянти нямаш според мене.
Имаш и още за размисъл "втулки" - 1 зъб на ремъка ти е 13 гр. предварение. На празен ход не трябва да е под 2. Или излиза че правилното ти зацепване се пада в/у зъба и където и да отидеш напред или назад, все е грешка.
Имаш и още за размисъл "втулки" - 1 зъб на ремъка ти е 13 гр. предварение. На празен ход не трябва да е под 2. Или излиза че правилното ти зацепване се пада в/у зъба и където и да отидеш напред или назад, все е грешка.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
Значи ... Тоя венец .. няма как да се зацепи на криво! Той няма белези за зацепване! Той представлява обикновена шайба с нарези, като прилича на зъбно колело! Условието там е зъбите да са през еднакво разстояние и с еднакава дебелина! По този начин датчика чете! След като не ти дава грешка за датчик на колянов вал, значи датчика е добре! Ако са ти износени тези пластмасови втулки - показанията на датчика ще са лъжливи и ще записва грешка! При положение че всичките ти датчици са функциониращи и белезите ти са правилни - според мен проблемът ти е в Дроселовата клапа, с това гаснене отвреме на време!!
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
Мерси,това е най- полезното да този момент .Майстора даде 99% за него след ,като не откри друго. 100% ,когато сваля маховика(затова и изчаквам).Случвало му се на Ауди и така го оправили.
Дросела... започнах с почистване и адаптация.Не дава грешка ,винаги се адаптира успешно.
След това на всякъде ,където ходих ,започваха от него.Навсякъде мнението беше,че е коректен и проблема не е в него.
Отварях го и чистих пистите(изглеждат ,като нови).Зъбните колела нямат износване,няма лубт в мотора.
От този двигател е,вкл. и другия с който пробвах.
Ще намеря и пробвам от работеща кола.
Дросела... започнах с почистване и адаптация.Не дава грешка ,винаги се адаптира успешно.
След това на всякъде ,където ходих ,започваха от него.Навсякъде мнението беше,че е коректен и проблема не е в него.
Отварях го и чистих пистите(изглеждат ,като нови).Зъбните колела нямат износване,няма лубт в мотора.
От този двигател е,вкл. и другия с който пробвах.
Ще намеря и пробвам от работеща кола.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
Я все пак свери с този №:
http://cgi.ebay.de/Drosselklappe-VW-Lup ... 2130wt_676
http://cgi.ebay.de/Drosselklappe-VW-Lup ... 2130wt_676
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
Мистерията са задълбочава:
VW Polo 6N2 auch Classic + Variant
mit 1.0l Motor 50PS - Motorkennbuchstabe: AUC / ALD
mit 1.4l Motor 54PS / 60PS - Motorkennbuchstabe: AKP / AKK / AUD
ab Fahrgestellnummer: ...6N_YD517551
ab Fahrgestellnummer: ...6N_YY538101
einfach die VW-Nummer vergleichen!
gebraucht - hat bis zum Ausbau einwandfrei funktioniert
VW-Nummer: 030133062C
030 133 062C
Hersteller: Bosch
Bosch-Nummer: 0280750095
0 280 750 095
http://cgi.ebay.de/Drosselklappe-030133 ... 2376wt_676
Интересно, че в ебей дават само този за твоя двг., а в нашите "справочници" и 030133062А, който е с една тръбичка и той е по - евтиният 1072лв по памет.
Намерих и с 1 - http://cgi.ebay.de/Seat-Ibiza-6K1-1-4-D ... 472wt_1247
VW Polo 6N2 auch Classic + Variant
mit 1.0l Motor 50PS - Motorkennbuchstabe: AUC / ALD
mit 1.4l Motor 54PS / 60PS - Motorkennbuchstabe: AKP / AKK / AUD
ab Fahrgestellnummer: ...6N_YD517551
ab Fahrgestellnummer: ...6N_YY538101
einfach die VW-Nummer vergleichen!
gebraucht - hat bis zum Ausbau einwandfrei funktioniert
VW-Nummer: 030133062C
030 133 062C
Hersteller: Bosch
Bosch-Nummer: 0280750095
0 280 750 095
http://cgi.ebay.de/Drosselklappe-030133 ... 2376wt_676
Интересно, че в ебей дават само този за твоя двг., а в нашите "справочници" и 030133062А, който е с една тръбичка и той е по - евтиният 1072лв по памет.
Намерих и с 1 - http://cgi.ebay.de/Seat-Ibiza-6K1-1-4-D ... 472wt_1247
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
То май и аз трябва да пробвам с такава http://cgi.ebay.de/NEU-Drosselklappe-03 ... 2121wt_772 - имам затапен 1 край на тройник за вакуума, не ми се вдигат оборотите като натисна спирачка, колата е испанска сглобка?
http://cgi.ebay.de/VW-1-4-DROSSELKLAPPE ... 2806wt_991
http://cgi.ebay.de/VW-1-4-DROSSELKLAPPE ... 2806wt_991
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
На АККто е с 1 тръбичка за филтъра на бензиновите пари.Втората вкл. и клапанчето я няма фабрично(гледах на няколко мотора).
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
Май са слагали каквото са имали. Близнака на моето Поло беше с Марели динамо, а аз съм с Бош..... Но се радвам за тебе че има откъде да намериш клапа за проба. Хайде успех и не забравяй моля да си приключиш темета.
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
След доста наляти пари в диагностики ,до момента развитие-никакво.Колата от няколко дена е в сервиз и проверени всички датчици,проба с нови кабели,бобина и свещи.Изразходен 10л бензин
+ 10 л газ основно на ПХ.Сменени уплътнители на колектора,проверка на повдигачите.Твърдят ,че
шайбата на р.вал не е оригиналната за модела и са презацепили ремъка с 2 зъба (сега белезите не отговарят).
Днес цял ден бях там и пробваха с друг комп.,същата работа .
Последно препоръчват ревизия на главата(за клапан),нови 300+лв.Дали е възможно при положение
че двигателя пред мен работи 1 час на пх без да трепне да има проблем с газоразпределението?
+ 10 л газ основно на ПХ.Сменени уплътнители на колектора,проверка на повдигачите.Твърдят ,че
шайбата на р.вал не е оригиналната за модела и са презацепили ремъка с 2 зъба (сега белезите не отговарят).
Днес цял ден бях там и пробваха с друг комп.,същата работа .
Последно препоръчват ревизия на главата(за клапан),нови 300+лв.Дали е възможно при положение
че двигателя пред мен работи 1 час на пх без да трепне да има проблем с газоразпределението?
Re: Проблем с оборотите при Seat Ibiza AKK
Проблема не е отстранен напълно, но подобрението е чувствително. Оказа се, че действително е смучело въздух през уплътнителите на всмукателния колектор. Интересното е, че не реагираше при пръскане със спрей.
След настройка на АГУ-то в "Аргус" (коренно си промених мнението за тях), може да се каже, че проблемът до голяма степен изчезна. Остана единствено, при изключване от скорост на около 1200 оборота, леко пропадане (не винаги) под оборотите на празен ход, но не гасне.
Борбата приключи, ще се кара така.
След настройка на АГУ-то в "Аргус" (коренно си промених мнението за тях), може да се каже, че проблемът до голяма степен изчезна. Остана единствено, при изключване от скорост на около 1200 оборота, леко пропадане (не винаги) под оборотите на празен ход, но не гасне.
Борбата приключи, ще се кара така.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта