Поло 6N AFH охлаждане !!
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Поло 6N AFH охлаждане !!
Колеги проблем сених преди 2 месеца целия щуцер в който влизат всички маркучи ! Но ми направи впечатление ,че горния маркуч към радиатора винаги е топъл и колата се охлажда !
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Чет 12 сеп 2013 17:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло 6N AFH охлаждане !!
Провери термостата. Ако и двата маркуча са топли преди да е загряла колата, термостата е заседнал в отворено положение.
- metojoor
- Мнения: 164
- Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
- Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
- Двигател: AGU AEX T
- Местоположение: София,Кривина
Re: Поло 6N AFH охлаждане !!
Термостат смени ли,погледна ли дали пласмасата която държи термостата не е счупена?
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Поло 6N AFH охлаждане !!
Значи топъл е само горния маркуч , този от термостата си седи студен . При смятана та щуцера новия си върви с поставен термостат !
Re: Поло 6N AFH охлаждане !!
Значи нямаш проблем щом този с термостата е студен.Какво ще рече че колата се охлажда?При продължително пускане температурата пада примерно на 70 градуса по уред? Че на тези коли е направено кат е на 70 показва 90 и на 100 да отифе пак е 90.Ако е на 70 значи ти е заминал термостата или леглото и колата е доста студена.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Поло 6N AFH охлаждане !!
Somi написа:Значи нямаш проблем щом този с термостата е студен.Какво ще рече че колата се охлажда?При продължително пускане температурата пада примерно на 70 градуса по уред? Че на тези коли е направено кат е на 70 показва 90 и на 100 да отифе пак е 90.Ако е на 70 значи ти е заминал термостата или леглото и колата е доста студена.
Ако не ти пада темп. под 90г, но нямаш парвно, проблемът ти е в парно-радиаторчето, което се намира зад таблото. Сваля се цялото табло и се сменя. В сервиз ще ти вземат към 200лв. Самото радиаторче струва към 70лв + - 10лв (по спомен), но свалянето на цялото табло е много играчка и като цяло е много тегаво.
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Поло 6N AFH охлаждане !!
Ми парното си е нормално но да при продължително каране пада до 70 градуса
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло 6N AFH охлаждане !!
Mr.Lemon написа:Ми парното си е нормално но да при продължително каране пада до 70 градуса
Термостата или счупена пластмаса вътре в октопода.И на 70* парното няма да е много нормално.
Re: Поло 6N AFH охлаждане !!
4i4o-dido написа:Mr.Lemon написа:Ми парното си е нормално но да при продължително каране пада до 70 градуса
Термостата или счупена пластмаса вътре в октопода.И на 70* парното няма да е много нормално.
При положение, че на 90 градуса на първа степен пуснат вентилатор и след 10-тина км каране не се живее в Полото, мисля, че при 70 градуса може и да е нормално...
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло 6N AFH охлаждане !!
Е нека падне под 0 и тогава ще си проличи.
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Поло 6N AFH охлаждане !!
Абе не знам счупен ли е или не но долния маркуч не загрява от тва би следвало да е здраво всичко там !!!!
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поло 6N AFH охлаждане !!
Термостата седи на долния маркуч т.е. на изхода на радиатора.Когато колата загрее,ама не достатъчно за да отвори големия кръг, горния маркуч започва да се стопля.Това се дължи на простата фукнция на водата да предава топлината.Няма как на единия край на маркуча да има примерно 70 градуса,а на другия край да е студен като камък...колкото и да е ,водата предава топлина и маркуча се загрява. Ако долния вече започне дори леко да се стопля - термостат.
Иначе за 70-те градуса извън града - термостат ;) .Хубаво преди 2 месеца си го сменил,ама вероятно не с оригинален...аз затова им пея на хората да не си купуват ментаци,защото излизат по-скъпо накрая.
Иначе за 70-те градуса извън града - термостат ;) .Хубаво преди 2 месеца си го сменил,ама вероятно не с оригинален...аз затова им пея на хората да не си купуват ментаци,защото излизат по-скъпо накрая.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 6N AFH охлаждане !!
Здрасти колега!
Като смени дросела какво стана? Имаше ли ефект?
Като смени дросела какво стана? Имаше ли ефект?
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Поло 6N AFH охлаждане !!
Дросел ?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта