Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
bootdisk
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 27 авг 2013 19:39
Автомобил:
Двигател:

Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка

Мнениеот bootdisk » Чет 20 мар 2014 8:53


Здравейте,

Знам, че проблема е разискван, но аз вече смених маслена помпа(верига на помпата, помпата е чисто нова), масло(10W40), филтър, датчик + почистване на двигателя.
Колата e Polo 1.4 AEX 1996.

Започнахме с мигане и за няколко дни премина от 1 на минута в почти постоянно, моя майстор смени гореизброеното и около 2 седмици всичко беше наред. Снощи ми се наложи да карам по продължително и пак започна на няколко секунди да мига....т.е. като загрее колата :(
Маслото е на максимума.

Някакви идеи и колко датчика за маслото има Polo-то, защото уж бяха два, а после се оказа един... :) Ще съм благодарен на всякакви съвети :)

Благодаря.




efo30
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 09 авг 2012 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Re: Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка

Мнениеот efo30 » Сря 07 май 2014 18:57


Здравей колега,можеш ли да ми кажеш къде се намира въпросния датчик,че и на мене като се покара към 200 км. и лампата на маслото светва.Благодаря ти предварително.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка

Мнениеот freestyler911 » Сря 07 май 2014 23:49


Тия датчици са няколко модела. Моя май е зелен, провери какъв цвят е, май имаше черен и бял/сив. Те дават различно съпротивление при едно и също налягане на маслото, т.е. лампата може да свети без причина или да не светне и да е затегнал двигателя :11 . Закачи си механичен манометър на мястото на сензора, при 3000 оборота на загряла кола (90 градуса от поне 10-15 мин) си на около 4,5-4,7 бара налягане (по спомен малко тука пиша ...). Ако манометъра е ОК, търси си верния датчик.

Аз в такава посока си мисля...

А "майсторите" читави ли са?


jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка

Мнениеот jijane » Пон 12 май 2014 6:03


AEX има само един датчик за масло, горе на главата е 0,15-0,35 бара. ЦвЕт светлосин.

Номера му е: 028919081D

Да не те плаша, но ако не се оправи от датчика трябва да отваряш мотора докато не е превъртял някой лагер.


altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка

Мнениеот altanivan » Чет 19 яну 2017 22:02


1.0 AER 50 к.с. - колко датчика има и какви цветове са ? Мерси


Потребителски аватар
koko93
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 23 ное 2012 10:49
Автомобил: VW Polo
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка

Мнениеот koko93 » Пет 20 яну 2017 9:36


Оставете тези редки масла 10w40, 5w40. Те са по каталог за нов двигател. Сложете 15w40 и няма да свети. Тези коли като ги внасят на 20 години им слагат гъста добавка в маслото и след смяна свети. Имах кола така светеше, като загрее и на светофар давах газ за да загасне. Сложих 20w50 и така я карах 15 години и зимата докато я продадох. Двигателя стана по-безшумен.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка

Мнениеот vlado_tonev » Пет 20 яну 2017 18:15


15 години си карал 20 годишна кола?Или си я купил чисто нова и си сложил 20W50?
До автора на темата-колега,може и от лагер да е,както те е насочил jijane.Преди да правиш каквото и да е било по мотора,посети някой от форумните маистори.Дано е нещо по инсталацията,датчика или таблото.Успех!


keymaker
Мнения: 822
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка

Мнениеот keymaker » Пет 20 яну 2017 18:38


На б3 какво ли не сменях докато не свалих лагерите и се уплаших. Основните бяха на червено, а биелните ги бяха сменили и нарочно обърнати, че да не вкарват масло към буталните болтове. Смених всички лагери без шлайфане и нещата си дойдоха на мястото напрасках му още 300к.и сега е в заслужена почивка ( чака жената да изкара книжка, и следваща спирка скрапа) .


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13446
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка

Мнениеот kris11 » Съб 21 яну 2017 17:12


Боклук в маслената магистрала. На АЕЕ то беше така-промивки, цедка, помпа. Накрая главата долу и продухване на блока и главата / маслената магистрала с въздух. От главата изпада 1 парче около 3х4 мм .Не беше твърдо , сякаш беше силикон. След това няма светена на лампа и пищене дори на 90гр охл. течност.


koi4ev
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 28 ное 2010 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка

Мнениеот koi4ev » Вто 24 яну 2017 16:43


Здравейте колеги, проблема с мигащата лампа го има и при мен. Колата е 97 г. 1,0 50 к.с. Преди няколко дни в ръцете на жена ми колата както работи на място, стрелката на оборотомера се вдига до 6000 оборота и пада до 0 без да се усеща промяна в работата на двигателя. От тогава оборотомера не работи и мига лампата за маслото. Четох из форума, че при неработещ оборотомер е нормално лампата да мига, и предполагам че ако го накарам да заработи ще спре да мига и лампата за маслото, моля дайте съвет от къде да започна. Четох, че такъв случай се е оправил след разкачане буксата на ЕКУ-то и контактен спрей. Кажете как да я разкача тая букса без да счупя нещо. Благодаря предварително.


koi4ev
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 28 ное 2010 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка

Мнениеот koi4ev » Сря 25 яну 2017 20:44


Нищо не казвате, добре че се справих сам. Разкачих буксата на ECU-то, напръсках със контактен спрей и я закачих обратно, при първото палене проблема все още беше налице. Половин час по-късно като я запалих отново, оборотомера работеше и лампата за масло вече не мига. Разбира се манипулацията се прави на свален акумулатор. Успех



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта