Приятели помагайте! Имам следния проблем:
Поло 1998 г. 6н
Случва се следното: Давам на контакт - всичко ок! Тръгвам да паля - нищо! Въртя малко! И в един момент завърта. След 10 опита. Това го забелязвам когато е жега и колата е напечена. Вечер - паркирам колата - сунтрин - завъртам и пали от раз.
Оставям я на паркинг - слънце пече - и вечерта тръгвам да се прибирам и пак - въртя като луд за да палне.
На какво се дължи! Четките ли са? Мога ли сам да се справя? Помогнете моля!
Polo 6n 1998 г. - Проблем с палене
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Проблем с палене на Polo 6n
Почни от клемореда. Потърси ключар, който може/ще се наеме да го оправи.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с палене на Polo 6n
Колега Маслинков, как реши, че е клемореда? Не съм чувал, като напече слънцето и да не може да дава контакт. Сутрин се оправя, като се напече колата и се разваля, къде е логиката?
Колега според мен, това, най вероятно е датчик, най добре да започнеш от температурният, с една диагностика. Нещо се влияе от температурата, другият датчик, който се скапва по този начин е на коляновият вал, но без диагностика може само да се гадае.
Гасне ли ти колата в движение колега или имаш само трудно палене при по висока температура?
Колега според мен, това, най вероятно е датчик, най добре да започнеш от температурният, с една диагностика. Нещо се влияе от температурата, другият датчик, който се скапва по този начин е на коляновият вал, но без диагностика може само да се гадае.
Гасне ли ти колата в движение колега или имаш само трудно палене при по висока температура?
- pavelcho
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 22:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
- Контакти:
Re: Проблем с палене на Polo 6n
Не ми гасне, никакви проблеми, само трудно палене, трудно завъртане! Иначе като дам на контакт винаги чувам помпата едното бучене.
Друго като катаклизъм, което се случи скоро и се оправи беше, че цифрите на километража се размазаха и станаха иероглифи, след което сами се оправиха след 48 часа. Това дали има връзка с проблема - не знам, моля за съдействие...
Та относно проблема, при лошо време - каквото е сега няма проблем с паленето или ако има - най-много първия път не завърта при втори опит - всичко ок....
Друго като катаклизъм, което се случи скоро и се оправи беше, че цифрите на километража се размазаха и станаха иероглифи, след което сами се оправиха след 48 часа. Това дали има връзка с проблема - не знам, моля за съдействие...
Та относно проблема, при лошо време - каквото е сега няма проблем с паленето или ако има - най-много първия път не завърта при втори опит - всичко ок....
- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с палене на Polo 6n
Дисплея е станал на йероглифи от ниско напрежение.Почвaй проверка от aкумулaторa през инстaлaциятa,клеморедa,та чак до стaртерa включително!
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Проблем с палене на Polo 6n
Според мене ако е акумулатор в топлото ще пали по - добре. А при недобър контакт ше маже и цифри понякога. При по - ниски температури пък проводимостта се увеличава. В патронника трябва да има и едно пластмасово палче, каето може да е пукнато и от топлото да омеква и да не може да превърта. И от него може да е. Да попитам все пак - нали знаеш, че да стартираш двг. след първи неуспешен опит почваш пак отначало /от червените лампи, изгасването им и н.т., а не както при Жигули да върнеш само една степен ключа?/ Не се обиждай, ама съм се нагледал на щуротии. Вкл. и аз един път търсих задната скорост надясно и назад, вместо наляво и напред. Какво са се прави - "динамичен стереотип" му викат /навик, в който съзнанието не участва/ Затова върви на ключар и отваряйте патронника. Успех.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с палене на Polo 6n
За да върти трудно виж наистина акумулатора, ако се чува едно цък и както си писал "нищо" е бендикса на стартера, виж си стартера. Пък ако проблема е в клемореда може и да гасне, а ти имаш проблем само с паленето. Температурите не са с толкова големи амплитуди и да се напече, колко да се напече тази кола, че да изкриви тази пластинка в клемореда.
Ако искаш колега изчакай жегите и тогава със сигурност ще разбереш, защо не пали.
Ако искаш колега изчакай жегите и тогава със сигурност ще разбереш, защо не пали.
- pavelcho
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 22:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
- Контакти:
Re: Проблем с палене на Polo 6n
Благодаря на всички за отговорите и съдействието! Ето още малко разяснение:
през последните две три седмици времето е много щуро, какво искам да кажа - от 5-10 градуса до над 30 и така, когато е дъждовно и около 15-20 градуса - всичко ок, пали си колата. Вечер, както си седи на паркинга, качвам се пали от раз, стигам до работа, оставям я да я пече слънце, тръгвам да си ходя паля и "чушки" въртя кат луд докато не захапе. Вече паркирам нанадолу, за да имам план Б и затова си мисля, че времето влиае.... Относно километража, само един път направи тази шашма ....
Очаквам още предложения,
поздрави
през последните две три седмици времето е много щуро, какво искам да кажа - от 5-10 градуса до над 30 и така, когато е дъждовно и около 15-20 градуса - всичко ок, пали си колата. Вечер, както си седи на паркинга, качвам се пали от раз, стигам до работа, оставям я да я пече слънце, тръгвам да си ходя паля и "чушки" въртя кат луд докато не захапе. Вече паркирам нанадолу, за да имам план Б и затова си мисля, че времето влиае.... Относно километража, само един път направи тази шашма ....
Очаквам още предложения,
поздрави
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Проблем с палене на Polo 6n
freelancer написа:Температурите не са с толкова големи амплитуди и да се напече, колко да се напече тази кола, че да изкриви тази пластинка в клемореда.
Ако искаш колега изчакай жегите и тогава със сигурност ще разбереш, защо не пали.
Не става въпрос за изкривяване на пластинка. Ако е клеморед той се размества. Това обаче се случва на много стари коли. По- вероятно е да е чопа, дето захваща лостчето за стартера. Той е пластмасов и от темература ще омеква, а ако е пукнат ще прескача без да върши работа. Последно залагам на него. Ако не вярваш, намери някой дето умее да пали кола само с кабелите и като се нагрее ще видиш дали е от патронника. Пък ако изчакаш още малко да се вдигнат температурите може и въобще да не можеш да я запалиш и ще чакаш есента.
- kuzuk
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:21
- Автомобил: VW Polo
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Polo 6n - Проблем с палене
Здравейте! Да използвам темата за подобен проблем.
Полото е 1.1 (1996)бензин. Имам го от 5 дена и книжка от месец (още не съм в час много). Та запалвам го, тръгвам и на някой светофар като се смотам и ми загасне и край. Повече не иска да запали. Въртене не се чува само някакво глухо цъкване и това е. Иначе ако се бута запалва. И така, ако минат няколко часа или на другия ден - пак си пали от раз. Това ми е интересно - защо става само след като го изгася без да искам..
Полото е 1.1 (1996)бензин. Имам го от 5 дена и книжка от месец (още не съм в час много). Та запалвам го, тръгвам и на някой светофар като се смотам и ми загасне и край. Повече не иска да запали. Въртене не се чува само някакво глухо цъкване и това е. Иначе ако се бута запалва. И така, ако минат няколко часа или на другия ден - пак си пали от раз. Това ми е интересно - защо става само след като го изгася без да искам..
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6n - Проблем с палене
Датчик на колянов вал, най вероятно, има теми доста писани по този въпрос, приготви към 100 лв и си готов!
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Polo 6n - Проблем с палене
Освен датчика на коляновия вал да си види и датчика на Хол тои също играе роля при паленето когато си поиска.
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Polo 6n - Проблем с палене
Имах същия проблем,докато не ме остави на пътя в жегата!Оказа се КЛЕМОРЕД!Странно,но наистина като стане по-топло и се задълбочаваше,а ако се захлади палеше от 2-3-рия път,но напече ли жегата....лошо!Смених го и сега пали от раз!Смени го по-скоро 9 лева е!Гаранция ти давам ,че е от него!Мойте проблеми бяха абсолютно същите 1:1 !И на мен ми е изчезвал дисплея от слаб акумулатор!Имах едно CD,което ми дърпаше ток и падаше акумулатора!
- kuzuk
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:21
- Автомобил: VW Polo
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Polo 6n - Проблем с палене
anonimko написа:Освен датчика на коляновия вал да си види и датчика на Хол тои също играе роля при паленето когато си поиска.
Благодаря за помощта, но един приятел казва, че ако са датчиците ще върти яко и няма да пали... пък то е обратното, почти не върти.. явно ще се окаже акумулатор.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта