Polo 6n 1998 г. - Проблем с палене

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
pavelcho
Мнения: 135
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Polo 6n 1998 г. - Проблем с палене

Мнениеот pavelcho » Пет 30 май 2014 15:03


Приятели помагайте! Имам следния проблем:
Поло 1998 г. 6н
Случва се следното: Давам на контакт - всичко ок! Тръгвам да паля - нищо! Въртя малко! И в един момент завърта. След 10 опита. Това го забелязвам когато е жега и колата е напечена. Вечер - паркирам колата - сунтрин - завъртам и пали от раз.
Оставям я на паркинг - слънце пече - и вечерта тръгвам да се прибирам и пак - въртя като луд за да палне.

На какво се дължи! Четките ли са? Мога ли сам да се справя? Помогнете моля!




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Проблем с палене на Polo 6n

Мнениеот maslinkov » Съб 31 май 2014 7:28


Почни от клемореда. Потърси ключар, който може/ще се наеме да го оправи.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с палене на Polo 6n

Мнениеот freelancer » Съб 31 май 2014 10:05


Колега Маслинков, как реши, че е клемореда? Не съм чувал, като напече слънцето и да не може да дава контакт. Сутрин се оправя, като се напече колата и се разваля, къде е логиката?

Колега според мен, това, най вероятно е датчик, най добре да започнеш от температурният, с една диагностика. Нещо се влияе от температурата, другият датчик, който се скапва по този начин е на коляновият вал, но без диагностика може само да се гадае.
Гасне ли ти колата в движение колега или имаш само трудно палене при по висока температура?


Потребителски аватар
pavelcho
Мнения: 135
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Re: Проблем с палене на Polo 6n

Мнениеот pavelcho » Съб 31 май 2014 12:10


Не ми гасне, никакви проблеми, само трудно палене, трудно завъртане! Иначе като дам на контакт винаги чувам помпата едното бучене.


Друго като катаклизъм, което се случи скоро и се оправи беше, че цифрите на километража се размазаха и станаха иероглифи, след което сами се оправиха след 48 часа. Това дали има връзка с проблема - не знам, моля за съдействие...

Та относно проблема, при лошо време - каквото е сега няма проблем с паленето или ако има - най-много първия път не завърта при втори опит - всичко ок....


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с палене на Polo 6n

Мнениеот i.e.i » Съб 31 май 2014 13:41


maslinkov написа:Почни от клемореда

:th_up
10 лв е нов


Потребителски аватар
lent
Мнения: 481
Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с палене на Polo 6n

Мнениеот lent » Съб 31 май 2014 13:53


Дисплея е станал на йероглифи от ниско напрежение.Почвaй проверка от aкумулaторa през инстaлaциятa,клеморедa,та чак до стaртерa включително!


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Проблем с палене на Polo 6n

Мнениеот maslinkov » Съб 31 май 2014 14:25


Според мене ако е акумулатор в топлото ще пали по - добре. А при недобър контакт ше маже и цифри понякога. При по - ниски температури пък проводимостта се увеличава. В патронника трябва да има и едно пластмасово палче, каето може да е пукнато и от топлото да омеква и да не може да превърта. И от него може да е. Да попитам все пак - нали знаеш, че да стартираш двг. след първи неуспешен опит почваш пак отначало /от червените лампи, изгасването им и н.т., а не както при Жигули да върнеш само една степен ключа?/ Не се обиждай, ама съм се нагледал на щуротии. Вкл. и аз един път търсих задната скорост надясно и назад, вместо наляво и напред. Какво са се прави - "динамичен стереотип" му викат /навик, в който съзнанието не участва/ Затова върви на ключар и отваряйте патронника. Успех.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с палене на Polo 6n

Мнениеот freelancer » Съб 31 май 2014 14:33


За да върти трудно виж наистина акумулатора, ако се чува едно цък и както си писал "нищо" е бендикса на стартера, виж си стартера. Пък ако проблема е в клемореда може и да гасне, а ти имаш проблем само с паленето. Температурите не са с толкова големи амплитуди и да се напече, колко да се напече тази кола, че да изкриви тази пластинка в клемореда.
Ако искаш колега изчакай жегите и тогава със сигурност ще разбереш, защо не пали.


Потребителски аватар
pavelcho
Мнения: 135
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Re: Проблем с палене на Polo 6n

Мнениеот pavelcho » Вто 03 юни 2014 12:09


Благодаря на всички за отговорите и съдействието! Ето още малко разяснение:

през последните две три седмици времето е много щуро, какво искам да кажа - от 5-10 градуса до над 30 и така, когато е дъждовно и около 15-20 градуса - всичко ок, пали си колата. Вечер, както си седи на паркинга, качвам се пали от раз, стигам до работа, оставям я да я пече слънце, тръгвам да си ходя паля и "чушки" въртя кат луд докато не захапе. Вече паркирам нанадолу, за да имам план Б и затова си мисля, че времето влиае.... Относно километража, само един път направи тази шашма ....

Очаквам още предложения,

поздрави


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Проблем с палене на Polo 6n

Мнениеот maslinkov » Вто 03 юни 2014 12:59


freelancer написа:Температурите не са с толкова големи амплитуди и да се напече, колко да се напече тази кола, че да изкриви тази пластинка в клемореда.
Ако искаш колега изчакай жегите и тогава със сигурност ще разбереш, защо не пали.

Не става въпрос за изкривяване на пластинка. Ако е клеморед той се размества. Това обаче се случва на много стари коли. По- вероятно е да е чопа, дето захваща лостчето за стартера. Той е пластмасов и от темература ще омеква, а ако е пукнат ще прескача без да върши работа. Последно залагам на него. Ако не вярваш, намери някой дето умее да пали кола само с кабелите и като се нагрее ще видиш дали е от патронника. Пък ако изчакаш още малко да се вдигнат температурите може и въобще да не можеш да я запалиш и ще чакаш есента.


Потребителски аватар
kuzuk
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:21
Автомобил: VW Polo
Двигател:
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Polo 6n - Проблем с палене

Мнениеот kuzuk » Вто 08 юли 2014 10:39


Здравейте! Да използвам темата за подобен проблем.
Полото е 1.1 (1996)бензин. Имам го от 5 дена и книжка от месец (още не съм в час много). Та запалвам го, тръгвам и на някой светофар като се смотам и ми загасне и край. Повече не иска да запали. Въртене не се чува само някакво глухо цъкване и това е. Иначе ако се бута запалва. И така, ако минат няколко часа или на другия ден - пак си пали от раз. Това ми е интересно - защо става само след като го изгася без да искам..


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n - Проблем с палене

Мнениеот freelancer » Вто 08 юли 2014 13:26


Датчик на колянов вал, най вероятно, има теми доста писани по този въпрос, приготви към 100 лв и си готов! :c020


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Polo 6n - Проблем с палене

Мнениеот anonimko » Вто 08 юли 2014 14:56


Освен датчика на коляновия вал да си види и датчика на Хол тои също играе роля при паленето когато си поиска.


cekoman
Мнения: 402
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
Автомобил: Opel Astra G
Двигател: DTI
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Polo 6n - Проблем с палене

Мнениеот cekoman » Вто 08 юли 2014 15:22


Имах същия проблем,докато не ме остави на пътя в жегата!Оказа се КЛЕМОРЕД!Странно,но наистина като стане по-топло и се задълбочаваше,а ако се захлади палеше от 2-3-рия път,но напече ли жегата....лошо!Смених го и сега пали от раз!Смени го по-скоро 9 лева е!Гаранция ти давам ,че е от него!Мойте проблеми бяха абсолютно същите 1:1 !И на мен ми е изчезвал дисплея от слаб акумулатор!Имах едно CD,което ми дърпаше ток и падаше акумулатора!


Потребителски аватар
kuzuk
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:21
Автомобил: VW Polo
Двигател:
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Polo 6n - Проблем с палене

Мнениеот kuzuk » Вто 08 юли 2014 19:21


anonimko написа:Освен датчика на коляновия вал да си види и датчика на Хол тои също играе роля при паленето когато си поиска.

Благодаря за помощта, но един приятел казва, че ако са датчиците ще върти яко и няма да пали... пък то е обратното, почти не върти.. явно ще се окаже акумулатор.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта