Здравейте. Чета из нета за подобни проблеми, но при моя случай е обратното на тези, които са писали за това.
Когато колата е на празен ход и на ниски обороти - няма проблем. Когато се подаде газ и се качат оборотите - лампата за масло започва да светва, мига, след пускане на газта - изгасва.
От къде може да е проблема? Благодаря предварително!
И още нещо, имам съмнение че може да е датчика за масло.
Къде точно се намира на Поло 16v, 2001г?
Мога ли да го сменя сам, или да ходя в сервиз?
Polo 1.4, 16v, 75к.с, 2001 - мига лампа за масло - решено
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Polo 1.4, 16v, 75к.с, 2001 - мига лампа за масло
е ти почти си налучкал......или датчика(ако са два - за високото налягане) е заминал или самата маслена помпа не прави добро налягане и датчика предупреждава,на моята(АБД) са 2 датчика и от този за високото налягане течеше масло и цапаше много но си бачкаше,отивам в магазина и продавача пита какъв цвят е,естествено казвам черен но ония ми казва ,я го свали да видя от вътрешната страна на колко бара е(оле ужас, зимата на вънка пред магазина само с един френски ключ),но понеже си знам урока свалих филтърната кутия и самия датчик, и се оказа на 1,4-1,8 бара(оригиналния)пука се пластмасата от към буксата , взех на Хела, монтирах го пред магазина, всичко заспа,а за проба загрей колата до 90 градуса и откачи датчика ,форсирай малко над 2000 оборота и задръж ,тогава почва да мига и писка лампата за маслото.....
Re: Polo 1.4, 16v, 75к.с, 2001 - мига лампа за масло
Вариант- имало е доста нагари и боклуци в картера и са запушили смукателя на маслената помпа( точно това се случи на Поло-то на жената- нов внос и обслужено на 1500км.) Сваляне на капака на картера, избърсване, смяна на масло и филтър и всичко е О.К.
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
- Автомобил: vw polo 1.4mpi
- Двигател: AUD 2000
- Местоположение: svishtov
Re: Polo 1.4, 16v, 75к.с, 2001 - мига лампа за масло
Кога прави проблема, само студена или и топла. Моята миналата зима, в големия студ сутринта при първо палене изписка лампата, след като си нямах работа и реших да я форсирам малко. Като загря нямах проблем. Сега си знам, смених маслото с друга марка , промиха вентилацията, сутрин в студа паля и оставям да поработи и да затопли двигателя, едва тогава тръгвам. За всеки случай тази пролет прегледаха картера и цедката, бяха учудващо чисти. Смукателя/цедката/ как могат да го направят с толкова малък диаметър, чудя им се на решението.
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo 1.4, 16v, 75к.с, 2001 - мига лампа за масло
Такива са Полотата 6N с калпава мазителна система няма какво да се чудиш. Трябва им редовна смяна на маслото с каквото трябва.
Re: Polo 1.4, 16v, 75к.с, 2001 - мига лампа за масло
Благодаря за отговорите!
При смяната на датчика проблема се оправи.
При смяната на датчика проблема се оправи.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта