Въпрос за ключ с чип

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
acidburn
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 24 апр 2007 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Въпрос за ключ с чип

Мнениеот acidburn » Пет 04 май 2007 20:16


Здравейте,
купихме си Поло '96 година с 1 ключ. купих си оригинален от Порше БГ, но ми искат 50+ лева да ми го "регистрират" в колата, за да може да запали... някой сервиз да може да го прави това по-евтино, без да има проблеми?




Потребителски аватар
ventor
Мнения: 152
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ventor » Пет 04 май 2007 20:47


я раздуй малко, от каде точно, че на мен ми искат 90 лв за да ми направят ключ


Потребителски аватар
acidburn
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 24 апр 2007 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот acidburn » Пет 04 май 2007 20:55


всъщност мислех да го напиша във форума със сервизите....
сервиза е Порше БГ, които са официален дистрибутор на VW. оказа се че ключа струва 41-51лв за моя модел, а самото регистриране в колата, за да може да се ползва още около 50, това обаче ми го спестиха... оказва се, че ако имаш ключ заготовка с чип може да си го купиш и за твоя автомобил, но може и да го регистрираш на друг автомобил и да се нареже за другия автомобил...

също така може да ти вържат колата с някакъв стенд, уред, не знам точно какво и да видиш колко регистрирани ключа има колата, оказва се че можеш да имаш в твоята кола и 5 ключа... например от предишен собственик... това е инфото, което имам засега. понеделник ще ходя да ми нарежат заготовката при някой ключар, а сряда сигурно ще ходя да им дам на ония мошеници 50 леа да видим какво ще направят.

изключително съм недоволен от цените в тия Порше БГ. там за най-малкото нещо взимат 50+ лева.

- регистрация на ключ с чип 50 леа
- диагностика на климатик 50лв + отделно количеството фреон, което трябва да се зареди
- връзване към стенд за диагностика, да се види какви грешки има в някаква памет, на нещо си... 50лв :shock


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Пет 04 май 2007 21:06


По принцип ма доста ключари които прасвят тази екстра и взимат около 70лв за всичко!Доколкото знам този чип е само неква си бобинка или феромагнитче което е с точноопределени параметри ... и според мен не трябва да се регистрира към колата или нещо такова ако си го правиш при ключар! А явно на теб ти продават ключ с някакъв си чип ... и искат да вържат колата и да и кажат че освен с оня оригиналният ... може да пали и с този другия(в който е различен чипа)! Ако не си го купил за 50лв направо върви при ключар за 70 да те оправи! :)


Потребителски аватар
acidburn
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 24 апр 2007 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот acidburn » Пет 04 май 2007 21:12


значи в новия ключ има също чип, с който не може да се пали. трябва да се направи нещо на колата за да пали с новия ключ (това нещо струва 50+ лв). ако си купиш от някой ключ без чип няма как да запалиш двигателя, защото няма чип, който да изключи защитата в колата.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Пет 04 май 2007 21:32


Абе знам бе човек! Ти купил ли си го вече този ключ? Ако да ... ще трявба да дадеш 50лв! Ако не ... иди при ключар и за 70лв си готов с ВСИЧКО! Нов ключ който пали!


Потребителски аватар
acidburn
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 24 апр 2007 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот acidburn » Пет 04 май 2007 21:36


ами... купен е;) 1 седмица чаках да ми го докарат, въпроса ми е как тия ключари, дето го правят за 70лв ключа успяват да настроят електрониката на колата да приема чипа, който е сложен в новия ключ:)


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Пет 04 май 2007 21:42


Въпросът е че като си купиш ключа .... оригинален ... той си има някакъв си чип вътре с дадени параметри ... а този който ти пали колата си е оригиналния от едно време , който има други параметри! И когато ти слойиш новия ключ колата вижда че чипа не е същият и не пали. Когато отворят компютъра и му кажат че може да се пали и с новия и със старият ключ ... той знае че може и с двата и няма проблем! Това е регистрирането! А ключарите какво правят ..... те взимат ключа ти .... отварят го .... вадят чипа отватре и му замерват по някакъв начин параметрите .... и ти дават правят ключ който 1:1 е същият с оригинала ... и чипа е точно копие на оригиналния като информация. Така не се налага регистриране на ключа в компютъра на колата!
Всичко ок ли е сега? :) Дано да съм помогнакл! :)


Потребителски аватар
acidburn
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 24 апр 2007 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот acidburn » Пет 04 май 2007 21:58


Май да, сякаш чипа за мойто поло става за всичките поло-та 96 година:) или поне за 1 част от тях;)


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Пет 04 май 2007 22:06


НЕ! Шанса да се паднат еднакви е много малък! Значи цялата работа ти е в ключалката! По това което са ми казвали ... там има бобина по която тече ток! И при определено положение на ключа когато е запален мотора на колата .... феромагнита(чипа) който е в ключа по някакъв начин смущава магнитното поле на бобината в ключалката .... като го изменя с точно определена стойност! И компира само сравнява дали стойността която идва е точно тази която му е програмирана .... когато съвпаднат ... колата остава да работи ... когато чипа е различен ... т.е. друг ключ ... стойностите на изхода не съвпадат с тези, които са зададени в компютъра и колата гасне! Затова ти казах .... сега с този ключ който имаш .. като идеш в Порше .. те ще го слойат в колата и със няква си специална програма ще програмират в компира, че и този сигнал на изхода на бобината (който прави новият чип) е разрешен .... и колата ще може да работи с него!


Потребителски аватар
Vextor
Мнения: 1221
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска

Мнениеот Vextor » Съб 05 май 2007 0:58


:roll: ГЛУПОСТИ..........................

Клю4а има двуи4ен код.......... (комбинация от цифри която бордовия ти комп. разпознава )
Ако се вади нов клю4 трябва да бъдат зададени нови параметри ,така 4е бубините и другите ви догатки отпадат ..........
Като си купиш кола от сервиза ти дават ........
2 клю4а
Пластмасова отливка за нов клю4
+ една пластмасова пластинка с данните на клю4овете и сериините им номера ........
Тези кодове могат да се използват 4 пъти след което трябва нов код.........


Процедурата по кодирането на нов клю4 се прави на специален софтуер ...... за това тази операция ти е 50 лв.......


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Съб 05 май 2007 11:51


а тпгава ще ми обясниш ли как става предаването на двуичният код от ключа към компира гений такъв? според теб?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 05 май 2007 11:58


@Vextor на пластината е пин-кода за логване в модула на имобилайзера
@Koksan индукция, както всички по-читави имобилайзери, заводски или допълнително слагани.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Съб 05 май 2007 12:00


L&R .... и аз това съм написал по-горе! Благодаря че го потвърди!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 05 май 2007 12:19


Само дето се обменя информация от цифров тип.

http://leedobbs.com/tpdisc.html

ключовата дума за тези устройства е transponder

http://www.nvo.com/natl/cookiesnotice/



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта