Polo 6kv5 1999 1.6i проблем с палене

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
fluks
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 07 май 2019 23:14
Автомобил:
Двигател:

Polo 6kv5 1999 1.6i проблем с палене

Мнениеот fluks » Нед 12 май 2024 20:10


Здравейте и поздрави на всички , от години не съм имал така да кажа странни проблеми с колата минах през мотор ALM AEE и пак съм на ALM , чупеше ми 4 цилиндър от запушен катализатор , но това е минало вече.
От известно време се появи много странен проблем поне за мен , както и за доста хора които съм питал. Колата е с газ , да кажа това информативно. Та проблема се появи от около месец , първо беше трудно палене ( въртене на стартер 4-5 оборота докато изреве - 1100-1200 оборота и си ги сваляше до нормалното) , като това беше само в температури над 25 градуса напечена от слънце и то първото палене само , абсолютно първото. На студено на четвърт палеше. Сега от 10 дена и многото дъждове започна да го прави и на топло и на студено като паля , няма рев ми почва от 500-600 оборота с кюткане и подкачване до 1000 и после успокоява. Няма значение дали е загряла , карана , стояла , прави го. В движение го изпъвам със 180 няма ядове и на газ и на бензин. Няма игра в оборотите на място , замисляния и тем подобни. Пробвах смених мапа - магнет марели с хела , няма файда , смених температурен датчик жълт пръстен предполагам оем , с билщейн син пръстен и двата ги дават по код на оем , няма файда. Откачах акумулатора , адаптация , няма файда , чистех дроселова , няма файда. Смених свещите с такива които съм ползвал чисто нов комплект и употребявани от последна смяна , няма файда. Направи ми впечатление , че свещите обаче са побелели които извадих. Имам съмнения в стъпковия на дросела , макар да нямам колебания на празния ход , да е заминала пистата в най-долно положение , понеже както знаеме - реално не е стъпков а вид потенциометър за следене положение на клапа и регулация с адаптация , към това изхождам от това че с натискане на газта и палене , паля от ряз , но пак събаря оборотите и само си ги подкачва. Другото съмнение което имам е бензинова помпа , понеже тая ми е 4-та , заради това че все слагах добавки и карах със 100 октана , което не правя вече и реално ми ставаше на дроб о-пръстена на кошницата в резервоара. Но пък как да кажа че е помпа като на магистрала си я натискам и няма ядове , нали под натискане , колкото е възможността на 75 катърчета , кои живи кои на инхалатор ;) .Вакуумни маркучи проверени , няма скъсване. Ако има някой идея бих се радвал да прочета. Да добавя не е от газта , вадел съм маркуча към рейката с цел проверка дали няма изтърващ инжектор на газта. Пробвах и със спрей - студен старт през филтъра , никва файда.
Поздрави и дано някой се е сблъсквал с това , ама клоня на стъпков и леки съмнения за Хол , ама едва ли е Хол , а ламбда на студен мотор не работи.




fluks
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 07 май 2019 23:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6kv5 1999 1.6i проблем с палене

Мнениеот fluks » Пон 13 май 2024 16:55


Да добавя , проблема с оборотите изчезна след продухване на стъпковия - графитните пътеки и контактен спрей , колата пак реве , но продължава трудно да пали. Почвам да си мисля че или е малко бензина - бензинова помпа , защото хем трудно пали , хем свещите бели ги извадих(бедна смес) и заради това да се е разбазикал дросела , макар че го адаптирах. Другото което си мисля е че гълта въздух от някъде и на последно място - кофти бензин , ама не е малко в резервоара че да го изгоря ей сега дет се вика.
Промяна и помпата не е , мята яко бензин за 5 сек половин литър вади , рейката е пълна до горе , не е слагана на манометър обаче , но колата запали с остатачния в рейката и изгасна , едва ли иска толкова налягане.


fluks
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 07 май 2019 23:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6kv5 1999 1.6i проблем с палене

Мнениеот fluks » Сря 15 май 2024 13:05


Проблема е решен , темата е за ключ , споделям с цел ако някой му се случи същото. Оказа се крайно гърне , просто са се издънели преградите и хвърчат изгорелите газове , не може да създаде налягане и да изгори хубаво бензина , дефакто тая кола трябва да е с изрядна изпускателна система , нито афтър маркет нито универсални гърнета, като при мен е случай без катализатор. Поздрави на всички



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта