Вода в купето
Вода в купето
Сутринта(вълеше яко дъжд) забелязах ,че ми тече вода в купето(под жабката) през парвите 5 км. и спря Преди малко се върнах от сервиза в надежда Хеед 91 и говорих с мойстора и той каза,че трябва да се смени радиаторчето(без да е поглеждал за какво става на въпрос) което ще рече 250-300 лв. Възможно ли е това да не е проблема защото тече вода само когато вали порой и то през първите километри и спира,когато не вали няма никакви проблеми Използвах търсачка но не открих полезна информация по моя въпрос и затова Ви моля да дадете някое друго мнение. МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Последна промяна от hooligans на Чет 03 юли 2014 22:08, променено общо 2 пъти.
Причина: Оправих линка
Причина: Оправих линка
Anbuch написа:Една идея от мен
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Много ти благодаря колега!!! Дано наистина да е запушено и да не се налага да дам 250 левчета.
- budimir
- Мнения: 104
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 21:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
За да ви е по-лесно и по-ефективно чистенето, разкачете пластмасовия подкалник в задния край от към купето. Внимателно прочистете пространството между подкалника и калника от натрупалата се гадост, а след това внимателно с маркуча пуснете да тече вода в кухината. Може да се откачи страничния мигач и оттам да се пусне вода. Ако ви се занимава да измиете всичко като хората, извадете компютъра след като откачите пласмасите. Може да не го разкачате от буксата, даже е препоръчително и внимателно да го издърпате извън нишата под стъклото. В двата края на тази ниша към калниците има отвори през които се оттича водата. След като компютърът е махнат и опакован с найлон за всеки случай спокойно може обилно с вода да се измие пространството под прозореза. Голяма играчка е, и ще ви се наложи да демонтирате и рамената на чистачките за да могат да се демонтират пластмасовите кори, но определено има смисъл да се направи тази процедура поне един път на 1-2 години.
Ако може пък някой да ме насочи в моя проблем с течовете. Тече ми по някакъв начин от задните врати. Като се отвори вратата и се вижда, че водата е влизала долу при уплатнението. Дренажните отвори на вратите са прочистени и не е от там. Бях чел някъде че е възможно да подлизва между найлона под кората и самата кора. Ако някой е имал същия проблем нека да сподели, че не ми серазкача кората ако не е от нея.
Ако може пък някой да ме насочи в моя проблем с течовете. Тече ми по някакъв начин от задните врати. Като се отвори вратата и се вижда, че водата е влизала долу при уплатнението. Дренажните отвори на вратите са прочистени и не е от там. Бях чел някъде че е възможно да подлизва между найлона под кората и самата кора. Ако някой е имал същия проблем нека да сподели, че не ми серазкача кората ако не е от нея.
dobrinb написа:Маха се гуменото уплътнение и готово. Става много лесно. Удобно е ако има и една тел, за да се прочистят по-лесно отворите. В събота така изчистих едно Поло, цялото беше пълно пред задната седалка.
Точно така направих вчера и всичко беше ОК. Няма да е лошо да се прави това почистване и дори да не ви тече
budimir написа:Ако може пък някой да ме насочи в моя проблем с течовете. Тече ми по някакъв начин от задните врати. Като се отвори вратата и се вижда, че водата е влизала долу при уплатнението. Дренажните отвори на вратите са прочистени и не е от там. Бях чел някъде че е възможно да подлизва между найлона под кората и самата кора. Ако някой е имал същия проблем нека да сподели, че не ми серазкача кората ако не е от нея.
от външното уплатнение влиза и капе точно между кората и найлона!
- ostavime
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
- Автомобил: Мазда
- Двигател:
- Местоположение: София
Свалих корите, свалих и филтъра. Как обаче да сваля подложката, в която влиза филтъра. Имаше 2 гайки. Една в средата и една в края (от страната на калника. Развих ги и нищо. Не мърда и не мога да почистя хубаво. Другото което искам да попитам. От другата страна, за да сваля кората трябва ли да сваля чистачките?
Поправка: Сега видях, че от другата страна трябва да се свалят и рамената на чистачките. Важно ми е все пак за това как да сваля това, в което влиза филтъра.
Поправка: Сега видях, че от другата страна трябва да се свалят и рамената на чистачките. Важно ми е все пак за това как да сваля това, в което влиза филтъра.
Re: Вода в купето
Тая тема е малко стара ама предпочитам да я "съживя", отколкото да пускам нова:D
Колата е Поло 6Н2, ако не се лъжа, 2001 година 1.4 мотор (на приятелката ми е)
Проблема е, че влиза вода в купето през филтъра. Погледнах на 2, на 3, но не откривам "отводнението". Свалих само лявата кора, щото за дясната трябва демонтаж на чистачките, пък нямах инструмент под ръка. От лявата страна къде би трябвало да търся тая дупка за отводняване? Някъде между пластмасовия корпус на филтъра на купето и калника (което автоматически означава демонтаж на тоя корпус) или? Благодаря предварително
Колата е Поло 6Н2, ако не се лъжа, 2001 година 1.4 мотор (на приятелката ми е)
Проблема е, че влиза вода в купето през филтъра. Погледнах на 2, на 3, но не откривам "отводнението". Свалих само лявата кора, щото за дясната трябва демонтаж на чистачките, пък нямах инструмент под ръка. От лявата страна къде би трябвало да търся тая дупка за отводняване? Някъде между пластмасовия корпус на филтъра на купето и калника (което автоматически означава демонтаж на тоя корпус) или? Благодаря предварително
Re: Вода в купето
При мен проблема беше, че водата преливаше през уплатнението в долната част на вратите.
Макар и да беше здраво там правеше възглавница и преминаваше върху уплатнението и хоп вътре.
В зависимост от наклона на който съм спрял, се пълнеше или задното лигенче или предното .
Направих прорез в уплатнението, в предната част и задната част на десет сантима от ъгала .
Когато завали силно вземете чадъра и отворете колата да видите дали не сълзи и при вас от там.
Където е подлизвало се прави прорез 1см. и водата се изтича.
Същото е и при филтара горе ако е запушена дупката водата преминава през отвора на филтара и хоп в купето .
Предната пластмаса се маха като дръпнете гумичката лайсната по ръбът на коша и се издърпва пластмасата.
Описаната кола е поло купе.
Още един колега пострадал от автомонтиор, хора когато ваши приятели си купуват фолцвагин задалжително ги съветвайте да посещават и форума че много шарлатани са се навъдили в сервизите.
Макар и да беше здраво там правеше възглавница и преминаваше върху уплатнението и хоп вътре.
В зависимост от наклона на който съм спрял, се пълнеше или задното лигенче или предното .
Направих прорез в уплатнението, в предната част и задната част на десет сантима от ъгала .
Когато завали силно вземете чадъра и отворете колата да видите дали не сълзи и при вас от там.
Където е подлизвало се прави прорез 1см. и водата се изтича.
Същото е и при филтара горе ако е запушена дупката водата преминава през отвора на филтара и хоп в купето .
Предната пластмаса се маха като дръпнете гумичката лайсната по ръбът на коша и се издърпва пластмасата.
Описаната кола е поло купе.
Още един колега пострадал от автомонтиор, хора когато ваши приятели си купуват фолцвагин задалжително ги съветвайте да посещават и форума че много шарлатани са се навъдили в сервизите.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта