Тракане на съединителя-какво,кога,колко?6N1,1.4-60ксAPQ,98г.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Тракане на съединителя-какво,кога,колко?6N1,1.4-60ксAPQ,98г.

Мнениеот siso92 » Чет 18 окт 2007 9:01


Колеги,малко трудно влизат скоростите,а задна/при по-рязко включване/ хърка.,а масло имат.Иначе съединителя отделя добре,но ровейки се из форума ме светнаха,че проблема може да е от него.Та като е на свободно се чува леко тракане /мислех,че е от пластмасите по двигателя/,а като натисна съединителя-спира.Коаксиалния лагер ли е?Кога да го ремонтирам и колко?Благодаря,ако споделите!




Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Чет 18 окт 2007 13:02


съдинителя ти е отишъл или по точно аксиалния лагер колега а не коксиалния лагер ако си я купил скоро и сьединителя е добре значи са ти сменили само феродовия диск като за продан -нов феродов,притискателен диск и аксиален турски валео 150лв хубав-320 лв


Gal

Мнениеот Gal » Чет 18 окт 2007 17:10


По-скоро скоростната кутия има проблем. Има такива теми, питай търсачката.

Последна промяна от Gal на Чет 18 окт 2007 17:24, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
danson
Мнения: 178
Регистриран на: Чет 29 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот danson » Чет 18 окт 2007 17:12


Съединител е...същите симптоми имах ....след смяната преди 3 месеца се оправи.


Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Мнениеот BastunSelski » Чет 18 окт 2007 17:34


Леле и при мен е така... По този начин мога ли да си прееба скоростната кутия?


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Чет 18 окт 2007 17:37


anonimko написа:съдинителя ти е отишъл или по точно аксиалния лагер колега а не коксиалния лагер ако си я купил скоро и сьединителя е добре значи са ти сменили само феродовия диск като за продан -нов феродов,притискателен диск и аксиален турски валео 150лв хубав-320 лв

А,момчета,ще ме изкара ли известно време така или ще ми прецака скоростната?И мога ли да сменя само аксиалния? :roll:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 18 окт 2007 18:29


siso92 написа:А,момчета,ще ме изкара ли известно време така или ще ми прецака скоростната?И мога ли да сменя само аксиалния? :roll:

Вържи попа да е мирно селото!!!
Кофти е като извадиш бързи 300 кинта,ама тва е поддръжката-сменяш когато трябва,а не когато можеш :(


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 19 окт 2007 0:01


:!: ПРОБЛЕМАТ НЕ Е В АКСИАЛНИЯТ ЛАГЕР :!:
Той се върти само когато си натиснал съединителя и няма как да трака като не се върти! Според мен само той ти е наред!Признак за повреден аксиален лагер е виене (не тракане/чукане) когато си натиснал педала на съединителя, и кат почне да вие имаш поне 20 000 км да се наканиш да го смениш преди да се е счупил и да е станало "мазано"
За да трака/чука при не натиснат съединител :или са ти омекнали демферните пружини или (най-вероятно) ти е разбита сърцевината на феродовият диск. Феродов диск + смяна = 80лв+80 лв (приблизително)
И да поуспокоя колегата BastunSelski ( :lol: фолк-тоягата предполагам :lol: (сори колега не се сдържах :oops: )) Това ,че трака/чука съединителя е признак ,че скоро ще трябва да се сменя ,но според мен не и ,че трябва да се смени веднага. А момента на смяната настъпва при условие ,че са започнали да влизат трудно скоростите както при siso92 - тогава вече има вероятност да си отиде и скоростната кутия!


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Пет 19 окт 2007 6:32


За темата с ИЗЦЕПКИТЕЕЕЕЕЕЕЕ!!!
siso92
Колеги,малко трудно влизат скоростите,а задна/при по-рязко включване/ хърка.,а масло имат.Иначе съединителя отделя добре,но ровейки се из форума ме светнаха,че проблема може да е от него.Та като е на свободно се чува леко тракане /мислех,че е от пластмасите по двигателя/,а като натисна съединителя-спира.Коаксиалния лагер ли е?Кога да го ремонтирам и колко?Благодаря,ако споделите!


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пет 19 окт 2007 7:15


не се знае но може да те остави на пътя без да можеш да вкараш нито една скорост


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Вто 23 окт 2007 10:28


Koksan написа:За темата с ИЗЦЕПКИТЕЕЕЕЕЕЕЕ!!!
siso92
Колеги,малко трудно влизат скоростите,а задна/при по-рязко включване/ хърка.,а масло имат.Иначе съединителя отделя добре,но ровейки се из форума ме светнаха,че проблема може да е от него.Та като е на свободно се чува леко тракане /мислех,че е от пластмасите по двигателя/,а като натисна съединителя-спира.Коаксиалния лагер ли е?Кога да го ремонтирам и колко?Благодаря,ако споделите!

:fingers


VladislavS
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VladislavS » Пет 26 окт 2007 14:11


siso92 написа:
Koksan написа:За темата с ИЗЦЕПКИТЕЕЕЕЕЕЕЕ!!!
siso92
Колеги,малко трудно влизат скоростите,а задна/при по-рязко включване/ хърка.,а масло имат.Иначе съединителя отделя добре,но ровейки се из форума ме светнаха,че проблема може да е от него.Та като е на свободно се чува леко тракане /мислех,че е от пластмасите по двигателя/,а като натисна съединителя-спира.Коаксиалния лагер ли е?Кога да го ремонтирам и колко?Благодаря,ако споделите!

:fingers



Аре стига де не всеки е толкова начетен.... :No Случва се ся.. :lol:


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Вто 05 фев 2008 1:45


в краина сметка никои не каза от какво е излиазло това чукане след ремонта или сички чакат да се счупи .И тогава смиана само изкам да вметна че сички говорим за котиата АЕR-маи маи или буркам

Последна промяна от maznia на Пон 27 юли 2009 17:09, променено общо 1 път.


chriss
Мнения: 177
Регистриран на: Чет 26 яну 2006 18:24
Автомобил: VW MK4
Двигател: ATD PD TDI
Местоположение: Русе

Мнениеот chriss » Сря 06 фев 2008 10:50


При мен е така: Колата е 1,9 чист дизел и при ненатиснат съединител и работа на място се чува тракане. Като натисна съединителя тракането спира. Това обаче го прави като е студена. Като поработи няколко минути и се оправя. Тоя факт ме навежда на мисълта, че проблема е в скоростите, а не в съединителя - щов маслото позагрее и се оправя. Дали съм прав?
Между другото от около месец проблема се задълбочи - като работи на място имам осезаеми вибрации във волана. При натиснат съединител вибрациите изчезват. Това го прави и студена и загряла. Някакви предположения и решения за решаване на проблема?!


Потребителски аватар
daniel.petrov
Мнения: 141
Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот daniel.petrov » Пет 08 фев 2008 1:16


при мен е абсолютно същото.не знам защо



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта