Тракане на съединителя-какво,кога,колко?6N1,1.4-60ксAPQ,98г.
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Тракане на съединителя-какво,кога,колко?6N1,1.4-60ксAPQ,98г.
Колеги,малко трудно влизат скоростите,а задна/при по-рязко включване/ хърка.,а масло имат.Иначе съединителя отделя добре,но ровейки се из форума ме светнаха,че проблема може да е от него.Та като е на свободно се чува леко тракане /мислех,че е от пластмасите по двигателя/,а като натисна съединителя-спира.Коаксиалния лагер ли е?Кога да го ремонтирам и колко?Благодаря,ако споделите!
- BastunSelski
- Мнения: 600
- Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
- Контакти:
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
anonimko написа:съдинителя ти е отишъл или по точно аксиалния лагер колега а не коксиалния лагер ако си я купил скоро и сьединителя е добре значи са ти сменили само феродовия диск като за продан -нов феродов,притискателен диск и аксиален турски валео 150лв хубав-320 лв
А,момчета,ще ме изкара ли известно време така или ще ми прецака скоростната?И мога ли да сменя само аксиалния?
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
ПРОБЛЕМАТ НЕ Е В АКСИАЛНИЯТ ЛАГЕР
Той се върти само когато си натиснал съединителя и няма как да трака като не се върти! Според мен само той ти е наред!Признак за повреден аксиален лагер е виене (не тракане/чукане) когато си натиснал педала на съединителя, и кат почне да вие имаш поне 20 000 км да се наканиш да го смениш преди да се е счупил и да е станало "мазано"
За да трака/чука при не натиснат съединител :или са ти омекнали демферните пружини или (най-вероятно) ти е разбита сърцевината на феродовият диск. Феродов диск + смяна = 80лв+80 лв (приблизително)
И да поуспокоя колегата BastunSelski ( фолк-тоягата предполагам (сори колега не се сдържах )) Това ,че трака/чука съединителя е признак ,че скоро ще трябва да се сменя ,но според мен не и ,че трябва да се смени веднага. А момента на смяната настъпва при условие ,че са започнали да влизат трудно скоростите както при siso92 - тогава вече има вероятност да си отиде и скоростната кутия!
Той се върти само когато си натиснал съединителя и няма как да трака като не се върти! Според мен само той ти е наред!Признак за повреден аксиален лагер е виене (не тракане/чукане) когато си натиснал педала на съединителя, и кат почне да вие имаш поне 20 000 км да се наканиш да го смениш преди да се е счупил и да е станало "мазано"
За да трака/чука при не натиснат съединител :или са ти омекнали демферните пружини или (най-вероятно) ти е разбита сърцевината на феродовият диск. Феродов диск + смяна = 80лв+80 лв (приблизително)
И да поуспокоя колегата BastunSelski ( фолк-тоягата предполагам (сори колега не се сдържах )) Това ,че трака/чука съединителя е признак ,че скоро ще трябва да се сменя ,но според мен не и ,че трябва да се смени веднага. А момента на смяната настъпва при условие ,че са започнали да влизат трудно скоростите както при siso92 - тогава вече има вероятност да си отиде и скоростната кутия!
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
За темата с ИЗЦЕПКИТЕЕЕЕЕЕЕЕ!!!
siso92
Колеги,малко трудно влизат скоростите,а задна/при по-рязко включване/ хърка.,а масло имат.Иначе съединителя отделя добре,но ровейки се из форума ме светнаха,че проблема може да е от него.Та като е на свободно се чува леко тракане /мислех,че е от пластмасите по двигателя/,а като натисна съединителя-спира.Коаксиалния лагер ли е?Кога да го ремонтирам и колко?Благодаря,ако споделите!
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Koksan написа:За темата с ИЗЦЕПКИТЕЕЕЕЕЕЕЕ!!!siso92
Колеги,малко трудно влизат скоростите,а задна/при по-рязко включване/ хърка.,а масло имат.Иначе съединителя отделя добре,но ровейки се из форума ме светнаха,че проблема може да е от него.Та като е на свободно се чува леко тракане /мислех,че е от пластмасите по двигателя/,а като натисна съединителя-спира.Коаксиалния лагер ли е?Кога да го ремонтирам и колко?Благодаря,ако споделите!
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 24 юли 2007 12:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
siso92 написа:Koksan написа:За темата с ИЗЦЕПКИТЕЕЕЕЕЕЕЕ!!!siso92
Колеги,малко трудно влизат скоростите,а задна/при по-рязко включване/ хърка.,а масло имат.Иначе съединителя отделя добре,но ровейки се из форума ме светнаха,че проблема може да е от него.Та като е на свободно се чува леко тракане /мислех,че е от пластмасите по двигателя/,а като натисна съединителя-спира.Коаксиалния лагер ли е?Кога да го ремонтирам и колко?Благодаря,ако споделите!
Аре стига де не всеки е толкова начетен.... Случва се ся..
в краина сметка никои не каза от какво е излиазло това чукане след ремонта или сички чакат да се счупи .И тогава смиана само изкам да вметна че сички говорим за котиата АЕR-маи маи или буркам
Последна промяна от maznia на Пон 27 юли 2009 17:09, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: Чет 26 яну 2006 18:24
- Автомобил: VW MK4
- Двигател: ATD PD TDI
- Местоположение: Русе
При мен е така: Колата е 1,9 чист дизел и при ненатиснат съединител и работа на място се чува тракане. Като натисна съединителя тракането спира. Това обаче го прави като е студена. Като поработи няколко минути и се оправя. Тоя факт ме навежда на мисълта, че проблема е в скоростите, а не в съединителя - щов маслото позагрее и се оправя. Дали съм прав?
Между другото от около месец проблема се задълбочи - като работи на място имам осезаеми вибрации във волана. При натиснат съединител вибрациите изчезват. Това го прави и студена и загряла. Някакви предположения и решения за решаване на проблема?!
Между другото от около месец проблема се задълбочи - като работи на място имам осезаеми вибрации във волана. При натиснат съединител вибрациите изчезват. Това го прави и студена и загряла. Някакви предположения и решения за решаване на проблема?!
- daniel.petrov
- Мнения: 141
- Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта