Здравейте колеги. Първи сблъсък с колицата отблизо ( в смисъл човъркане с отвертки, ключета и подобни с цел дребни ремонти). Купувайки си кола бях далеч от мисълта, че ще се правя на майстор върху й...но за 12 годишна кошница това май е неизбежно
Накратко- вентилатора не издаваше никакви признаци на живот, с което сам си го търсеше
Започнах с проверка на бушон- беше здрав. Замерване на напрежение- всичко работеше от ключа (врътката- 0-4) до самия вентилатор.
И се започна:
Сваляне на жабката (захваната с пет винта за таблото).Необходима е отвертка тип "звезда".
Ей го, скрит в снопове кабеляци.
Вентилатора се държи на 5(или 6 вече забравих колко бяха) винта....пак играе "звездата".
Аз успях да го сваля, след като освободих таблото отдясно (държи се на болт -1 бр.).
С леко издърпване на таблото в посока пасжерската седалка и "вентила" падна в краката ми ( естествено внимавах със споменатите вече кабеляци).
Ето го мръсника
А така изглежда като не си е на мястото
След като го демонтирах му пуснах малко ток директно от акумулатора- ни вопъл, ни нищо
Занесох го на майстор ( казаха ми преди това, че майстора е много добър), който направи подобно упражнение и пущината се развъртя като побесняла.
Аз доволен бегом обратно в гаража и по обратния ред монтирам.Преди да стегна винтчетата обаче си викам- я да пробвам пак- цък копчето- няма никой
Отново свалям и махам ел. мотора от пластмасовия кожух (захванат е с 3 гумени тампона, симетрично разположени), развъртане на ръка и маалко масълце в основата на роторната ос.
Проба отново - пее - от 1 до 4. Монтаж и готово.
Да чукна на дърво още работи. Не разбрах какво му беше- дали четки или нещо клеясало- не знам
Надявам се упражнението да е от полза за някого
Лека!
Как отстраних проблем във вентилатора за въздух в купето.
Как отстраних проблем във вентилатора за въздух в купето.
Последна промяна от rymo на Чет 23 окт 2008 23:15, променено общо 2 пъти.
- lexx2002
- Мнения: 37
- Регистриран на: Сря 12 мар 2008 15:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Мерси колега и от мен за снимките и опътването.На мен също ми се наложи да правя таз дейност но по друга причина.Изгорял ми беше реостата където регулира степените на вентилатора.Ама изибщо не съобразих да направя снимки - толкова се бях пищисал .
При мен е почети същото сам с разликата че моето поло е 99 година и имам Ербег и жапката ми е някво бегло подобие на реална жапка.
При мен е почети същото сам с разликата че моето поло е 99 година и имам Ербег и жапката ми е някво бегло подобие на реална жапка.
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- lexx2002
- Мнения: 37
- Регистриран на: Сря 12 мар 2008 15:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Не се сещам за какво приказваш.Аз легнах отдолу под таблото за по добър достъп и там има само няколко неща.
Има едно като дунапренено платче което скрива вичките неща То се държи на една пласмасова копка.То по точно е гайка пластмасова което е с по голяма периферия.ТО е в десния край.В левия край това платче е превързано с нещо като лента те е хваната чак горе до самото стъкло и държи вуздухопроводите които се намират зад самата жапка.А самата жапка се дърци на 5 видии които се намират вътре в самата жапка и не можеш да си развиеш без да си я отворил.Двете видия са отгоре другите 3 видии са отдолу но са скрити под едно малко мокерче което е на дъното на самата жапка.Това мокетче се държи от 3 пкастасови копки които с помоша на една отверка се вадят.
Има едно като дунапренено платче което скрива вичките неща То се държи на една пласмасова копка.То по точно е гайка пластмасова което е с по голяма периферия.ТО е в десния край.В левия край това платче е превързано с нещо като лента те е хваната чак горе до самото стъкло и държи вуздухопроводите които се намират зад самата жапка.А самата жапка се дърци на 5 видии които се намират вътре в самата жапка и не можеш да си развиеш без да си я отворил.Двете видия са отгоре другите 3 видии са отдолу но са скрити под едно малко мокерче което е на дъното на самата жапка.Това мокетче се държи от 3 пкастасови копки които с помоша на една отверка се вадят.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 25 яну 2009 16:57
- Автомобил: Vw polo
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Smolqn
Re: Как отстраних проблем във вентилатора за въздух в купето.
здрвеите,а аз мога ли да попитам дали може да се смени питата на парното без да се сваля цялото табло.благодаря за отговора.
Re: Как отстраних проблем във вентилатора за въздух в купето.
Здравейте.
Напоследък няколко колеги ме питат за снимките от темата.
За втори път нещо става с тези снимки и се губят из пространството.
Лошото е,че от 2-3 дни не мога да ги намеря и в моите архиви.
...та сигурно са затрити
Съжалявам, че не мога да помогна в момента със снимков материал, но процедурата е елементарна и по описанието може горе-долу човек да се оправи.
П.С. Ако открия снимките все пак ще оправя темата отново.
Успех.
Напоследък няколко колеги ме питат за снимките от темата.
За втори път нещо става с тези снимки и се губят из пространството.
Лошото е,че от 2-3 дни не мога да ги намеря и в моите архиви.
...та сигурно са затрити
Съжалявам, че не мога да помогна в момента със снимков материал, но процедурата е елементарна и по описанието може горе-долу човек да се оправи.
П.С. Ако открия снимките все пак ще оправя темата отново.
Успех.
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: Как отстраних проблем във вентилатора за въздух в купето.
някакъв резултат със снимките? Темата е наистина полезна.
Просто другия път намери по сигурно място за качването им.
Просто другия път намери по сигурно място за качването им.
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 15:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ихтиман
Re: Как отстраних проблем във вентилатора за въздух в купето.
Препоръчвам този сайт за качване на снимки в нета
http://prikachi.com/index.php
http://prikachi.com/index.php
Re: Как отстраних проблем във вентилатора за въздух в купето.
Колеги при мене проблема е сходен,тръгва и спира когато си иска вентилaтора.Вече не знам кво да правя.Помогнете със съвет?Държа го само на 4 степен и като тръгвам с колата я се включи я не...
Re: Как отстраних проблем във вентилатора за въздух в купето.
Хело.
Снимките съм ги качвал два пъти- веднъж на imageshack.us, втория на някакъв смотан сайт.
Съжалявам и двата пъти изчезнаха. Не мисля, че вината е в мен.
Лошото е, че след смяната на домашния комп съм ги изгубил.
Още веднъж се извинявам на всички разочаровани.
Ако се прочете темата и с малко импровизация човек може да се справи.
Няма да качвам повече снимки , нито да пускам теми ...така е по-сигурно.
Снимките съм ги качвал два пъти- веднъж на imageshack.us, втория на някакъв смотан сайт.
Съжалявам и двата пъти изчезнаха. Не мисля, че вината е в мен.
Лошото е, че след смяната на домашния комп съм ги изгубил.
Още веднъж се извинявам на всички разочаровани.
Ако се прочете темата и с малко импровизация човек може да се справи.
Няма да качвам повече снимки , нито да пускам теми ...така е по-сигурно.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта