Колата е сеат 1.4 АЕХ и нещо наполедък не работи никак добре.
Струва ми се че бавно загрява в сравнение с преди, на няколко пъти ей така без причина като се запали колата и започва да работи на 500-600 оборота и започва едно претрисане че ми се доревава, тръгна да я форсирам но започва да се дави и стига до към 1000оборота. Първия път като го направи тъкмо я бях покарал малко извънградско около 150кн и вечерта на паркинга на БНБ - помислих си че съм я понамокрил. Вчера и днес като се запали и го направи пак като днес и неискаше да запали а за палене с натискане на педала на гаста и дума неще да чуе - дави се.
Сутрин докато я зкарам от задния двор и да затворя врата и мирише на бензим малко но отскоро ми прави впечатление незнам за преди това. Струва ми се че малко по слаба е като мощност. Значи като по загрее няма никави проблеми, освен че стрелката на температура нещо от време сякаш плава - мести се ама мако +-10градуса. Днеска о оставих преди малко да загрее и се ключи перката а на таблото стрелката беше 3мм преди средата(90 градуса)???
Сменях свещи преди 600 км че не бяха сменяни от мен поне, сложихме AC Delco - триелектродни - такива имаше . Майстора каза че кабелите не са много читави но да не купувам нови че няма достатъчно добри и като се скапят тога ще мислим. От както съм я купил 01.10.2007 - смених консумативи но така и не я закачих на диагностика.
Утре ще ходя на сервиз и от като прочетох голяма част от форума стигнах до следните причини:
1.не работещ термостат за стрелката и бавното загряване.
2.не работещ термодатчик
3.кабели
4.лабда сонда
5.табло за стрелката
6.кофти бензин от омв
7.друго
моля за съвет преди сервиз и на къде да поемам
Малко дълго стана ама много се депресирах с тази кола
mod edit: vasstop
сеат 1.4 АЕХ - работи лошо - РЕШЕНО
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- g.n.g
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ето тук колегата е описал цялата галимация перфектно, та даже
и със снимков материал!!!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%F1%E5%EB
Пробвай го преди да ходиш където и да е. Не ти коства нищо повече от 15 минути.
и със снимков материал!!!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%F1%E5%EB
Пробвай го преди да ходиш където и да е. Не ти коства нищо повече от 15 минути.
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
благодаря за отговорите - днеска в сервиза казаха нов датчик за температура, нови кабели (англииски силиконови) и нов палец, в сервиза понеделник вечерта и вторник сутринта на студено ще я гледат ама тя мизерия няма сигурно да направи.
След смяна на всичко това и ако продължават мизериите на диагностика, ако не шефчето каза че колата сама си триела грешките при неколкократно палене - дали е вярно това или да ходя и на диагностика веднага след смяната - за по-сигурно. Ако да къде? Близо до дружба или лозенец след 17.00ч по възможност че и пари трябват.
А един въпрос от къде да купя този датчик и да е читав а не китайски БОКЛУК?
След ремонта ще пиша какъв е резултата!
Поздрави на всички.
След смяна на всичко това и ако продължават мизериите на диагностика, ако не шефчето каза че колата сама си триела грешките при неколкократно палене - дали е вярно това или да ходя и на диагностика веднага след смяната - за по-сигурно. Ако да къде? Близо до дружба или лозенец след 17.00ч по възможност че и пари трябват.
А един въпрос от къде да купя този датчик и да е читав а не китайски БОКЛУК?
След ремонта ще пиша какъв е резултата!
Поздрави на всички.
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- g.n.g
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Бате незнам къде да ходиш като сервиз.
Аз също не съм доволен от BOSCH сервиза-нищо не направиха а ми взеха паричките!!!
Иначе за части виж в Ауто+ на Черни Връх в Лозенец (гледам, че си от там май) въпреки, че и от тях си патих.
Може да погледнеш и в kanex.bg - аз съм много доволен от тяхните части и от цените им.
Не са супер фирми, ама поне са качествени (тези който съм си купувал де).
Ако искаш мога да ти дам телефон на майстор който е УНИКАЛЕН и взима доста по-евтино от другите.
На мен той ми поддържа всичките коли.
Незнам дали прави компютърна диагностика обаче.
Но това на лични за да не е реклама
Аз също не съм доволен от BOSCH сервиза-нищо не направиха а ми взеха паричките!!!
Иначе за части виж в Ауто+ на Черни Връх в Лозенец (гледам, че си от там май) въпреки, че и от тях си патих.
Може да погледнеш и в kanex.bg - аз съм много доволен от тяхните части и от цените им.
Не са супер фирми, ама поне са качествени (тези който съм си купувал де).
Ако искаш мога да ти дам телефон на майстор който е УНИКАЛЕН и взима доста по-евтино от другите.
На мен той ми поддържа всичките коли.
Незнам дали прави компютърна диагностика обаче.
Но това на лични за да не е реклама
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
решени проблеми с прекъсване и с температура.
След посещение в сервиза смених следните части
1. Кабели - едни англииски по 6 кинта парчето
2. Температурен датчик МТЕ ТОМСОН - бразилски но поне е читав и препоръчан - 20лева
3. Палец БОШ - 10лв.
(цените са с отъпки или по скоро на дистрибуторска цена)
Труд 20лв. и проблема го няма за сега - 2 дена.
Надявам се да сме решили проблема с прекъсването и претрисането.
Ако някои иска ще го пратя в сервиза или в магазинчето за части.
Поздрави, благодарности за отговорите.
п.с. Дано всички които си решават проблемите с колата да пишат как са ги оправили и да си бъдем взаимно полезни.
1. Кабели - едни англииски по 6 кинта парчето
2. Температурен датчик МТЕ ТОМСОН - бразилски но поне е читав и препоръчан - 20лева
3. Палец БОШ - 10лв.
(цените са с отъпки или по скоро на дистрибуторска цена)
Труд 20лв. и проблема го няма за сега - 2 дена.
Надявам се да сме решили проблема с прекъсването и претрисането.
Ако някои иска ще го пратя в сервиза или в магазинчето за части.
Поздрави, благодарности за отговорите.
п.с. Дано всички които си решават проблемите с колата да пишат как са ги оправили и да си бъдем взаимно полезни.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта