Здравейте на всички !
От скоро съм запален от серията ПОЛО на Фолсваген вариращи между 2000 и 2001-ва. разбира се и на по-старите модели но съм се спрял на този етап между 2000 и 2001-год. Все още не съм тръгнал да търся сериозно колата която ми предстои да закупя но разгледах разни оферти в интернет и гледам да се вмъкна някъде на 7000/7500 паламарки. Попаднах на 2 оферти които ми се видяха че ще се впиша в цената ще дам информация за въпросните оферти на които попаднах . Ще се радвам на всеки който ми помогне със опита си.
-------------------------------------------------------------------------------------
Vw Polo 1.4
7500 ЛВ
Дата на производство - септември 2000 г.
Тип двигател - Бензинов
Мощност (к.с.) - 75 к.с.
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Купе
Пробег - 93000 км
Цвят - Светло сив
Особености:
2(3) Врати
Airbag
Аларма
Бордови компютър
Ел. Огледала
Ел. Стъкла
Имобилайзер
Климатик
Лети джанти
Металик
Нов внос
Серво управление
Халогенни фарове
Центр. заключване
-------------------------------------------------------------------------------------
VW POLO 1.4 16V
7500 ЛВ
Данни:
Дата на производство - юли 2000 г.
Тип двигател - Бензинов
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Хечбек
Пробег - 99000 км
Цвят - Тъмно син мет
Особености:
2(3) Врати
Ел. Стъкла
Климатик
Лети джанти
Серво управление
Халогенни фарове
Центр. заключване
-------------------------------------------------------------------------------------
Това са офертите които ми допаднаха и в които мога да си впиша в цената им. По принцип ако преценя че колата е в нормално състояние бих предпочел 2-рата оферта защото "Цвят - Тъмно син мет" за мен тоя цвят е стабилен и честно казано бих се излъгал да я купа само заради самия цвят на колата . Другото което ми харесва във офертата е че няма кой знае каква електроника мисля че повечето работи са изгьзица въпреки че всяка екстра струва пари а и разбира се това са допълнителни удоволствия при самото шофиране но гледам да е нещо по скромно като за начало. Това е моето мнение ще ми е благо да кажете нещо повече или да ме поправите всяка полезна информация за мен ще е от полза.
Сравяване на оферти за покупка на Поло
Сравяване на оферти за покупка на Поло
Последна промяна от dobrin на Сря 04 мар 2009 23:42, променено общо 1 път.
Причина: По-конкретно заглавие!
Причина: По-конкретно заглавие!
- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
точно тия години ако не се лъжа са полотата 3Ф.. приличат на старите но имат кристални фарове(малко по-големи) и отвътре таблото и интериора изобщо е променен... преди когато купувах се спирах и на обяви за тия полота ама се отказах от тях защото се произвеждат само 2 години и съответно прецених че не са толкова разпространени и поддръжката може би им е по-скъпа а и части по-трудно се намират... така си мисля де... успех с покупката
:)
колега аз карам такова поло но е 1.4 тди мн стабилни и привлекателни колички - сглабяни в испани 4астите са скъпички или поне на мен така мии се виждат - амуртесиори 600 лв , суединителя се сменя заедно с маховика - 1500лв
но като цяло количкиата е доста симпатична и приятна за каране
няма нищо общо като интериор с старото поло ( до 99)
аре като го земеш ще праим една среща на конкретния модел
но като цяло количкиата е доста симпатична и приятна за каране
няма нищо общо като интериор с старото поло ( до 99)
аре като го земеш ще праим една среща на конкретния модел
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Данни:
Дата на производство - януари 2000 г.
Тип двигател - Бензинов
Мощност (к.с.) - 60 к.с.
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Хечбек
Пробег - 97000 км
Цвят - Сребърен
Особености:
2(3) Врати
Airbag
Аларма
Ел. Огледала
Ел. Стъкла
Климатик
Металик
Нов внос
Серво управление
Стерео уредба
Центр. заключване
Допълнителна информация:
4бр. нови гуми, 2Airbags, ел. пакет, тон. стъкла, чупещ волан, ел. рег. фарове, в колата не е пушено, чисто нов клик, ключ, сервизна книжка, един собственик, уникално запазен,
Продавач:
Регион: София
тел.: 0888269840
www.stefiauto.mobile.bg
И струва 6000лв. Сори за спама.
Дата на производство - януари 2000 г.
Тип двигател - Бензинов
Мощност (к.с.) - 60 к.с.
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Хечбек
Пробег - 97000 км
Цвят - Сребърен
Особености:
2(3) Врати
Airbag
Аларма
Ел. Огледала
Ел. Стъкла
Климатик
Металик
Нов внос
Серво управление
Стерео уредба
Центр. заключване
Допълнителна информация:
4бр. нови гуми, 2Airbags, ел. пакет, тон. стъкла, чупещ волан, ел. рег. фарове, в колата не е пушено, чисто нов клик, ключ, сервизна книжка, един собственик, уникално запазен,
Продавач:
Регион: София
тел.: 0888269840
www.stefiauto.mobile.bg
И струва 6000лв. Сори за спама.
- suggar
- Мнения: 875
- Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: ASV
- Местоположение: Габрово
DimoNN написа:точно тия години ако не се лъжа са полотата 3Ф.. приличат на старите но имат кристални фарове(малко по-големи) и отвътре таблото и интериора изобщо е променен... преди когато купувах се спирах и на обяви за тия полота ама се отказах от тях защото се произвеждат само 2 години и съответно прецених че не са толкова разпространени и поддръжката може би им е по-скъпа а и части по-трудно се намират... така си мисля де... успех с покупката
не колега това са 6N2 води се фейслифт но май много неща са променени в тях , и наистина малкото производство води до трудно намиране на части и същевременно скъпи, аз лично бих си взел 6N от последните 99 година , но все пак ти си решаваш, успех
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
DimoNN написа: ама се отказах от тях защото се произвеждат само 2 години и съответно прецених че не са толкова разпространени и поддръжката може би им е по-скъпа а и части по-трудно се намират... така си мисля де... успех с покупката
За съжаление това е много вярно! От ВАГ ,се хвалят ,че 70% детаилите се различават от по старият модел дето е до 99 г , пък с по-новият дето е от 2002г май нямат абсолютно нищо общо
Иначе между поло 99г (по старият модел) и поло 2000г ,ако цената е с 2000лв по голяма според мен си струва! Естествено говорим за коли в идеално техническо състояние. Полотата от 2000г са с табло от лупо и са изцяло поцинковани. Освен това мисля ,че това е най-красивият модел поло произвеждан някога (особенно пък като се гледат тия след 2002 та чак и това дето се очаква да се пръкне 2009г)
В първата обява пише 1.4 75 коня - няма такова нещо!
Или лъжат или е един от вариянтите:
1.4 60 коня
1.4 16V - 75 коня (има и 16-ки дето са 100 коня ,а този 75-те коня е доста рядко срещан мотор)
1.6 - 75 коня
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Anbuch написа:DimoNN написа: ама се отказах от тях защото се произвеждат само 2 години и съответно прецених че не са толкова разпространени и поддръжката може би им е по-скъпа а и части по-трудно се намират... така си мисля де... успех с покупката
За съжаление това е много вярно! От ВАГ ,се хвалят ,че 70% детаилите се различават от по старият модел дето е до 99 г , пък с по-новият дето е от 2002г май нямат абсолютно нищо общо
Иначе между поло 99г (по старият модел) и поло 2000г ,ако цената е с 2000лв по голяма според мен си струва! Естествено говорим за коли в идеално техническо състояние. Полотата от 2000г са с табло от лупо и са изцяло поцинковани. Освен това мисля ,че това е най-красивият модел поло произвеждан някога (особенно пък като се гледат тия след 2002 та чак и това дето се очаква да се пръкне 2009г)
В първата обява пише 1.4 75 коня - няма такова нещо!
Или лъжат или е един от вариянтите:
1.4 60 коня
1.4 16V - 75 коня (има и 16-ки дето са 100 коня ,а този 75-те коня е доста рядко срещан мотор)
1.6 - 75 коня
Недей така бе колега! 90% от Поло 6N2 са с двигател 1,4 16V 75к.с!изобщо не са рядко срещани! ЗА този модел не се предлага 1,4 60к.с. двигател, на тези, на които отзад на задния капак означението е 1.4 са 75к.с. .. а ако на задния капак пише 16V тогава е големият мотор - 100 коня! Да не говорим че 1,6 го няма никакав! Частите са доста еднакви, нищо че VW лъжат за 70% дане говорим че дори супер различно изглеждащите задни стопове на поло 6N и 6N2 се оказват напълно еднакви!
Кьм DimoNN вьпроса ми е каква година в крайна сметка си избрал и горе-долу колко излиза подрьжката ?
da6o_amvr
Аз се познавам затова изтькнах че самият цвят на колата е вьзможно да ме подведе и да зема некоя таратаика. Мислех си като набележа няколко бройки да зема некои майстор с мене но проблема е там че тоя майстор неможе да проникне в сьрцевината на колата без да я отвори и да види какво е поне не сьм попаднал на майстор които да си заслужава наистина парите.
hristo01
Не е ефтино при положениее аз сьм плащал по 200 и + 120 лв. за майстор даже ония ден сменях на баничарката А иначе ще се радвам да дадеш повече информация за самата смяна като каква марка си използвал за феродо, притискателен диск и лагер както и каде си я правил и маистора колко ти е взел за работа а и сьщо така какво ще рече "маховика" ?това е нова дума за мен. Да много са добри аз карах на няколко пьти едно ПОЛО 1.6 обаче 96 г. в отлично сьстояние и ми направи голямо впечетление като поведение на колата по пьтищата.
Koksan
Какво ще рече 6N и 6N2 ?
Мерси пичове за полезната информация !
da6o_amvr
Аз се познавам затова изтькнах че самият цвят на колата е вьзможно да ме подведе и да зема некоя таратаика. Мислех си като набележа няколко бройки да зема некои майстор с мене но проблема е там че тоя майстор неможе да проникне в сьрцевината на колата без да я отвори и да види какво е поне не сьм попаднал на майстор които да си заслужава наистина парите.
hristo01
Не е ефтино при положениее аз сьм плащал по 200 и + 120 лв. за майстор даже ония ден сменях на баничарката А иначе ще се радвам да дадеш повече информация за самата смяна като каква марка си използвал за феродо, притискателен диск и лагер както и каде си я правил и маистора колко ти е взел за работа а и сьщо така какво ще рече "маховика" ?това е нова дума за мен. Да много са добри аз карах на няколко пьти едно ПОЛО 1.6 обаче 96 г. в отлично сьстояние и ми направи голямо впечетление като поведение на колата по пьтищата.
Koksan
Какво ще рече 6N и 6N2 ?
Мерси пичове за полезната информация !
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
6N e поло модел м/у 93 и 99 година ... след това правят фейслифта който ти си харесал и понеже той е същотото купе се казва 6N2. Така се води серията на колата в заводите на VW. Както пасатите са В2-В3 ... В6 ... Полотата са 3F,6N,6N2, 9N и т.н.! Ot 6N наи добрия двигател като разход данни ... и т.н. е 1,4 60к.с ... за 6N2 този който е 1,4 16V 75к.с. не е никак лош ... братовчед ми е доволен от неговия!
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Koksan написа:Недей така бе колега! 90% от Поло 6N2 са с двигател 1,4 16V 75к.с!изобщо не са рядко срещани! ЗА този модел не се предлага 1,4 60к.с.
Я пак провери!
сигурно 70% от тоя модел са с 1.4 60коня
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/miniS ... g=&lang=de
За от вътре са абсолютно различни, за отвън вярно стопчетата са единственото нещо дето пасва ,ама не и без преправяне ,защото буксите с кабеляците на стоповете са коренно различни.
Примерно за модела 6N се предлагат 5 двигателя 1.4 ,а за 6N2 двигателите 1.4 са 9 вида. Ако налетиш на ония 4-рите дето са произвеждани само 2 години е кофти. Скоростите да не говорим: то и на предходният модел са си рядкост скоростни котии дето са слагани за период от време повече от година и половина. За окачването : отзад е коренно различно ,за отпред не съм се интересувал ,ама ще се поинтересувам. За 6N лагерите на едно задно колела са ти 30-тина лева ,а за 6N2 са 200+ лева (няма начин да се смени само лагер - сменя се цялата главина)
А иначе за това дето казвам ,че няма поло дето да е 1.4 75 коня без да е вентилка съм прав
Re: Ще се радвам за мнения, сьвети и опит по темата !
Това са двигателите за фейслифт модела 6N2:
Petrol:
1.0L I4 37 kW (50 hp)
1.4L I4 44 kW (59 hp)
1.4L I4 55 kW (74 hp) 16V
1.4L I4 74 kW (99 hp) 16V
1.6L I4 55 kW (74 hp)
1.6L I4 74 kW (99 hp)
1.6L I4 92 kW (123 hp) 16V GTI
Diesel:
1.4L I3 55 kW (74 hp) TDI
1.7L I4 44 kW (59 hp) SDI
1.9L I4 47 kW (63 hp) SDI
1.9L I4 50 kW (67 hp) SDI
1.9L I4 66 kW (89 hp) TDI
1.9L I4 81 kW (109 hp) TDI
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Re: Ще се радвам за мнения, сьвети и опит по темата !
Е,ти след една година съм убеден че доста помогна на колегата.
Re: Ще се радвам за мнения, сьвети и опит по темата !
хах аз си мислех, че действието се развива февруари тая година, нищо бе нека да има понеже аз сега се интересувах от това инфо, след време може на друг да послужи
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта