размер на семеринг
- stef78
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 11:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
размер на семеринг
здравейте колеги, гледах че има много теми за семеринга на пръта на скоростите, но в никоя не видях да пише размери на въпросния семеринг, иска ми се да го купя предварително и тогава да почвам да го сменям за да не се окаже че не мога да намеря и колата да стои паметник докато открия, питах по магазините за авточасти, но никой не успя да ми каже размера на този семеринг става въпрос за поло 1,0 куб 45 кс 92 год петстепенна е кутията благодаря предварително
- stef78
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 11:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Anbuch написа:Скоростната ти кутия AYZ ли е? Мисля ,че за поло са само 2 видовете. В крайна сметка ги купи и двата (по 2-3 лева са). Най-най- ама-най добрият вариянт е винаги да ходиш в магазина с часта която си свалил. Че стават много субективни грешки (от субекти) така. Не е част която трудно да се намира
мерси колега за отговора ,от къде мога да разбера каква е кутията и кои са двата размера ,защото в магазините в които проверих въобще не продавали такива семеринги и съответно незнаеха и размери /нямало каталози/
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
До колкото се ориентирвам от снимката е онази част означена с номер 15
Пише ,че номера и е 085301227 и като размери има дадени 24X7
За поло 1.05 92 година със 5 степенни скоростни кутии :
8P,AYZ,ATV,AHZ,AHD,CMC,CEG,CEH,CEM,CEK,CEE - Това май са и всичките де
А за кода на скоростната или на бялата лепенка някъде залепена в багажника ти или най-сигурно направо тук
В ляво от бялата тапа има едни цифрички дето започват с буквите дето е кода на скоростната ти. Ако не се вижда тръкни малко със шкурка
Пише ,че номера и е 085301227 и като размери има дадени 24X7
За поло 1.05 92 година със 5 степенни скоростни кутии :
8P,AYZ,ATV,AHZ,AHD,CMC,CEG,CEH,CEM,CEK,CEE - Това май са и всичките де
А за кода на скоростната или на бялата лепенка някъде залепена в багажника ти или най-сигурно направо тук
В ляво от бялата тапа има едни цифрички дето започват с буквите дето е кода на скоростната ти. Ако не се вижда тръкни малко със шкурка
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
lrlmodo написа:Размера е: 15x24x7
Ха точно! и на мен ми се видя странно ,че трябва да има още един размер ,ама нъц- ни в етоса,ни във http://www.vagcat.com/
п.п. От къде го изрови?
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Anbuch написа:lrlmodo написа:Размера е: 15x24x7
Ха точно! и на мен ми се видя странно ,че трябва да има още един размер ,ама нъц- ни в етоса,ни във http://www.vagcat.com/
п.п. От къде го изрови?
с това се занимавам - авточасти
- stef78
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 11:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
здравейте колеги днес ми предстои смяната на този семеринг естествено аз ще се боря с проблема /няма да ходя на сервиз/ надявам се със ваша помощ да успея, въпроса който ми остава неясен за сега е от къде точите маслото и после от къде го наливате и със какво /обикновенно е на гадно място и затова питам / с две думи къде се намират пробките за източване и наливане на новото масло
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Разгледай снимките в тази тема http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... c&start=15
Като махнеш семеринга и маслото започва да тече от там. Не е нужно да го вадиш цялото (ама ще се омажеш) източи поне литър да видиш какво му е състоянието- дали е бистро. Добре е да си направиш някакъв белег преди да откачиш избирача на скоростите . После ако не си го сложил(наврял) на същото положение може да имаш проблем с включването на скорост и трябва да го центриш наново. Абе що ще се цапаш изобщо,за 10 лв ще ти го сменят и ще ти върнат маслото обратно в скоростите.Може и доста зор да видиш с ваденето на старият - не всеки път излиза лесно
Като махнеш семеринга и маслото започва да тече от там. Не е нужно да го вадиш цялото (ама ще се омажеш) източи поне литър да видиш какво му е състоянието- дали е бистро. Добре е да си направиш някакъв белег преди да откачиш избирача на скоростите . После ако не си го сложил(наврял) на същото положение може да имаш проблем с включването на скорост и трябва да го центриш наново. Абе що ще се цапаш изобщо,за 10 лв ще ти го сменят и ще ти върнат маслото обратно в скоростите.Може и доста зор да видиш с ваденето на старият - не всеки път излиза лесно
- stef78
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 11:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Anbuch написа:Разгледай снимките в тази тема http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... c&start=15
Като махнеш семеринга и маслото започва да тече от там. Не е нужно да го вадиш цялото (ама ще се омажеш) източи поне литър да видиш какво му е състоянието- дали е бистро. Добре е да си направиш някакъв белег преди да откачиш избирача на скоростите . После ако не си го сложил(наврял) на същото положение може да имаш проблем с включването на скорост и трябва да го центриш наново. Абе що ще се цапаш изобщо,за 10 лв ще ти го сменят и ще ти върнат маслото обратно в скоростите.Може и доста зор да видиш с ваденето на старият - не всеки път излиза лесно
мерси колега за снимките, но на моята кутия има само тези болтове които са със еврейската звезда, а този със лимбуса който е за наливане на маслото/реално пробката/ го нямам някакви други идеи за пробка за наливане и проверка на нивото най вече се интересувам
ПС иначе знам че майстора ще ми направи за 10 лв смяната, но сигурно после и 100лв няма да ми стигнат да му оправям бакиите, патил съм от майстори и затова каквото мога си правя сам по колата /с ваша помощ естествено когато се налага/
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Това са сминки от поло АЕХ Сега като се позамислих:
Карах 3 години точно като твоята кола и си спомням ,че проверката на нивото на маслото ми го правеха когато ми сменяха маслото на двигателят точно през пробката за наливане на масло която е отстрани на кутията и си е точно имбус (6-тограм)
Разгледай се повечко!
Карах 3 години точно като твоята кола и си спомням ,че проверката на нивото на маслото ми го правеха когато ми сменяха маслото на двигателят точно през пробката за наливане на масло която е отстрани на кутията и си е точно имбус (6-тограм)
Разгледай се повечко!
- stef78
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 11:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
такаааааа процедурата по смяната мина почти успешно семеринга го смених за 10 мин но се оказа че пробката се развива със имбус 17 а аз толкова голям нямам и пак опрях до сервиз да ми долее маслото което си бях купил / COMMA 75 SX 90 / значи пробките при мен са над лявата полуоска за наливане и под лявата полуоска за източване ,това е ,благодаря колеги за оказаната помощ
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта