Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на пистата

Всичко, свързано със състезания с автомобили, мотори и други
Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот RISTEE » Съб 02 май 2015 11:52


Дизели бензин да се обединят и да се разделят класовете според времената който се дават.
Клас до 18 сек.
Клас до 16 и Клас под 16 сек.
Така няма да се злоупотребява със светофара защото ако дадеш време под даденото за класа време минаш в следващия клас
въпроса е да се следят времената на колите от дадения клас.




Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот Kuncavia » Съб 02 май 2015 16:19


Сега като поразгледах предложените варианти, може би най-добрия вариант за дизелите ще е да се обединят класовете D3 (ако временно ги кръстим така) и B3 МAX. Така ще има два чисти класа за дизел до 200 к.с. и вече "по-тегавите" печки отиват при високия клас на бензиновите. Засега единствения проблем, който е видно на лице и вади очи, е че бензинови автомобили 151 + с принудително пълнене ще се изправят директно с/у 200 + печки. Няй-вероятно ще изскочи и друг проблем, но поне на първо четене това е най-фрапиращо. Но и затова е темата, всеки да каже как вижда нещата и като финал да се вземе най-правилно решение. :th_up

Колкото до изключването на ремапа наистина ще улесни работата на комисията а и няма да има сърдити от участниците, че преминават в по-горен клас. Напълно съм съгласен с @radotom за ясните критерии при които ще разпределят автомобилите в кой клас отиват. Лошото при дизелите (като цяло при колите с турбо) е че с един ремап и смяна на дюзи, могат да изкарат много. Но реално някак си определението "колата ти пуши в ниските, значи е пипана, заминаваш в по-горния клас" е, както каза @radotom "не ме кефиш". Няма как всеки от участниците да мине на дино, може би това щеше да е най-точния вариант, но е абсурден дори да се помисли. Честността от участниците също няма как да е на лице.


Потребителски аватар
Gladiatora_G60
Мнения: 291
Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:25
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: ABF
Местоположение: Bankya

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот Gladiatora_G60 » Съб 02 май 2015 21:59


За мен идеята да се обедянава дизелов клас с бензинов е глупава! Според мен,ако примерно някое 1.8т видимо не е с к03 или к03с,а примерно с к04,тд05 или по голяма турбина отива в голям клас,мисля че всеки може да разпознае дали си е със стоковата турбина,отделно са ако има кулер,нормално е да е по засилено,но ако колата си е с сток турбина и има някъв чип,то трябва да си е в клас б2,същото важи и за дизелите! Както казаха някой колеги,то това е целта,да се види кой какво си е правил по колата!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19571
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот radotom » Съб 02 май 2015 22:47


Всъщност - не!
Ако целта е да се види кой какво е направил - има си ДИНО-стендове.
В Пловдив вече има 2 (последния е при колегата kasapina), в София има 2 или 3, при Brezel има...

Целта всъщност е да се позабавляваме на писта, където може желаещите да раздават газ до ламарините в сравнително обезопасена обстановка.

А целта пък на конкретната тема е да направим така, че да има колкото се може по-малко сърдити и/или пренебрегнати и да е колкото се може по-безопасно.
Защото ако напускаме всички безразборно на пистата ще стане мазало още на втория завой!
Не ми е проблем колко пъти Bobby_ или DUDEto ще затворят някого на пистата за 3 или 4-те им обиколки.
Проблем ми е тия, дето виждат, че ги 'затварят' ще имат необходимата скорост да се изнесат и освободят пистата, и по-важното, дали в следствие на адреналина няма да направят някаква глупост.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот nuri_3556 » Нед 03 май 2015 2:05


Gladiatora_G60 написа:За мен идеята да се обедянава дизелов клас с бензинов е глупава! Според мен,ако примерно някое 1.8т видимо не е с к03 или к03с,а примерно с к04,тд05 или по голяма турбина отива в голям клас,мисля че всеки може да разпознае дали си е със стоковата турбина,отделно са ако има кулер,нормално е да е по засилено,но ако колата си е с сток турбина и има някъв чип,то трябва да си е в клас б2,същото важи и за дизелите! Както казаха някой колеги,то това е целта,да се види кой какво си е правил по колата!

Правилно е к03 и к03с да са в една категория,а не да са в категория т3т4,тд05 или гт28 :c020


Потребителски аватар
abbaa
Low rider
Мнения: 292
Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот abbaa » Нед 03 май 2015 8:24


Моите съвети кaто учaстник вече 3 години нa пистaтa е дa нaпрaвите зa дрaгa клaс 4х4, зaщото тaм рaзликaтa е голямa при стaртирaне с коли с уеднaквени мощности(до колкото знaм тези технически комисии следят точно товa). И другото е кaто нямa достaтъчно време дa нaпрaвете по 2 стaртa зa всеки aвтомобил и 4те нaй- добри временa от всеки клaс дa отидaт нa елиминaции. Хем ще имa рaвностойнa и честнa биткa, хем и нa публикaтa ще им е много по интересно кaто имa директнa биткa. По принцип клaсовете никогa нямa дa сa идеaлни зa всички , просто комисиятa поне дa гледa мaлко по- вещо нa нещaтa( съглaсен сум, че вършaт достa рaботa, и че не всичко можедa се види). Минaлaтa годинa имaше един VR6, коЙто го сложихa в клaс нaд 200 к.с. понеже имa увити изпускaтелни тръби след колекторa( съглaсете се, че нямa кaк дa кaчи тaкaвa мощност един ВР 26+ к.с.).


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19571
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот radotom » Нед 03 май 2015 21:21


abbaa написа:( съглaсете се, че нямa кaк дa кaчи тaкaвa мощност един ВР 26+ к.с.).

(съгласи се, че няма как да увиеш един фабричен изпускателен колектор и той да устиска да не се втечни) :icon_lol


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4620
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот hvp800 » Нед 03 май 2015 22:05


Аз ако имам време ще се пусна, ей така за кеф. Дали ще съм в клас до 200 или 200+, за мен е без значение. Дори не разбирам къде е драмата. Важно е всички да се забавляваме и те така. И както някой колега предложи, да има 200-300 медала и така да няма сърдити :mhihi


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот Kuncavia » Нед 03 май 2015 23:23


На моята кола ако ще да се цялата писта да дойде на оглед не могат да видят каква е турбината, защото е завряна на кучето в г*за. Така, че това кой с каква турбина е, няма как да е критерии, да не говорим, че при хибрида корпуса си остава същия. Единствено може да се хване ако човека сменил турбината е имал мозък и подменил кулера. Колкото до 4х4 не съм съгласен, тъй като ефекта от 4х4 може да се усети при 500+ (аре да не казвам голяма дума но и при 400+). Реално тогава съединителя дава задна за сметка на гумите, да не говорим, че предното наваксва след старта. Но при наличието на хубави гуми и кадърно зад кормилно устройство, 4х4 не трябва да притеснява никой. Мисълта ми е, че при равностойни мощности няма да има кой знае каква разлика на 1/4 миля в това дали ще си предно или 4х4 особено като тавана на повечето състезатели е 150-250 к.с. Ако не можеш да овладееш 250 коня на предно, по-добре само гледай. Не съм карал на "италианско преследване", но имайки предвид, че всяка година топа е с предно, мисля че е безсмислено да се коментира 4х4-то за тази дисциплина. За драга, казах по-горе какво ми е мнението.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот nuri_3556 » Нед 03 май 2015 23:39


То предното наваксва но не и на 400 метра колега,въобще неможе да се сравнява 4х4 с предно(ако този с предното не е със сликове)


Потребителски аватар
Gladiatora_G60
Мнения: 291
Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:25
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: ABF
Местоположение: Bankya

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот Gladiatora_G60 » Пон 04 май 2015 7:30


Реално на 402м. може предняка и да наваксва,но е много относително,HО на Калояново дали ще има 402м. :question


borpe
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 18 сеп 2013 7:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот borpe » Пон 04 май 2015 17:50


Графика от дино стенд ще важи ли? Предполагам ще има хора с челен кулер , който 100 % няма да са за най - високия клас.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19706
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот Vlad777 » Пон 04 май 2015 19:29


abbaa написа:Моите съвети кaто учaстник вече 3 години нa пистaтa е дa нaпрaвите зa дрaгa клaс 4х4,

Не мисля, че ще има кой знае колко автомобила в този клас. Освен това ако се направи няма как да е само един. Щото има 4x4 на 90 к.с., а има и 500 к.с. Те в един клас ли да са или да почнем така до безкрай... 3 класа бензин предно, 3 класа дизел предно, 3 класа 4x4 бензин, 3 класа дизел 4x4... То свят ми се зави, само докато ги напиша, а ако трябва и да го организираме това и да следим на всеки времената със сигурност трябва да запазим пистата за поне една седмица. И накрая какво постигаме?

Все пак това е събор и се прави основно за забавление. Не сме FIA и нямаме възможност да гледаме хомологация на автомобилите.
Gladiatora_G60 написа:Реално на 402м. може предняка и да наваксва,но е много относително,HО на Калояново дали ще има 402м. :question
Ще има, стига да позволява пистата. На всички трябва да е ясно, че няма как да постигнем условия като на състезание от DRAG шампионата. Това е реалността на писта Дракон, която пък позволява доста други дисциплини. Плюсът там е, че ще има доста коли и всеки ще може да застане на чертата в директен двубой с някой колега и да се премери кой къде се намира при равни условия.
borpe написа:Графика от дино стенд ще важи ли? Предполагам ще има хора с челен кулер , който 100 % няма да са за най - високия клас.
Ако успееш да намериш кой да дойде и да мери с дино на място - ще важи. Челен кулер е един от задължителните ъпгрейди за постигане на огромни мощности при TDI. Поради тази причина всеки който има такъв отива в горния клас.


Потребителски аватар
Gladiatora_G60
Мнения: 291
Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:25
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: ABF
Местоположение: Bankya

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот Gladiatora_G60 » Пон 04 май 2015 20:11


Напълно съм наясно,че не сме в кръг от драг шампионата и нямам претенци за 300-350 или 402м.! Просто искам поправя колегата,че една добре вървяща с3-ка с чип трудно ще и излезнеш от пред на 350-400м! :beer


Потребителски аватар
abbaa
Low rider
Мнения: 292
Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот abbaa » Вто 05 май 2015 7:18


:) Видяхме минaлaтa годинa aудитa кaк вървяхa :) По принцип товa си е мое мнение, aбпък и зa товa е тaзи темa. Сaмо помислете зa финaлите нa дрaгa, зaщото може би ще е интересно.



Върни се в “Motorsport”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта