Драга по цял свят се дели на класове по времена само тук е кубатура конски сили и т.н.
Въпреки че събора е направен с основна цел забавление то много хора са там и за да покарат с конкурентни автомобили,
като най големия наплив е за драга. Две години под ред злоупотребата със светофара разваля кефа на много хора и коли по 115 коня дават 15 16 секунди ,губи се смисъла да даваш газ и да си засечеш колата като всеки си тръгва когато иска.
Разделението на класовете по време е най елементарния начин всичко да е ОК и да има истинска интрига !
Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на пистата
- vili_gti
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
- Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Sofia
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
Как ще се разпределя по време? На база на какво?
Примерно аз давам 13.0/400м - ти даваш някаква 15-ка да речем. Караме квалификаций, съответно аз карам на мека газ и времето ми е ниска 15-ка. Падаме се в един клас според теб нали и какво става на състезанието с като дам цялата газ?
Примерно аз давам 13.0/400м - ти даваш някаква 15-ка да речем. Караме квалификаций, съответно аз карам на мека газ и времето ми е ниска 15-ка. Падаме се в един клас според теб нали и какво става на състезанието с като дам цялата газ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19571
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
Ама вие си фантазирате, че ще има време и за квалификации ли?!?
На Драг?!!
На Драг?!!
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
Караш на мека газ идваш в по бавен клас за това са тея кфалификации, на следващият ден даваш 13 примерно както ти казваш и отиваш в горния клас.
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
А в събота защо да няма време ? Вече няколко години се дава газ в събота.
Се тая и без това пишем залудо, успех на всички и това е !
Се тая и без това пишем залудо, успех на всички и това е !
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
Не е така нали трябва да има някаква градация, за да продължава все пак този събор и да си правим кефа.
Така все повече хора изчезват, като за да сме обективни това е заради разделението на класовете.
Така все повече хора изчезват, като за да сме обективни това е заради разделението на класовете.
- bialajaba
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 16 апр 2010 13:37
- Автомобил:
- Двигател: AVG
- Местоположение: sofia
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
borpe написа:.... ( едва ли някой ще е със заводски софтуер ).... !
Аз съм със заводски софтуер на А6 с 1.9тди 110 коня, но няма да ми повярва никой ;)
Както и да са класовете, в който и да ме сложат, излизам и карам за кеф. Не всичко опира до колко коня ти е колата ;). Респект към всички
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
Голям спор,голямо чудо,а угодия няма да се намерисигурен съм....та аз си задавам няколко въпроса:
1. Пистата реално ли е 402м? НЕ!
2.Състоянието на пистата добро ли е? Не!
3.Времената реални ли ще са? НЕ!
4.Има ли фал-старт? НЕ!
Тогава защо са всички тези спорове? Нека да няма измервателна техника(за какво ви е?ДА тръгнете 2 сек по-рано,да изминете 360 м и да кажете,че сток АБФ-а дава ниска 15ка)-само старт и финал и една засукана мадама с червено флагче да дава старт.Няма да има кой знае колко фрапантно близки коли.Това е непрофесионално съниране,драг..Мисля,че колкото по-стрийт е,по-добре. Разумните като Влади и РАдо и др. казаха какви трябва да са класовете.НЯма да се понравят на всички и на мен,но отивам да се покефя.За друго заповядайте на Кондофрей,Сливен или Г-тек :) И вместо да висим да чакаме таймера това време може да се спести и да има повече време за драга.Може да има и уговорки без класове и да се пускат по двойки...ама май много махленско дойде,а :)
Поздрави и без гняв!
1. Пистата реално ли е 402м? НЕ!
2.Състоянието на пистата добро ли е? Не!
3.Времената реални ли ще са? НЕ!
4.Има ли фал-старт? НЕ!
Тогава защо са всички тези спорове? Нека да няма измервателна техника(за какво ви е?ДА тръгнете 2 сек по-рано,да изминете 360 м и да кажете,че сток АБФ-а дава ниска 15ка)-само старт и финал и една засукана мадама с червено флагче да дава старт.Няма да има кой знае колко фрапантно близки коли.Това е непрофесионално съниране,драг..Мисля,че колкото по-стрийт е,по-добре. Разумните като Влади и РАдо и др. казаха какви трябва да са класовете.НЯма да се понравят на всички и на мен,но отивам да се покефя.За друго заповядайте на Кондофрей,Сливен или Г-тек :) И вместо да висим да чакаме таймера това време може да се спести и да има повече време за драга.Може да има и уговорки без класове и да се пускат по двойки...ама май много махленско дойде,а :)
Поздрави и без гняв!
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
Като стана въпрос за мадами,ще има ли по някоя мацка?Нещо еротична автомивка,ала-бала.Да има малко шоу за публиката,да разчупим купоня Гледам на БМВ съборите не пропускат всяка година и определено става интересно.
- vili_gti
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
- Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Sofia
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
lubecku написа:Караш на мека газ идваш в по бавен клас за това са тея кфалификации, на следващият ден даваш 13 примерно както ти казваш и отиваш в горния клас.
Искаш да кажеш че местят коли в друг клас по време на състезанието понеже са карали на мека газ преди това? Така ли? И какво става със стартовата решетка след като е започнало състезанието и по средата се наложи да те местят? Какво става с участниците които си отсранил по време на състезанието и се окаже че изобщо не трябва дакараш vs. тях? Извинявам се колега, ама това звучи меко казано несериозно!
- Gladiatora_G60
- Мнения: 291
- Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:25
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Bankya
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
+1 ...направо ги дискфалифицират!
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
Не си ме разбрал говорех за тоя прословут драг ,там е така да .
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19571
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
Вижте сега... за Драг-а класовете са най-малкия проблем.
За всяка кола ще се знае предварително в кой клас ще е. Той се определя още на техническия преглед.
Ако щете - пускайте се с турбинираното си VR6 срещу стоков ААМ - времето се пише срещу съответния номер, в съответната графа и накрая таблицата с времената си излиза за класове.
Относно времеизмерването - не, не бърка то!
Бъркате вие.
Ако щеш - с 9999 коня кола да си, върти ми 5 мин гуми на старта, па чакай после време! ... или пък закъсней с тръгването... все тая!
Има и нещо друго, разбира се! Точно там, след завоя, асвалта на пистата е силно изосен и няма никакъв грипп.
Обърнете внимание кои ще са по-бързите коли - тези в коридора до бетона или тези в коридора до поляната...
Щото аз обърнах и знам.
По-миналата година leonardo_vd се оплакваше от време.
Не, брат! Просто ти гледаше стартьора, а не таймера. А стартьора гледаше таймера.
И той докато спусне ръце - вече беше минало 0.5сек. После ти изтърва старта, щото опонента беше гледал таймера и бързаше да го догониш... ама беше в кофтия коридор...
ШАНС!
При всички случаи умението да стартираш добре е не част, а най-важната част от тази дисциплина.
Аз не умея, м/у другото! Ама и няма да карам (най-вероятно)!
Класовете са основно за 'Писта'
Я си представете, че пусна Bobby_ в клас до 90 коня!
Че той от 4 коли общо на пистата ще изпревари 2 червени, 3 зелени и 5 или 6 сини Голфа!
Vento и kasapina да кажем, че ще изпреварят с по едно по-малко от всеки изброен, защото общо взето те биха били в съответния си клас (Vento се заканва да дойде с Вентото си, което не е прекалено барано)
А Касапчо, със спътник (2 по има-няма 100 оки мъже) и с 1.0 Полото на Вяра, затвори преди години с обиколка състезателния Ситроен на Катето Стратиева, та тя като го видя, че се задава наново - излеза 'да настройва електрониката'...
И така, накрая, като теглим чертата, ще се окаже, че е имало 10 евентуални възможности за инцидент при настигане и изпреварвае на автомобил, а освен това ще се окаже, че всеки е загубил и по 0.5-0.6 сек на обиколка, докато дебне да изпревари.
... и съответно не се класира сред 4-те най-бързи за в неделята...
Айдееееееееееееее.... пак наши и ваши и на някого не сме замерили времето праилно, така ли?!?
За всяка кола ще се знае предварително в кой клас ще е. Той се определя още на техническия преглед.
Ако щете - пускайте се с турбинираното си VR6 срещу стоков ААМ - времето се пише срещу съответния номер, в съответната графа и накрая таблицата с времената си излиза за класове.
Относно времеизмерването - не, не бърка то!
Бъркате вие.
Ако щеш - с 9999 коня кола да си, върти ми 5 мин гуми на старта, па чакай после време! ... или пък закъсней с тръгването... все тая!
Има и нещо друго, разбира се! Точно там, след завоя, асвалта на пистата е силно изосен и няма никакъв грипп.
Обърнете внимание кои ще са по-бързите коли - тези в коридора до бетона или тези в коридора до поляната...
Щото аз обърнах и знам.
По-миналата година leonardo_vd се оплакваше от време.
Не, брат! Просто ти гледаше стартьора, а не таймера. А стартьора гледаше таймера.
И той докато спусне ръце - вече беше минало 0.5сек. После ти изтърва старта, щото опонента беше гледал таймера и бързаше да го догониш... ама беше в кофтия коридор...
ШАНС!
При всички случаи умението да стартираш добре е не част, а най-важната част от тази дисциплина.
Аз не умея, м/у другото! Ама и няма да карам (най-вероятно)!
Класовете са основно за 'Писта'
Я си представете, че пусна Bobby_ в клас до 90 коня!
Че той от 4 коли общо на пистата ще изпревари 2 червени, 3 зелени и 5 или 6 сини Голфа!
Vento и kasapina да кажем, че ще изпреварят с по едно по-малко от всеки изброен, защото общо взето те биха били в съответния си клас (Vento се заканва да дойде с Вентото си, което не е прекалено барано)
А Касапчо, със спътник (2 по има-няма 100 оки мъже) и с 1.0 Полото на Вяра, затвори преди години с обиколка състезателния Ситроен на Катето Стратиева, та тя като го видя, че се задава наново - излеза 'да настройва електрониката'...
И така, накрая, като теглим чертата, ще се окаже, че е имало 10 евентуални възможности за инцидент при настигане и изпреварвае на автомобил, а освен това ще се окаже, че всеки е загубил и по 0.5-0.6 сек на обиколка, докато дебне да изпревари.
... и съответно не се класира сред 4-те най-бързи за в неделята...
Айдееееееееееееее.... пак наши и ваши и на някого не сме замерили времето праилно, така ли?!?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19571
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
Изисквания към автомобилите и участниците:
Това са изискванията от писта 'Дракон'
Моля, обърнете внимание, че документа е стар - няма публикуван по-нов.
Въпреки това, изискванията към автомобили и безопасност са в сила и се следи стриктно!!!
http://www.dracon.bg/new/tab/VW20081005.pdf
А за по-долното ще следим специално и автомобили, не отговарящи на изискванията няма да се допускат на пистата!
Това са изискванията от писта 'Дракон'
Моля, обърнете внимание, че документа е стар - няма публикуван по-нов.
Въпреки това, изискванията към автомобили и безопасност са в сила и се следи стриктно!!!
http://www.dracon.bg/new/tab/VW20081005.pdf
А за по-долното ще следим специално и автомобили, не отговарящи на изискванията няма да се допускат на пистата!
Bobby_ написа:
Изисквания към автомобила:
Пълен комплект стъкла (не плексиглас или....) важи за класове "Комар", "малък" и "Среден"
Здрави врати със заключващ механизъм + декоративни кори
Оригинални преден и заден капак (от ламарина)
Брони + основи
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Стабилно закрепена "спортна" седалка (ако има такава монтирана в автомобила)
Пожарогасителя да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)
Работещи стопове и мигачи.
Наличие на странични огледала за задно виждане
Монтирана отпред кука за теглене на автомобила
- bialajaba
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 16 апр 2010 13:37
- Автомобил:
- Двигател: AVG
- Местоположение: sofia
Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта
Има ли я програмата някъде обявена, за състезанията, техническия преглед, записвания и т.н.?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта