След няколко години събиране на пари, части, избистряне на това какво искам /най-трудната част/, сглобяване на мотора /благодарности на Вальо от Варна /, смяна на концепцията и най-накрая type4-та се озова вместо в Кармана в костенура. Благодаря и на Жеко, за коректното отношение и бързата работа.
Какво се получи - блок от 411, биели 69 мм ход, но с нови бутални втулки и бусови бутала 95 мм, разпределителен вал 286 градуса, 36 мм Делорто карбове, електронна запалване от СТ....
Скорости от 1303 с диф и полуоски от 1300 - 67ма.
Все още няма гърне и тръбите почти зартопяват боята от задната престилка.
Впечатления - Все още разработвам мотора, върви потресаващо в сравнение с оригиналния. Първа и втора ако даваш газ не седи на пътя, като сложиш 3-та около 60 веднага отива на 80 с тази скорост почти върви на празен ход на 4та
Мотора тръгва много от ниски, това което търсих.
1300'67/Type4
- silven-VW FOREVER
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
- Автомобил: Audi A6 Audi A1
- Двигател: FSI TFSI
- Местоположение: Козлодуй
Re: 1300'67/Type4
Като минаваш покрай мен в Дружба, направо настръхвам от бучането
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1300'67/Type4
Правилната разработка е много-важна част от целият процес, защото можеш да прецакаш всичко! Опитът показва, че тя протича сравнително бавно и дори и правилно да са изчислени жигльрите на карбовете, поради недостатъчен, още вакуум се разработва на бедна смес. Съветвам те да минеш поне газ-анализатор и да провериш как стоят нещата, после ако нямаш набор от жигльори да опиташ да коригираш с нивата на карбовете. Така, два-три пъти през 200км., после според случаят. Междувременно мериш компресията и реглажа на клапаните, така ще имаш някаква представа как се развива разработката и ако изникне проблем ще имаш шанс да го откриеш по-навреме.
П.П. Тия работи предполагам си ги знаеш, но дано съм те присетил за нещо.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
От многото конски сили ти е изпандал единя болт за захващане на капака
незнам как го видях???сигурно щото гледам снимките вече половин час
със двигателя е много добре а после кое следва че сега си е машина за самоубийство
незнам как го видях???сигурно щото гледам снимките вече половин час
със двигателя е много добре а после кое следва че сега си е машина за самоубийство
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
А пепел ти на устата. С предни дискови спирачки, апарати от Г2. задните барабани също са от широките. Спира добре
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
asentm написа:Спира добре
сега съм малко по-спокоен
а турбната балансираш ли я след заваряването или така краш
ако има балнс дай малко акъл как,къде и колко ?
- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: 1300'67/Type4
Асене, а кажи и за главите? От какво и с какви клапани? Щото съм избрал такъв или подобен разпределителен вал (кажи марката и модела на твоя?) и горещо ме интересува празният ход! Трябва ми перфектен до отличен равномерен празен ход, а конските сили -> колкото, толкова (не мисля, че ще дойдат по-малко от 100 ?!?).
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
rough написа:asentm написа:Спира добре
сега съм малко по-спокоен
а турбната балансираш ли я след заваряването или така краш
ако има балнс дай малко акъл как,къде и колко ?
балансирана е, но не помня къде я носиха, бе преди повече от 3 години
излезе 60 лв.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
disc написа:Асене, а кажи и за главите? От какво и с какви клапани? Щото съм избрал такъв или подобен разпределителен вал (кажи марката и модела на твоя?) и горещо ме интересува празният ход! Трябва ми перфектен до отличен равномерен празен ход, а конските сили -> колкото, толкова (не мисля, че ще дойдат по-малко от 100 ?!?).
Кратуните са нормални, но леко сгъстени. С колко ще проверя, че не помня. Вала е на Scat 286 или нещо подобно виж в сайта им. Като пратиш на ВВТ какво си събрал и какви карбове имаш и те ти пращат жигльорите.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
asentm написа:disc написа:Асене, а кажи и за главите? От какво и с какви клапани? Щото съм избрал такъв или подобен разпределителен вал (кажи марката и модела на твоя?) и горещо ме интересува празният ход! Трябва ми перфектен до отличен равномерен празен ход, а конските сили -> колкото, толкова (не мисля, че ще дойдат по-малко от 100 ?!?).
Кратуните са нормални, но леко сгъстени. С колко ще проверя, че не помня. Вала е на Scat 286 или нещо подобно виж в сайта им. Като пратиш на ВВТ какво си събрал и какви карбове имаш и те ти пращат жигльорите.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1300'67/Type4
asentm написа: Като пратиш на ВВТ какво си събрал и какви карбове имаш и те ти пращат жигльорите.
Да не се бъркаш за фирмата, част от твоите жигльори дойдоха от ВВТ, но размерите ги даде ти или Вальо, за моите проекти аз си ги смятам и тогава поръчвам...
Иначе disc ще е на спринцовки и няма да се разправя с карбове а с компютри...
disc написа: Трябва ми перфектен до отличен равномерен празен ход, а конските сили -> колкото, толкова (не мисля, че ще дойдат по-малко от 100 ?!?).
За тебе, мисля е стандартният вал от Порше или подобен, аз на бусът съм с него, с двата карба на бензин без 3-цифрена сума за части не ми се получи и си го газифицирах, както бе по план, но съм изключетелно доволен от ниските, държи на 300-та ко затвориш кранчето. Мога да карам като дизел, че и по-надолу, 1200-2000 и превключваш и нямаш ядове. Оживява на 2500 каго го ядосаш 5-6000 - няма проблеми, нагоре съм го "заключил" защото не съм минал газ-анализатор и не знам дали стига газта... Като караш извънградко усещаш, че за тва е правен тоя вал, 2500-3500 и двигателят, просто жужи... мислена работа са тия поршета, ей... На тия наще, оригиналните пружини са много меки и ако няма да ги сменяш или натягаш по-добре не се изхвъряй с много лифт, просто не се получава...
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
Вальо бе питал, не помня.
А и вала ми е web cam, със scat-a се бях престарал и го върнах
А и вала ми е web cam, със scat-a се бях престарал и го върнах
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
asentm написа:със scat-a се бях престарал
и аз така но му направих гърбиците "както трябва"
на струг да намалиме повдигането и после със флекса махнах от гърбиците да намалиме и презастъпването
малко финна шкурка и молитва накрая
от C55 сигурно съм го изшкурил на C35
тия двигатели ако можеха да говорят
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
asentm написа:С предни дискови спирачки, апарати от Г2. задните барабани също са от широките.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
сглобих и ауспухЪ...има саунд
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта