1300'67/Type4

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

1300'67/Type4

Мнениеот asentm » Съб 12 апр 2014 7:04


След няколко години събиране на пари, части, избистряне на това какво искам /най-трудната част/, сглобяване на мотора /благодарности на Вальо от Варна :bowdown /, смяна на концепцията :biggrin и най-накрая type4-та се озова вместо в Кармана в костенура. Благодаря и на Жеко, за коректното отношение и бързата работа.
Какво се получи - блок от 411, биели 69 мм ход, но с нови бутални втулки и бусови бутала 95 мм, разпределителен вал 286 градуса, 36 мм Делорто карбове, електронна запалване от СТ....
Скорости от 1303 с диф и полуоски от 1300 - 67ма.
Все още няма гърне и тръбите почти зартопяват боята от задната престилка.
Впечатления - Все още разработвам мотора, върви потресаващо в сравнение с оригиналния. Първа и втора ако даваш газ не седи на пътя, като сложиш 3-та около 60 веднага отива на 80 с тази скорост почти върви на празен ход на 4та
Мотора тръгва много от ниски, това което търсих.
Прикачени файлове
IMG_3666.JPG
DSCN6136.JPG
DSCN6161.JPG
DSCN6621.JPG
DSCN6863.JPG
DSCN6906.JPG
DSCN6918.JPG
DSCN6925.JPG
DSCN6979.JPG
DSCN6980.JPG
DSCN7094.JPG
IMGP4905.JPG




Потребителски аватар
silven-VW FOREVER
Мнения: 671
Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
Автомобил: Audi A6 Audi A1
Двигател: FSI TFSI
Местоположение: Козлодуй

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот silven-VW FOREVER » Съб 12 апр 2014 10:07


Като минаваш покрай мен в Дружба, направо настръхвам от бучането


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот BuGmaN » Съб 12 апр 2014 11:46


:12
Правилната разработка е много-важна част от целият процес, защото можеш да прецакаш всичко! Опитът показва, че тя протича сравнително бавно и дори и правилно да са изчислени жигльрите на карбовете, поради недостатъчен, още вакуум се разработва на бедна смес. Съветвам те да минеш поне газ-анализатор и да провериш как стоят нещата, после ако нямаш набор от жигльори да опиташ да коригираш с нивата на карбовете. Така, два-три пъти през 200км., после според случаят. Междувременно мериш компресията и реглажа на клапаните, така ще имаш някаква представа как се развива разработката и ако изникне проблем ще имаш шанс да го откриеш по-навреме.

П.П. Тия работи предполагам си ги знаеш, но дано съм те присетил за нещо.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот rough » Пон 14 апр 2014 18:16


От многото конски сили ти е изпандал единя болт за захващане на капака :mhihi
незнам как го видях???сигурно щото гледам снимките вече половин час :Mr Green Fun

със двигателя е много добре а после кое следва че сега си е машина за самоубийство :bishop


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот asentm » Пон 21 апр 2014 9:07


А пепел ти на устата. С предни дискови спирачки, апарати от Г2. задните барабани също са от широките. Спира добре


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот rough » Пон 21 апр 2014 11:01


asentm написа:Спира добре

сега съм малко по-спокоен :th_up

а турбната балансираш ли я след заваряването или така краш
ако има балнс дай малко акъл как,къде и колко ? :rolleyes


Потребителски аватар
disc
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
Автомобил: Karmann Ghia x2
Двигател:
Местоположение: провинцията
Контакти:

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот disc » Сря 23 апр 2014 11:45


Асене, а кажи и за главите? От какво и с какви клапани? Щото съм избрал такъв или подобен разпределителен вал (кажи марката и модела на твоя?) и горещо ме интересува празният ход! Трябва ми перфектен до отличен равномерен празен ход, а конските сили -> колкото, толкова (не мисля, че ще дойдат по-малко от 100 ?!?).


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот asentm » Сря 23 апр 2014 20:57


rough написа:
asentm написа:Спира добре

сега съм малко по-спокоен :th_up

а турбната балансираш ли я след заваряването или така краш
ако има балнс дай малко акъл как,къде и колко ? :rolleyes

балансирана е, но не помня къде я носиха, бе преди повече от 3 години
излезе 60 лв.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот asentm » Сря 23 апр 2014 21:00


disc написа:Асене, а кажи и за главите? От какво и с какви клапани? Щото съм избрал такъв или подобен разпределителен вал (кажи марката и модела на твоя?) и горещо ме интересува празният ход! Трябва ми перфектен до отличен равномерен празен ход, а конските сили -> колкото, толкова (не мисля, че ще дойдат по-малко от 100 ?!?).

Кратуните са нормални, но леко сгъстени. С колко ще проверя, че не помня. Вала е на Scat 286 или нещо подобно виж в сайта им. Като пратиш на ВВТ какво си събрал и какви карбове имаш и те ти пращат жигльорите.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот asentm » Сря 23 апр 2014 21:05


asentm написа:
disc написа:Асене, а кажи и за главите? От какво и с какви клапани? Щото съм избрал такъв или подобен разпределителен вал (кажи марката и модела на твоя?) и горещо ме интересува празният ход! Трябва ми перфектен до отличен равномерен празен ход, а конските сили -> колкото, толкова (не мисля, че ще дойдат по-малко от 100 ?!?).

Кратуните са нормални, но леко сгъстени. С колко ще проверя, че не помня. Вала е на Scat 286 или нещо подобно виж в сайта им. Като пратиш на ВВТ какво си събрал и какви карбове имаш и те ти пращат жигльорите.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот BuGmaN » Чет 24 апр 2014 1:07


asentm написа: Като пратиш на ВВТ какво си събрал и какви карбове имаш и те ти пращат жигльорите.

Да не се бъркаш за фирмата, част от твоите жигльори дойдоха от ВВТ, но размерите ги даде ти или Вальо, за моите проекти аз си ги смятам и тогава поръчвам... :gruebel
Иначе disc ще е на спринцовки и няма да се разправя с карбове а с компютри... :18b
disc написа: Трябва ми перфектен до отличен равномерен празен ход, а конските сили -> колкото, толкова (не мисля, че ще дойдат по-малко от 100 ?!?).

За тебе, мисля е стандартният вал от Порше или подобен, аз на бусът съм с него, с двата карба на бензин без 3-цифрена сума за части не ми се получи и си го газифицирах, както бе по план, но съм изключетелно доволен от ниските, държи на 300-та ко затвориш кранчето. Мога да карам като дизел, че и по-надолу, 1200-2000 и превключваш и нямаш ядове. Оживява на 2500 каго го ядосаш 5-6000 - няма проблеми, нагоре съм го "заключил" защото не съм минал газ-анализатор и не знам дали стига газта... Като караш извънградко усещаш, че за тва е правен тоя вал, 2500-3500 и двигателят, просто жужи... мислена работа са тия поршета, ей... :cool На тия наще, оригиналните пружини са много меки и ако няма да ги сменяш или натягаш по-добре не се изхвъряй с много лифт, просто не се получава... :cry


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот asentm » Чет 24 апр 2014 20:57


Вальо бе питал, не помня.
А и вала ми е web cam, със scat-a се бях престарал и го върнах


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот rough » Пет 25 апр 2014 23:06


asentm написа:със scat-a се бях престарал

и аз така но му направих гърбиците "както трябва"
на струг да намалиме повдигането и после със флекса махнах от гърбиците да намалиме и презастъпването
малко финна шкурка и молитва накрая :Mr Green Fun
от C55 сигурно съм го изшкурил на C35

тия двигатели ако можеха да говорят :mhihi


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот asentm » Съб 26 апр 2014 18:19


asentm написа:С предни дискови спирачки, апарати от Г2. задните барабани също са от широките.
Прикачени файлове
1043889_10201413679973916_1785923457_n.jpg


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот asentm » Пон 28 апр 2014 20:39


сглобих и ауспухЪ...има саунд



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта