bai vicho написа:нови клапани водачи и седла
какви клапани ще слагаш???
щом ще подменяш всичко по-добре да ти ги разстържат за големи клапани а цената ще ти е същата
мисла че едни 40x37 или нещо от тоя сорт със правилно портване ще му се отразят супер(ше премериш колко най-големи ще влезнат)
в комбинация с изпускател,олекотен маховик и згъстяване мисла че ще е перфектния лек тунинг който ще направи двигателя неузнаваем !
за по серйозна мощност ще ти се наложи да сложиш двойни пружини на клапаните ако си мислил за в бъдеще за двойни карбуратори защото освен че ще вдигнеш мощноста ще изместиш пиковата поне с 1000-1500 оборота нагоре без да сменяш вала
ако прибавиш и вал спокойно влизаш над 100 к.с.
тоава аз бих направил за "лек" тунинг
според мен правилното е да затвориш блока и главите със подходящите части за да не ти се налага отваряне наново за смяна на карантия като вал,повдигачи,пружини или нещо от сорта а после да се мисли за наливане на пари в изпускател карбуратири и други такива ако в момента не си готов да инвестираш а искаш двигателя да го караш
ако не е почната работа по главите помисли защото главно от там идва повишаването на мощноста !