Тип-4 = 150к.с.
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Тип-4 = 150к.с.
Ако Митака не гледаше от търговската част на нещата, все си мисля че щеше да говори другояче...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Тип-4 = 150к.с.
Не сте ме разбрали правилно, а обратното:
Точно от търговска гледна точка би трябвало да съм ЗА, такива проекти... От търговска гледна точка - посоченият пример струва доста пари и е със скъпи и качествени части, които най-малкото биха дали на всеки, една по-голяма сигурност; едно по-голямо спокойствие, относно механични фалове; една по-добра основа за солидната гаранция която давам; по-малко допълнителни обработки и губене на време и т.н.. Имате ли идея, колко би струвал подобен двигател, не само сглобен, а и настроен, щото сглобяването е само една част от процеса?! За цел 150 коня от "тип 4", това за мен си е прахосване на пари или баровска работа. Хубаво ще е ако някой може да си го позволи, но дълбоко се съмнявам и не виждам смисъл да обсъждаме подобен сетъп . Дано греша!
Който няма нужните знания по определена тема е редно да учи, а не да дава съвети по нея, питайки се...
Единият вика на блока - дъно, другият на цилиндрите - цилиндрови глави, трети... - да не изброявам, повече.
С неумението си да създадете ваш собствен двигател се опитвате да копирате чужди идеи, които обаче са и неприложими и нерентабилни при нашите условия. После объркани и обезнадеждени - някой друг ви е крив...
Ми кво да ви трая, такива и да ви оставям да заблуждавате! Явни сте, но не на всички, просто!
Няма да оставям без коментар, когато някой пише глупости съобразявайки се с това да не го загубя като клиент или да го изгоня от форумът - не е мой стил, а и не е в интерес на никой!
Точно от търговска гледна точка би трябвало да съм ЗА, такива проекти... От търговска гледна точка - посоченият пример струва доста пари и е със скъпи и качествени части, които най-малкото биха дали на всеки, една по-голяма сигурност; едно по-голямо спокойствие, относно механични фалове; една по-добра основа за солидната гаранция която давам; по-малко допълнителни обработки и губене на време и т.н.. Имате ли идея, колко би струвал подобен двигател, не само сглобен, а и настроен, щото сглобяването е само една част от процеса?! За цел 150 коня от "тип 4", това за мен си е прахосване на пари или баровска работа. Хубаво ще е ако някой може да си го позволи, но дълбоко се съмнявам и не виждам смисъл да обсъждаме подобен сетъп . Дано греша!
Който няма нужните знания по определена тема е редно да учи, а не да дава съвети по нея, питайки се...
Единият вика на блока - дъно, другият на цилиндрите - цилиндрови глави, трети... - да не изброявам, повече.
С неумението си да създадете ваш собствен двигател се опитвате да копирате чужди идеи, които обаче са и неприложими и нерентабилни при нашите условия. После объркани и обезнадеждени - някой друг ви е крив...
Ми кво да ви трая, такива и да ви оставям да заблуждавате! Явни сте, но не на всички, просто!
Няма да оставям без коментар, когато някой пише глупости съобразявайки се с това да не го загубя като клиент или да го изгоня от форумът - не е мой стил, а и не е в интерес на никой!
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Съб 03 мар 2007 18:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Тип-4 = 150к.с.
Последно:
Не копирам чужди идеи, а се уча от професионалисти, които ни дават възможност да осъществим мечтите си!
Успял съм да реализирам преди няколко години подобен Тип 4 и не съм имал намерение да парадирам с това, но явно ми се налага да доказвам, че не говоря теоретично.
Процесът на създаването му от един "издъхнал" донор до двигател, който се развърта над 8000 оборота, ми донесе удовлетворение, но в същото време съм изстрадал всеки етап от избор на най-ефективната за мен комбинация, до търсенето и доставката на подходящите части, както и да открия отговорен и технически грамотен специалист ( за мен най-добрия в България), на когото да се доверя.
Приключвам с това, че Бъгмана е много прав, не е необходим двигател 130+ кончета, за да изпитваме удоволствие от този култов автомобил и 34hp са достатъчни.
Мощността зависи от вас!
P.S. Митак умно момче си, чети повечко и ще успееш!
Двигател Т4:
Не копирам чужди идеи, а се уча от професионалисти, които ни дават възможност да осъществим мечтите си!
Успял съм да реализирам преди няколко години подобен Тип 4 и не съм имал намерение да парадирам с това, но явно ми се налага да доказвам, че не говоря теоретично.
Процесът на създаването му от един "издъхнал" донор до двигател, който се развърта над 8000 оборота, ми донесе удовлетворение, но в същото време съм изстрадал всеки етап от избор на най-ефективната за мен комбинация, до търсенето и доставката на подходящите части, както и да открия отговорен и технически грамотен специалист ( за мен най-добрия в България), на когото да се доверя.
Приключвам с това, че Бъгмана е много прав, не е необходим двигател 130+ кончета, за да изпитваме удоволствие от този култов автомобил и 34hp са достатъчни.
Мощността зависи от вас!
P.S. Митак умно момче си, чети повечко и ще успееш!
Двигател Т4:
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Тип-4 = 150к.с.
Старата песен на нов глас Митак. Дерзай. Иначе си готин пич.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тип-4 = 150к.с.
Вие сте пълни идиоти!
Чели тук, там и ръсите глупости. За всяко нещо се иска и нещо друго и се казва опит. Сори, но опита в тази насока е свързан и с пари. Когато ги дадеш и после ги изхвърлиш в кофата, после споделиш и чуваш някой да ти дава акъл и какво правиш? Спираш да пишеш и само четеш.
Сега ще ви кажа нещо малко и съм до тук.
На костенурката не и трябва нищо повече от тип 4 с други карбове.
Моята е леген с перка.
Градско където караш на първа, втора и за разкош 3та, за 100 км. и предния тампон на скоростите замина.
На магистралата 4та и е къса.
Кви 150 коня, какви камили?
Чели тук, там и ръсите глупости. За всяко нещо се иска и нещо друго и се казва опит. Сори, но опита в тази насока е свързан и с пари. Когато ги дадеш и после ги изхвърлиш в кофата, после споделиш и чуваш някой да ти дава акъл и какво правиш? Спираш да пишеш и само четеш.
Сега ще ви кажа нещо малко и съм до тук.
На костенурката не и трябва нищо повече от тип 4 с други карбове.
Моята е леген с перка.
Градско където караш на първа, втора и за разкош 3та, за 100 км. и предния тампон на скоростите замина.
На магистралата 4та и е къса.
Кви 150 коня, какви камили?
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Тип-4 = 150к.с.
Опит ли? Моят от двуцифрена сума, направени мотора ме кара да се запитам: А защо не Тип1 с вал, спортни глави и двойни карбове на същата цена, както тип4 само с вал и карбове и без разправиите с оптимизацията на охлаждането при Тип4 - достатъчни за да те откажат от идеята? При бусовете има повече място и е друго - там е в пъти по-лесно вграждането на Теп4 и пак не съм 100% дали си струва труда и дали е рентабилно като цена, поне докато говорим за тунинг с цели до 200-250к.с.
Ако се развие тема: "плюсове и минуси" на двата двигатела - предполагам - при повечето условия ще бие Тип1!
Имам текущ проект Тип4 от който се очакват 140-150к.с., наблизо, вече има и дино, което ще скъси времето за настройки и покаже резултатите на хартия... и ако има време, преди да го издам ще го кача на костенурка и ще ви демонстрирам, че е прекалена, ненужна и опасна, както и за каране, така и за останалите части по колата - тая мощност!
Ако се развие тема: "плюсове и минуси" на двата двигатела - предполагам - при повечето условия ще бие Тип1!
Имам текущ проект Тип4 от който се очакват 140-150к.с., наблизо, вече има и дино, което ще скъси времето за настройки и покаже резултатите на хартия... и ако има време, преди да го издам ще го кача на костенурка и ще ви демонстрирам, че е прекалена, ненужна и опасна, както и за каране, така и за останалите части по колата - тая мощност!
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тип-4 = 150к.с.
BuGmaN написа:Ако се развие тема: "плюсове и минуси" на двата двигатела - предполагам - при повечето условия ще бие Тип1!
сега ще разберем
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта