http://www.carpartsdiscount.com/auto/pa ... ?3594=2060
http://www.autozone.com/autozone/parts/ ... store=2250
Стига да имаш желание да платиш доставката...
Според мен по-лесно ще е с 1302 шенкели... евентуално 1302 шарнирите са по-достъпни, по-евтини и ще ги има още години наред, докато 411/412 са изчезващ вид.
Поздрави!
P.S.: Хората са полудели!!!
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1036681
Шенкел за 1302 от диск спирачка с обратни дупки за шарнира
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Шенкел за 1302 от диск спирачка с обратни дупки за шарнира
намерих ти, виж си ЛС
пия бира
пия бира
Re: Шенкел за 1302 от диск спирачка с обратни дупки за шарнира
Малииии кви са тия цени? Благодаря на Асен!! И да стане и да не стане сделка ще почерпя. И понеже не съм по бирата ще е твърдо! А така и така сме зачепкали темата я кажете има ли нужда от серво за спирачките или е достатъчно само да сменя барабаните с дискове?
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Шенкел за 1302 от диск спирачка с обратни дупки за шарнира
Ми иска си, как да не иска, иска и керамични дискове, може серво и на волана или сервитьорка, нява да пречи (руса), иска и климатиче или, такова - климатроник, двузонов-узонов, нещо, маже и микровълнова печка, или макровълнова, ама по-добре се качвай и карай и спирай само тук там за глъдка "облак" и хапка диня, че сезона - баш ся е , после зимата ще чоплиш пак, подгрявайки с "Джони" и гризейки бадеми...
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Шенкел за 1302 от диск спирачка с обратни дупки за шарнира
danov_m написа:я кажете има ли нужда от серво за спирачките
BuGmaN написа:Ми иска си, как да не иска, иска и керамични дискове, може серво и на волана или сервитьорка, нява да пречи (руса), иска и климатиче или, такова - климатроник, двузонов-узонов, нещо, маже и микровълнова печка, или макровълнова, ама по-добре се качвай и карай и спирай само тук там за глъдка "облак" и хапка диня, че сезона - баш ся е , после зимата ще чоплиш пак, подгрявайки с "Джони" и гризейки бадеми...
цялото това писание го разбирай като НЕ
...да му преведа на човека че може да не говори твоя език
Re: Шенкел за 1302 от диск спирачка с обратни дупки за шарнира
Край на мъките! Не мога да ви опиша радостта си! Най подир и моя бръмбър стъпи отпред на дискови спирачки. Първите 50 км. дадоха много добър резултат, въпреки че дисковете още се чистят и накладките улягат - бръмбъра спира! Ето да видите няколко снимки от епизода " когато се каляваше стоманата ".
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Шенкел за 1302 от диск спирачка с обратни дупки за шарнира
Браво, зареждай бенц, докото не е станал 3лв. и скачай към морето.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Шенкел за 1302 от диск спирачка с обратни дупки за шарнира
Слагай по здрави колани като набиеш спирачка да не фръкнеш през джама
а какви апарати му сложи ??
а какви апарати му сложи ??
Re: Шенкел за 1302 от диск спирачка с обратни дупки за шарнира
Поздравления
Можеш ли да дадеш чертеж планката за спирачния апарат.
Какви дискове и апарати ползваш?
Можеш ли да дадеш чертеж планката за спирачния апарат.
Какви дискове и апарати ползваш?
Re: Шенкел за 1302 от диск спирачка с обратни дупки за шарнира
Дисковете са оригинални за фолксваген, въпреки че се прекарах! Ако сменяте и джантите да знаете че има и дискове на 4х100 и въпроса с избора на джантите става почти неограничен. Спирачни апарати мерцедес 124 задни. А самите скоби за захващането ги правихме с мерки от место и чертежа и размерите останаха в главата на стругарчето. Целия масраф е около 350 лв.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Шенкел за 1302 от диск спирачка с обратни дупки за шарнира
Поздравления!
сега направи и първия текст.......дай газ и набий спирачките, колелата ще блокират. Измери спирачния път. после го повтори с поставени 10 кг. в багажника, може и 15 и измери пак. Разбира се ги закрепи здраво! спирането се подобрява, защото има тежест, която не позволява леката предница да блокира "запинянките"
сега направи и първия текст.......дай газ и набий спирачките, колелата ще блокират. Измери спирачния път. после го повтори с поставени 10 кг. в багажника, може и 15 и измери пак. Разбира се ги закрепи здраво! спирането се подобрява, защото има тежест, която не позволява леката предница да блокира "запинянките"
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Шенкел за 1302 от диск спирачка с обратни дупки за шарнира
като отворихме темата някои слагал ли е серво на спирачките защото обмислям да сложа защото мисля че резултатът ще е невероятен,сега съм с 4 диска спира но не е това което трябва да бъде
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Шенкел за 1302 от диск спирачка с обратни дупки за шарнира
Обмислям да слагам ABS, по-скоро заради предизвикателството, ама само серво не мисля, че ще стане добре - колата е прекалено-лека и спирачният педал, няма да дава да го "барнеш" и ще сурка гуми, яко и както няма "кантар".... ще е по екстремно, отколкота да караш с 200, ама, ако искаш още адреналин - що не...
Re: Шенкел за 1302 от диск спирачка с обратни дупки за шарнира
И аз се бях замислил преди време за серво. Гледах гледах оригинално монтирани на намерих - няма за какво да се хванеш. Трябва да се импровизира. Сервото трябва да е със спирачната помпа - от какъв автомобил? - къде има място за монтаж ? - вакум за него от къде ? - евентуално вакум помпа ? .... Временно съм се отказал, но ако има някакво готово изпитано решение не бих се замислял много. Единствено трябва да се обърнат двата спирачни кръга - първо да задържат задните след което предните!
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта