Сваляне на двигател

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сваляне на двигател

Мнениеот asentm » Нед 16 дек 2012 9:47


Сега по темата -
Колега, като се стопли и не си го метнал ще дойда до Пловдив...докато малкия дава газ на картинга, ще свалим кошника




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Сваляне на двигател

Мнениеот BuGmaN » Нед 16 дек 2012 13:29


asentm написа:Сега идва изложение, ако искате да си направим кът daily driver?


Идеята е добра, обаче не знам, дали, бихме, дали правилният пример за подражание. Не за друго, ами, че просто за не-маниаците, daily driver-ите ни ще изглеждат не на място, спрямо останалите, лъскави коли... Дори, може да се окаже, че подронваме авторитетът на изложението... :screwy
Може-би, приемам нещата, твърде-отговорно, комплексарски - дори, но е в името на Aircooled - прогреса. :)


etogobatko
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 31 дек 2009 10:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Сваляне на двигател

Мнениеот etogobatko » Нед 30 дек 2012 13:33


Днес най после свалих двигателя, не очаквах да е толкова лесно,както и си мислех венеца на маховика е със изронени зъби, трябва и нова втулка за стартера да се прави, отнякъде е текло и масло което ще рече, че и семеринги трябва да се сменят.

Маховика е със 109 зъба, 275мм е външ. диаметър, а 185мм. е вътрешния диаметър, ако на някой му се намира такъв да се обажда.
0884206410 Илиян


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сваляне на двигател

Мнениеот asentm » Нед 30 дек 2012 14:01


6 ИЛИ 12 ВОЛТОВА ТИ Е КОЛАТА ?


etogobatko
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 31 дек 2009 10:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Сваляне на двигател

Мнениеот etogobatko » Нед 30 дек 2012 19:14


По принцип е 6 волта, но беше преправена на 12 волта като я купих.


Потребителски аватар
disc
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
Автомобил: Karmann Ghia x2
Двигател:
Местоположение: провинцията
Контакти:

Re: Сваляне на двигател

Мнениеот disc » Вто 01 яну 2013 23:38


Втулка иди си купи от арменците срещу McDonadls на Адата - 2 кинта ли беше... или 3? :wink:


etogobatko
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 31 дек 2009 10:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Сваляне на двигател

Мнениеот etogobatko » Сря 02 яну 2013 13:03


Втулката не е проблем, повече се притеснявам дали ще намеря маховик.


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Сваляне на двигател

Мнениеот stingray » Сря 02 яну 2013 18:00


Имам един чисто новмаховик ама съм почти сигурен че е за 12волта... Кое трябва да мерим и сравняваме?


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: Сваляне на двигател

Мнениеот bai vicho » Сря 02 яну 2013 19:19


Ако не намериш венец или не се намери някой да ти прати не се отчайвай.
Навари изронените зъби с аргон и дай на фрезист да ги оформи и проблема ти е решен.
Обади се ако нещо те съмнява ще помагам. :да:


etogobatko
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 31 дек 2009 10:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Сваляне на двигател

Мнениеот etogobatko » Сря 02 яну 2013 19:45


Да ти кажа и аз това помислих в началото, да наварявам, фрези после.....но това го оставям за в краен случай, засега си оставам още на търсенето.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сваляне на двигател

Мнениеот asentm » Сря 02 яну 2013 22:33


стига не се занимавайте с глупости маховици колкото щете


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: Сваляне на двигател

Мнениеот bai vicho » Сря 02 яну 2013 22:41


Няма да се плашиш 1вия венец го наварях 90те години,на едно ЮМЗ с електрожен и ъглошлаив и още го карам.
От там кат се почна много леки коли и няма недоволни :да:
Ми кат има ха помагайте на колегата ражда да фащат у мазите е безмислено Аз ако имах да съм му го подарил да споменава,то знае ли се утре аз може да закъсам. :P


Todi
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Сваляне на двигател

Мнениеот Todi » Пон 14 яну 2013 13:25


По темата...Аз пък качвам мойта дъртофелница на естакада и така свалям маторя :D :drunk
Прикачени файлове
PB010013.JPG


etogobatko
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 31 дек 2009 10:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Сваляне на двигател

Мнениеот etogobatko » Пон 14 яну 2013 17:44


Скоро ми дадоха идея, но незнам дали е осъществима.Намерих маховик със 130 зъба от 12волта костенука,от един от колегите във форума, ако сложа въпросния маховик на моята, и в същото време сменя и стартера със такъв от 12в костенурка, дали ще ми се получи номера, че иначе не мога да намеря такъв със 109 зъба.
Ако може дайте съвет дали ще стане така, и ако може какво точно трябва да се направи по въпроса?


Потребителски аватар
disc
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
Автомобил: Karmann Ghia x2
Двигател:
Местоположение: провинцията
Контакти:

Re: Сваляне на двигател

Мнениеот disc » Пон 14 яну 2013 19:08


Така ще стане, но има 2 вида 12V маховици - единият има едно ръбче около мястото където ляга коляновия вал - (това са по-новите маховици), другия няма такова ръбче(като 6V)! Също така с ъглошлайфа ще трябва да поиграеш малко - 12V маховика е мааалко по голям от 6V и трябва малко да отнемеш от скоростната кутия! Кофти е да го правиш когато кутията е на колата, защото трябва да мериш, което ще рече 6-7 пъти качване и сваляне на двигателя :(. Този номер сме го правили няколко пъти, но още когато е само шаси, а двигателя е на палетна количка с 2 гредички и е направо песен :). Може би си заслужава да свалиш кутията? 10 болта, скоростният лост и жилото за съединителя? И ръчната и спирачните маркучи, и .....

П.С. И сега се сетих - ще ти трябва специално направена за целта втулка за стартера - с външен диаметър като отвора на 6V-та кутия и вътрешен диаметър, като диаметъра на оста на стартера :(. Големите Aircooled магазини продават такива, но в БГ ... ги доставя баг Стругар :)



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта