1303 RS-мотор, скорости от Porsche и всичко останало(снимки)
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1303 RS-мотор, скорости от Porsche и всичко останало(сни
Ще се кара догодина, сега драмата е със смукателните колектори, не влизат в коша, май ще се правят нови.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303 RS-мотор, скорости от Porsche и всичко останало(сни
А досега как беше
Да няма промяна по маторо?
Да няма промяна по маторо?
Re: 1303 RS-мотор, скорости от Porsche и всичко останало(снимки)
Ако имаш мощен двитател от 2 литра нагоре при двойка карборатори 44-48 IDF. Сменяш на средна или на дълга скоростна кутия зъбчатките на четвърта скорост с предавателно число 0,77 /има ги за Бус/ и ще вдигнеш от 190 до 230. Трябват ти обаче дискови спирачки за тази скорост и укрепване на предното стъкло иначе ще влезе при тебе! Кольо
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1303 RS-мотор, скорости от Porsche и всичко останало(снимки)
Колега, трябвало е да прегледаш по-обстойно темата и щеше да забележиш, че кутията е Порш,
ама другото съм забравил - по-назад трябва да пише кое/какво...
Това за 0,77 забчатките е добра идея, но не съм сигурен, че може да се ползват на кутия от
костенурка защото ми се струва, че са по-широки, иначе съм я реализирал схемата на бусова кутия, като ползвах
зъбчатките от 5-та скорост и я сложих на 4-степенна кутия 009, на която присадих "централното управление" от Т2 и с бързият диф...
Наистина разликата беше осезаема. Беше, щото не смених синхронизаторите с нови и единият даде фира, сега чака ред, ама съм намерил NOS части...
Дискови спирачки не знам дали са задължит, не се оплаквам от оригиналните - барабанни, но си иска по-широки и големи колелета...
Това с предното стъкло не ща да го коментирам - ше рискувам...
ама другото съм забравил - по-назад трябва да пише кое/какво...
Това за 0,77 забчатките е добра идея, но не съм сигурен, че може да се ползват на кутия от
костенурка защото ми се струва, че са по-широки, иначе съм я реализирал схемата на бусова кутия, като ползвах
зъбчатките от 5-та скорост и я сложих на 4-степенна кутия 009, на която присадих "централното управление" от Т2 и с бързият диф...
Наистина разликата беше осезаема. Беше, щото не смених синхронизаторите с нови и единият даде фира, сега чака ред, ама съм намерил NOS части...
Дискови спирачки не знам дали са задължит, не се оплаквам от оригиналните - барабанни, но си иска по-широки и големи колелета...
Това с предното стъкло не ща да го коментирам - ше рискувам...
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта