На сглобени повдигачи и изсъхнало лепило се дупчат отворите за да няма разминаване и да има мазане.Аломина се намира в центъра на повдигача и няма опасност от деформация.
Подложките ги оставиха +1 десета и ги сложех в фризера и тогава ги пуснах в намазания с лепило повдигач.Височината на подложката стругара я мери и съобрази спрямо буренцето което ляга от горе.Лепило ползвам на локтаит,добро е.
1303...2...1...GO!
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
а мотора запали ли го, всичко работи ли както трябва? не искам да откривам топлата вода, но и аз мисля за подобен вариант...
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: 1303...2...1...GO!
Не съм готов още имам куп неща за довършване.Повдигачите ако ги направиш като моите няма връщане назад.Метода го прилагаме при трактори и не е имало проблем а някои от машините имат след тая интервенция повече от 10 000 часа.Това е моят вариант.
Ако някои четящ темата знае друг начин нека помага.
Ако някои четящ темата знае друг начин нека помага.
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Направих моите повдигачи, утре се надявам да мога да я сглобя, а през седмицата като ми е свободно да я запаля. Ще кажа какво се е случило.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Да понамятам няколко снимки на това какво свърших през уикенда.
Другата неделя кошницата трябва да е на състезание а още е до никъде
Другата неделя кошницата трябва да е на състезание а още е до никъде
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Имаме и оптегач за ремъка...между другото смених ремъка с пистов и мисла да се представи по-добре
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Засега изглежда така...
Надявам се да имам време тези дни и да я довърша за неделя че ше е голяма излагация...тоя ден го чакам цяла година
За тестове няма да има време а направо я изкарвам в битка
Надявам се да имам време тези дни и да я довърша за неделя че ше е голяма излагация...тоя ден го чакам цяла година
За тестове няма да има време а направо я изкарвам в битка
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: 1303...2...1...GO!
Хубав плъзгач/обтегач си импровизирал Жоро . 5-6 писти е повече от 1.
За класиккардея каквото толкова , ако не - включвай се в нашите мероприятия - класик ралитата . Таман тази година се сглоби единен
републикански шампионат, на прима виста и без благословията на БФАС. Цели 7 мероприятия за изява са.
За класиккардея каквото толкова , ако не - включвай се в нашите мероприятия - класик ралитата . Таман тази година се сглоби единен
републикански шампионат, на прима виста и без благословията на БФАС. Цели 7 мероприятия за изява са.
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: 1303...2...1...GO!
Изпускателната система каква ще е.И дай данни за супер чарджара кубатура за еденица време на 1000 об.
Ако имаш време пробвай с качественна смес,бензин с добавки имам предвид.
Руснаците ползват турбо задвижвано с ремък и на входа му слагат карб а изхода деректно в колекторите.
Твоя вариант по ми се нрави но за мен е чужда материя и ми е много интересно,даваи инфо.
Ако имаш време пробвай с качественна смес,бензин с добавки имам предвид.
Руснаците ползват турбо задвижвано с ремък и на входа му слагат карб а изхода деректно в колекторите.
Твоя вариант по ми се нрави но за мен е чужда материя и ми е много интересно,даваи инфо.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
fulcrum написа:включвай се в нашите мероприятия
Тя мойта за разходка ше ти разхлопа бъбреците...за дълъг път е ужасно преживяване
bai vicho написа:турбо задвижвано с ремък и на входа му слагат карб а изхода деректно в колекторите.
Това е същата схема с чарджър "eaton m90" на ниско налягане без интеркулер.
А изпускатела нямам време да го довърша.Тръгва на 40мм и приключва на 50мм а трябваше да свърши на 63 но нямах такова гърне под ръка та засега ще карам така
А иначе в бензина мога да сипя малко "чубрица"
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: 1303...2...1...GO!
А А А А ЧУБРИЦА АХА. Някои път пробвай с етер и ...... .
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Или чубрица или това :
http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4275
тия добавки по бензиностанциите за 5 лева са супер
http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4275
тия добавки по бензиностанциите за 5 лева са супер
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: 1303...2...1...GO!
В ДОСО за двутактовите ползвахме авиобензин етер масло.
На Ладите етер тулол метанол и авиобензин с малко прилепител или масло.Само на състезания не на тренировки.
Тоз кетчуп не съм го ял,на какво докарва.
На Ладите етер тулол метанол и авиобензин с малко прилепител или масло.Само на състезания не на тренировки.
Тоз кетчуп не съм го ял,на какво докарва.
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: 1303...2...1...GO!
Съвременните добавки не са нещо по различно . Синтез на веригите на ароматни летливи въглеводороди , било то бензол , ксилол , толуол и
каквото там ....C...H .... съединенията са над въображаемите, въпрос на химия е как ще се впишат в една обща верига.
На теб Жоро , пожелавам успех на концепцията на проекта и безаварийно на Класиккардея , няма да можем да премерим сили. Ще бъда утре
със зелената Шкода реплика , искам да тествам на свободното каране. А и класа ми е до 1600 , там всяка Лада ме зашива под минута.
каквото там ....C...H .... съединенията са над въображаемите, въпрос на химия е как ще се впишат в една обща верига.
На теб Жоро , пожелавам успех на концепцията на проекта и безаварийно на Класиккардея , няма да можем да премерим сили. Ще бъда утре
със зелената Шкода реплика , искам да тествам на свободното каране. А и класа ми е до 1600 , там всяка Лада ме зашива под минута.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Кратък обзор на събитието...
Още в самото начало на състезанието останах без съединител(според мен ламелите на притискателясе предадоха),но проблемите не свършват до тук.
На дългите прави карбуратора рязко се изпразваше и бензиновата помпа не смогваше да го напълни което ме караше да изглеждам все едно съм тръгнал на разходка.
Надявам се този проблем да изчезне ако направя по-голяма дупка на клапата на поплавъка.
Единствено по завойте не отстъпвахме на конкуренцията но това беше крайно недостатъчно.
Та без съединител ,с недохранен двигател и още един пътник в колата дадохме 1.22 секунди(и някоя стотна надолу) което ни нареди на предпоследно място в нашия клас.
Не е зле при положение че двигателя запали за първи път буквално часове преди състезанието и успя да ме закара и върне безаварийно
Малко настройка и ще влезе в час
Още в самото начало на състезанието останах без съединител(според мен ламелите на притискателясе предадоха),но проблемите не свършват до тук.
На дългите прави карбуратора рязко се изпразваше и бензиновата помпа не смогваше да го напълни което ме караше да изглеждам все едно съм тръгнал на разходка.
Надявам се този проблем да изчезне ако направя по-голяма дупка на клапата на поплавъка.
Единствено по завойте не отстъпвахме на конкуренцията но това беше крайно недостатъчно.
Та без съединител ,с недохранен двигател и още един пътник в колата дадохме 1.22 секунди(и някоя стотна надолу) което ни нареди на предпоследно място в нашия клас.
Не е зле при положение че двигателя запали за първи път буквално часове преди състезанието и успя да ме закара и върне безаварийно
Малко настройка и ще влезе в час
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта