Здравейте,
От скоро имам костенурка. Когато си я купих си помислих, че проблема с двигателя или по точно с карбуратора ще е поправим.
Изпращам ви едно клипче, където може да видите как като подам газ, колата глъхне. Според вас къде е проблема?
https://www.youtube.com/watch?v=kYtaoeNnO5A&list=UURgwT6XscEINnnx2oaz16qQ
Вчера ходих при един майстор, който уж е най добрият в София когато става въпрос за карбуратори. Отвори карбуратора от горе, изчисти 4 жигльора, смени горивният филтър (този който е на маркуча преди карба), погледна 2те свещи от дясната страна на колата и ми каза с една дума, че общо взето това може да направи. Тоест нищо не направи, даже колата в момента се движи още по зле..а парите които ми взе по добре да не казвам..но както и да е..
Проблема е там, че когато колата е спряла и натисна педала за газ, двигателят почва да глъхне и аха да загасне. Натискам съеденителя и почвам да давам газ до като се вдигнат оборотите и така колата успява да тръгне. Ако може някой да ми каже къде е проблема или пък кой може да ми го реши в София ще съм ви благодарен.
Поздрави,
Сердар
Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.6)
- hayabusa_gsxr
- Мнения: 470
- Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
- Автомобил: Opel Vectra B
- Двигател: X20XEV
- Местоположение: Бургас/Варна
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Не съм запознат точно с този карбуратор, но ми прилича на скъсано платно на ускорителна помпа на самият карбуратор.
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Прилича на платънцето на ускорителя колега. Може и нивото на горивото да е ниско. Но ако не е работил дълго време карба е нужно основно почистване. Вибро вана и киснена с газ.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Възможно е ускорителнaтa помпa ,но свързaни ли сa въздуховодите зa топъл въздух към кaрбурaторa?
- cepgap
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 07 авг 2013 16:19
- Автомобил: vw 1303S
- Двигател: 1973
- Местоположение: София
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
danov_m написа:Прилича на платънцето на ускорителя колега. Може и нивото на горивото да е ниско. Но ако не е работил дълго време карба е нужно основно почистване. Вибро вана и киснена с газ.
ще проверя платното на ускорителната помпа. също ще изчистя и карбуратора за да съм сигурен че не е проблема от мръсотия.
- ivo teneketo
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 05 яну 2011 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Центровка бате и почистване на свещи и карбуратор, а ускурителната мембрана ти е добре.
- cepgap
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 07 авг 2013 16:19
- Автомобил: vw 1303S
- Двигател: 1973
- Местоположение: София
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
phantom_ написа:Възможно е ускорителнaтa помпa ,но свързaни ли сa въздуховодите зa топъл въздух към кaрбурaторa?
един от въздъховодите за топъл въздух ми липсва. но май той не е от към карбуратора. смисъл излиза от въздушният филтър и влиза някъде долу където е гърнето. на снимката може да се види че я няма..най вдясно един въздъхопровод ми липсва.
също може да се види и на този клип:
- ivo teneketo
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 05 яну 2011 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
И без всичките въздуховоди и филтъра даже, трябва да си работи и двигателя да си поема.
- cepgap
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 07 авг 2013 16:19
- Автомобил: vw 1303S
- Двигател: 1973
- Местоположение: София
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
ivo teneketo написа:Центровка бате и почистване на свещи и карбуратор, а ускурителната мембрана ти е добре.
Иво, центровката уж я направиха вчера..и то на компютър..не е там проблема май..може би ако сменя свещите ще има ефект..майстора вчера разви и провери само 2 свещи. едната си беше много добре. като нова..но другата, от към страната на купето, беше по черничка. от лявата страна не ги пипна въобще свещите.
ти видя ускорителната помпа..работеше си нормално..а и майстора (!) същото го каза.
там от където изкарахме ония жици (от горният жигльор) се почисти добре..всички жигльори се изчистиха и пак не се оправи нищо.
мен ме съмнява онова нещо което е на карбуратора и е запушено с маркуче и рапидка..то служи за нещо ама за какво не знам..
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Принципно горивният филтър трябва да е между резервоара и помпата, а не между помпата и карба!
- ivo teneketo
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 05 яну 2011 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Тоя майстор.....направо не ми се говори за него,как не го е срам така да те ощави и нищо да не направи.колата ти не е на центровка . Трябва и центровка и да се погледне чукчето и наковалнята ,почистване на карба и свещите.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Значи - за да регулираме карб, преди, това трябва да сме замерили компресия, а тя, трябва да е щогоде, еднаква на 4-те цил. и поне 6-7 бара! За да е коректно измерването, трябва, поне да сме напаснали клапаните... (как се пасват и се мери компресия - да се чете, отделно) Свищите, барабар с кабелите, също си налага да са в цветущо здраве... После - измерваме вакумът и ако е в час, търсим проблем в карба или делкото, а там, па са други бири...
Де ги намирате тия майсторе, дето взимат пари и нищо не вършат (друга тема), та за какво им ги давате, всъщност?
Зема и азе ли майстор да стана...
Де ги намирате тия майсторе, дето взимат пари и нищо не вършат (друга тема), та за какво им ги давате, всъщност?
Зема и азе ли майстор да стана...
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
След като колата не е от магазина а още повече не е карана дълго време, то очаквай изненади отвсякъде. Не се знае предишният ездач какви ги е натворил. Затова провери
1. Модела и кубатурата на двигателя
2. Модела и жигльорите на карбуратора - съответстват ли на двигателя.
3. Модела на разпределителя - съответства ли на двигателя.
Ако дотук всичко е наред
4. Разглобява се карбуратора и се почиства
5. Проверява се изправността на разпределителя - мембрана на вакуумкоректора, центробежен регулатор, палец, чукче, кондензатор, капачка.
6. Центровка на запалването - за 1,6/1973 така
„Distributor: VW 113-905-205AN, Bosch 0231 167 070 > 043-905-205C, 0231 176 028
Can Use: VW 113-905-205AJ, Bosch 0231 167 049
Timing Set At:: 5deg ATDC @ 800-950rpm w/strobe, vacuum hose(s) connected
Advance/Retard Range: Vacuum: 5-8deg Adv, 11-13deg Ret; Centrifugal: 6-12deg @ 1500rpm, 22-25deg @ 3800rpm“
1. Модела и кубатурата на двигателя
2. Модела и жигльорите на карбуратора - съответстват ли на двигателя.
3. Модела на разпределителя - съответства ли на двигателя.
Ако дотук всичко е наред
4. Разглобява се карбуратора и се почиства
5. Проверява се изправността на разпределителя - мембрана на вакуумкоректора, центробежен регулатор, палец, чукче, кондензатор, капачка.
6. Центровка на запалването - за 1,6/1973 така
„Distributor: VW 113-905-205AN, Bosch 0231 167 070 > 043-905-205C, 0231 176 028
Can Use: VW 113-905-205AJ, Bosch 0231 167 049
Timing Set At:: 5deg ATDC @ 800-950rpm w/strobe, vacuum hose(s) connected
Advance/Retard Range: Vacuum: 5-8deg Adv, 11-13deg Ret; Centrifugal: 6-12deg @ 1500rpm, 22-25deg @ 3800rpm“
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Да, добре! Обаче преди, това се налага да имаме достатъчен вакуум за да засмуче било то смес; било то - вак. на делко. Сиреч, поне да сме измерили компресия и вакуум и да знаем, че те биват...
- cepgap
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 07 авг 2013 16:19
- Автомобил: vw 1303S
- Двигател: 1973
- Местоположение: София
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
BuGmaN написа:Да, добре! Обаче преди, това се налага да имаме достатъчен вакуум за да засмуче било то смес; било то - вак. на делко. Сиреч, поне да сме измерили компресия и вакуум и да знаем, че те биват...
въпросният майстор смени чукчето с ново. искаше да смени и мембраната ( но не разбрах коя, на карбуратора ли беше тази мембрана или на ускорителната помпа не знам). тъй като я нямаше каза че може тази мембрана да се рициклира. извади я но на мястото и не сложи нищо. затвори капачката. каза, че така или иначе не е работила до сега и няма да има разлика ако не я сложа. това било свързано с автоматичният смукач..
чакам да ми се обади че да ида да си взема мембраната...ще си я сложа сам и дано да има поне малко ефект..
тази мембрана се слага под едно капаче с три болта..под която има пружина..
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта