Продава се VW 1300 1.3 AB :)

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Продава се VW 1300 1.3 AB :)

Мнениеот Yaro » Нед 08 май 2005 22:00


Здравейте всички! :)
Автомобила от темата, което следва надолу се продава.
Може да проследите като цяло процеса по възстановяване на купе.
Продавам я с оригиналния двигател + втори (1.6) с всички необходими части към него за основен ремонт. Много допълнителни части (чисто нови) - алтернатор, спортен вал, спортно гърне, маслена помпа и т.н. Салона е чисто нов, не е монтиран след боядисването на купето.

Автомобила е с изрядни документи.
Предпочитам да продам всичко накуп.
Цена може да обсъдим на място, но бих искал да търся нещо около 2.500лв. за всичко.
При интерес, звънете на 0878 311167 (м-тел) - Яро. Автомобила се намиря с Банкя.

Последна промяна от Yaro на Чет 19 апр 2012 13:17, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Въпроси по възстановяване на Бубка! (VW1300)

Мнениеот BuGmaN » Вто 10 май 2005 10:20


Лелеее колега, сумати неща изписах и като натиснах - Прати и нищо :? , сега нямам време вече, сако мога да ти кажа, че калниците не трябва да имат много титщ щото се пука, по добре скожи други, аз мога да уредя за твоя модел стъклопластови с лека раздувка за 70лв-бр.,но ще станат след 20 дни, човека е зает сега!


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: Въпроси по възстановяване на Бубка! (VW1300)

Мнениеот Yaro » Вто 10 май 2005 19:47


BuGmaN написа:Лелеее колега, сумати неща изписах и като натиснах - Прати и нищо :? , сега нямам време вече, сако мога да ти кажа, че калниците не трябва да имат много титщ щото се пука, по добре скожи други, аз мога да уредя за твоя модел стъклопластови с лека раздувка за 70лв-бр.,но ще станат след 20 дни, човека е зает сега!


Бъгман-е надявам се да имаш търпение да възстановиш по-голямата част от написаното но не постнато от тебе.. :) Какво значи "титщ" по калниците?

Като говорим за стъклопластове, да разбирам ли, че някой човек тука ги прави или се внасят, или как? :) А може ли да не са раздути, а нормални, но задните да са за големия стоп?

А за дъното какво съветваш? :)

Поздрави!
Яро


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Въпроси по възстановяване на Бубка! (VW1300)

Мнениеот BuGmaN » Вто 10 май 2005 21:00


"титщ" :D :D :D - Абе и аз не знам какво означава, така става като бърза човек :) ,сега като гледам е кит - в превод :wink:.
За калниците - правят ги тука, на 30км от Б-с в едно село и по Бургас има хора дето се занимават, ма искат майка си и баща си, та калниците са раздути, даже из PC-то се сещам, че имам колата дето е с такива. По принцип може дасе направят, но трябват калници за калъп, но иска време, аз също искам като моите, но в момента на човека не му се занимава с калъпи :cry: . Дъното е хубаво да се направи с права ламарина, просто ако ще правиш спортна кола, а иначе оригиналното си е чиста работа, а и на колата и се вдига цената, има и вариант с алуминиево дъно, но излиза над 400лв.- материал, а като гледам твоето дъно, ако няма да слагаш по-мощен двигател или да тунинговаш твоя - ще те искара още поне 5г. и те съветвам да си намериш друго занимание, вместо да разфърляш цялата кола, щото скоро няма да я караш. Закърпи си я и почвай да събираш вътрешни, външни прагове, лайсни, гуми за стъклата и т.н. - всичко ново и чак тогава я разхвърли и я направи като нова, тогава има смисъл цялата тая работа. Това е моето мноние, надявам се и други да изкажат своето. :wink:


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: Въпроси по възстановяване на Бубка! (VW1300)

Мнениеот Yaro » Вто 10 май 2005 21:59


BuGmaN написа:"титщ" :D :D :D - Абе и аз не знам какво означава, така става като бърза човек :) ,сега като гледам е кит - в превод :wink:. За калниците - правят ги тука, на 30км от Б-с в едно село и по Бургас има хора дето се занимават, ма искат майка си и баща си, та калниците са раздути, даже из PC-то се сещам, че имам колата дето е с такива. ..


Ясно, разбрах.. :)
Ако намериш снимка, чудесно!
Принципно гледах на сайта на http://www.hoffmann-speedster.com/, че са около 50-тина евро.. Ще проверя и в магазина в София каква е цената..

BuGmaN написа:...а като гледам твоето дъно, ако няма да слагаш по-мощен двигател или да тунинговаш твоя - ще те искара още поне 5г. и те съветвам да си намериш друго занимание, вместо да разфърляш цялата кола, щото скоро няма да я караш. Закърпи си я и почвай да събираш вътрешни, външни прагове, лайсни, гуми за стъклата и т.н. - всичко ново и чак тогава я разхвърли и я направи като нова, тогава има смисъл цялата тая работа. Това е моето мноние, надявам се и други да изкажат своето. :wink:


Що бе, що ме отчайваш? :wink: А сега сериозно, писах ти и преди, че мисля да правя нещо "по-така" с двигателя.. А така или иначе аз това искам да направя - да я закърпя и да я боядисам, мотор и да я покарам малко тая година, кво мислиш? Останалото ти го писах на бележка..

Яро


Потребителски аватар
1200
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 15 юни 2005 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1200 » Сря 15 юни 2005 12:00


Първо здравейте на всички. Това ми е първия пост в този форум.

Сега по въпросите:
1. Спести си време и мини цялото шаси на пясъкоструй.
Ще ти струва 70лв, а ще спестиш мноооого време и ще стане по-качествено.
Виж как стана при мен: http://krum.sirma.bg/bug/2003.12.16/index.html. Отне 5 часа с транспорта и после още 2 вечери пръскане с грунд след работа.
Когато свърша с купето, ще търся по химически път да го изчиста от грунда и галванизирам.

2. В никакъв случай не прави дъното от права ламарина.
Причините:
2.1 Ще хлопа като се движи колата и като стъпваш - правата ламарина винаги хлопа.
2.2 Няма да е толкова гъвкава конструкцията на шасито.
Решението:
- Или си вземаш нови дъна
- Или си извиваш подобен (ако можеш същия) профил на машина.
Рискове:
- При първото решение дъната в никакъв случай няма да са по-дебели и по-качествени от старите
- При второто решение не знам къде ще си намериш хора да ти извият профила. Един приятел, който реставрира Citroen DS '62, също е сложил прави дъна, неръждавейка при това, и сега иска да ги сменя. Каза, че е намерил решение къде да му извият профилите, при това пак от неръждавейка. Чакам го да ги направи и ще снеса информация

3. Калници и кит.
Когато реставрирахме на Явор костенурката (може би го помните от стария форум в дир-а), попаднахме случайно на един пластмасов калник. Благодат - няма кърпене, няма изчукване. Малко кит и... пръснахме боята.
По дебелите книги пише, че кита не трябва да е по-дебел от 3 мм.
Доколкото имам наблюдения, кита като е по-дебел се пука зверски, тъй че забрави с кит да изправиш кривини. Изчукваш ги, докато оправиш максимално кривините и после дооправяш с малко кит.
Това е от дебелите книги де, а иначе новите калници, които трябва да са перфектни, пак дърпат кит и искат доизкосуряване.

Все още съм на фаза "купе", тъй че не мога да помогна много, но ако има с какво да помогна - питай.


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Мнениеот Yaro » Сря 29 юни 2005 19:44


Мале, Вие как се разписахте тези дни, кеф ми става.. :wink: :D :D Та реших и аз да кача един ъпдейт, докъде съм стигнал, да дадете мнение препоръка, присъда - "ще го бъде ли?" и т.н... ;)

1200 написа:...
1. Спести си време и мини цялото шаси на пясъкоструй.
Ще ти струва 70лв, а ще спестиш мноооого време и ще стане по-качествено...


Круме, дай малко детайли за песъкоструя? Къде е и т.н. МОга ли да отида (да закарам шасито) следващата седмица? Ще ти звънна до петък да поговорим.. ;)

Също така, някои дребни неща, които обаче искам да ги оправя докато колата е при тнекиджия :

- тахометър - километража ми прескача цифри (примерно от 22500км. изведнъж става 28500км.) и това ужасно ме дразни.. Дайте съвети - това оправя ли се или да търся друг - модела е този :
Изображение

- поплавък за резервоара - от електрическите е. Не искам да слагам механичен, Персо беше разправял за преправяне от такъв от Москвич.. Вие какво мислите? Персо, я кажи пак?.. :)

А иначе, ето малко снимки :
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Ето и малко по-нормални снимки..: :)

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 29 юни 2005 22:31


Ей колега, кво си направил ти бе - разглобил си цялата кола, после ще можеш ли да я зглобиш наново, а? :wink: Не, сериозно - много си дръпнал - поздравления, здраво си се надъхал и работата като гледам върви. :) С какъв препарат сваляш боята?


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Мнениеот Yaro » Чет 30 юни 2005 8:22


BuGmaN написа:Ей колега, кво си направил ти бе - разглобил си цялата кола, после ще можеш ли да я зглобиш наново, а? :wink: Не, сериозно - много си дръпнал - поздравления, здраво си се надъхал и работата като гледам върви. :) С какъв препарат сваляш боята?


Ще гледам да я съдера .. ;) Ушким съм си надписал всичко :lol: :lol: Благодаря ти за поздравленията, надявам се те тези дни да сваря за тенекиджията и след това се надявам, че ще свърша в срокове.. :)

Препарата е обикновена смивка за боя.. Продава се навсякъде.. Иска търпение и търкане.. ;)

Съветите на Персо за гараж (тук някъде, из някоя тема) са ценни и наистина е така, но и на мен ми се кара и ако се захвана с гаража, тая ще стане дълга и безкрайна (определено не в рамките на тази година).. :) Та така..


Потребителски аватар
1200
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 15 юни 2005 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1200 » Чет 30 юни 2005 9:07


Браво, браво, добре напредваш.
За пясъка - вчера водих един тип да мери по колата и да смята.
Накрая излязоха следните сметки:
Шаси: 120 лв.
Купе: 600 лв (това с капаци, калници и врати).

Моето шаси е готово, а цената за купето определено не ме устройва, тъй че ще мина на варианта с чсатично чистене и то само където аз не мога да го почистя (примерно вътре във вратите и капаците).

Тези сметки типа ги прави на 20 лв/м2
Телефон: 0899997958, Миро

В КЗУ (това е на Ботевградско шосе, до фабриката чипита) цените все още са си 12 лв/м2, това прави цена от 70-80 лв. за шасито. Само че там не могат да чистят по купето - ще го изкривят.

Телефон: 0888549466, Стефан
Този телефон аз го ползвах преди 1.5 година, тъй че може и да не свърши работа. В понеделник взех други телефони, като ходих до там, но някъде съм забутал листчето. Ще си ъпдейтна поста, като го намеря


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 30 юни 2005 11:41


Yaro написа:Ще гледам да я съдера .. ;)

Забравих да споделя за един препарат 2-компунентен, нещо като основа и антикор - пръска се на голата ламарина преди кита и основата - за да се запечата и пази ламарината има го по специализираните магазини за автобой - 17-25лв/л.


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Мнениеот Yaro » Чет 30 юни 2005 13:56


BuGmaN написа:Забравих да споделя за един препарат 2-компунентен, нещо като основа и антикор - пръска се на голата ламарина преди кита и основата - за да се запечата и пази ламарината има го по специализираните магазини за автобой - 17-25лв/л.


Мм, как се казва? Пиши, де.. ;)

1200 написа:Браво, браво, добре напредваш.
За пясъка - вчера водих един тип да мери по колата и да смята.
Накрая излязоха следните сметки:
Шаси: 120 лв.
Купе: 600 лв (това с капаци, калници и врати).

...

В КЗУ (това е на Ботевградско шосе, до фабриката чипита) цените все още са си 12 лв/м2, това прави цена от 70-80 лв. за шасито. Само че там не могат да чистят по купето - ще го изкривят.

Телефон: 0888549466, Стефан...


Круме, благодаря!! :) :D :D

Аз само шасито искам да мина (евентуално) на песъкоструй. Купето няма да го минавам, щото то почти не останаха места дето да не съм бръкнал.. Е, разбира се като се разделят купе и шаси ще има още за чистене, но ще видя как ще процедирам..

Определено само шасито.. :) Този Стефан по-ми допада като оферта ;)), потърси актуални координати и пиши тук и за останалите колеги, а пък аз ще ти звънна утре или през уикенда..

Благодаря Ви дотук за препоръките, давайте в същия дух! :)

Айде!
Яро


P.S. А, вижте малко снимки на новите ми калници :D :D , взех ги днес, не питайте за цената обаче, моля Ви!! :shock: :shock: :oops: :cry: :cry: :cry: :evil: Пожелавам Ви и на Вас такива нови, но на по-добра цена!;))

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Старите са ми за продан при това положение - десните преден и заден са със забележки, но левите ми (старите) са като нови.. Абе тези дни ще се организирам и ще поместя тук всичко което ми е излишно, със снимки разбира се! :)))


Потребителски аватар
1200
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 15 юни 2005 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1200 » Чет 30 юни 2005 14:05


Що тия калници... Мен не ме кефят.
Повече си ме кефят тези за 1200.
А ти на тоя Стефан му звънни, най-вероятно той ще може да те напъти.
Забравих да кажа- предупреждавайте ги изрично да не ви чистят номера на шасито, че моя малко "поизбледня".
И внимавай като я откачаш от шасото да си си оправил тунелите, че се сгъва на 2 (мойта се сгъна точно на плафона за купето - там нали е изрязано и е било най-слабо).


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Мнениеот Yaro » Чет 30 юни 2005 14:10


1200 написа:Що тия калници... Мен не ме кефят.
Повече си ме кефят тези за 1200.
А ти на тоя Стефан му звънни, най-вероятно той ще може да те напъти.
Забравих да кажа- предупреждавайте ги изрично да не ви чистят номера на шасито, че моя малко "поизбледня".
И внимавай като я откачаш от шасото да си си оправил тунелите, че се сгъва на 2 (мойта се сгъна точно на плафона за купето - там нали е изрязано и е било най-слабо).


Калниците, щото за задни предлагаха само тези.. Иначе аз съм със средния стоп.. Ами, де да знам, реших и айде..

А къде е номера на шасито между другото?? Аз предполагам, че тенекиджиите като разделят купе от шаси ще имат това впредвид (разкрачването) и ще парнат някой диагонал или права тук или там (м/у колонки на врати и т.н.).. Ама все пак ще ги подсетя.. :lol:


Потребителски аватар
1200
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 15 юни 2005 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1200 » Чет 30 юни 2005 14:24


Номера е на тунела, в задната му част, малко преди да излезе извън купето до дупката за карето на скоростния лост.



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта