Не е твърдо "коритото", като "втвърден" дунапрен е, много крехко...
Работи се много внимателно.
Не съм претапицирвал моя, намериха ми от морга запазен, здрав таван за комби със шибидах. Успях да го превозя сам с колата и сам го сложих.
Ако счупиш някъде твоя, моя стария е лепен с мрежа от стъклена вата и епоксидно лепило от двете страни на шибидаха (от към тавана, ламарините).
Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ Rust in peace
- georgebonev
- Мнения: 3098
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
Аз за това питам колега е сега ходих да го вида : има плат ,твърда подложка, дунапрена, и нещо като лист хартия ...за това питах как да процедирам понеже при останалите колеги има нещо върху което да лепят след като изчистят дунапрена ..а при мен остава лист хартия
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
Махаш плата, с гъбичка и малко вода измиваш остатъците от дунапрена и лепиш новия плат върху това което е останало, а то е като кора на вафла боровец. На ламарината на тавана поне на моя имаше оригинален лист велпапе с ваг номер на него
- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
Колега ако махна дунапрена ще остане нещо което е наполовина на вафлената кора така че ще разредя лепилото ще намажа стария плат да стане като основа и после ще лепя отгоре пък каквото стане иначе и при мен на тавана има велпапе .Или ще ходя да си взема от някъде друг таван да пробвам да махна дунапрена да вида какво ще стане
- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
Тавана е отнещо като модулирана пяна и отгоре залепен плата ....помагаите нямам разлепено направо отгоре ли да лепя
- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
и още един въпрос може ли тавана да се намаже с епоксидна смола и да придобие що годе формата на тавана след това да сваля плата с (пяната /дунапрена ) и да залепя новия плат
- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
Тавана е малко в застой докато разбера какво да го права или поне изпера за това се заиграх с пластмасите (горната е без боя )
и плафона беше с леко синкав....е вече не
минати са с боя за обувка течната и отгоре с лак станаха много свежи
и плафона беше с леко синкав....е вече не
минати са с боя за обувка течната и отгоре с лак станаха много свежи
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
brazy написа:Колега ако махна дунапрена ще остане нещо което е наполовина на вафлената кора така че ще разредя лепилото ще намажа стария плат да стане като основа и после ще лепя отгоре пък каквото стане иначе и при мен на тавана има велпапе .Или ще ходя да си взема от някъде друг таван да пробвам да махна дунапрена да вида какво ще стане
Значи стария плат е отдолу с дунапрен, който се разпада и оставиш ли го там все едно нищо не си направил.
- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
дръпнах едното крайче и отдолу е с подложка и пяна , дунпрен (меко) няма има твърда пяна
- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
от събота сме с газ (като добавка не като основно) вървежа е горе долу същия малко по бързо набира и тегли (като върна газта леко но държа същите обороти се усеща ) .
- dj_beat_boxer
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 28 фев 2010 17:15
- Автомобил: GOLF MK4 2.3 V5
- Двигател: AGZ
- Местоположение: ihtiman
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
Пасата е готин, браво колега. С какво си направил изрязването на отвора в маската?
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: Чет 21 ное 2013 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
нали колата е дизел, как така си и сложил газ (за пропан-бутан ли да разбирам) или друга газ.
- simeon40
- Мнения: 187
- Регистриран на: Пет 27 мар 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Града на дупките
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
Да пропан-бутан. Пуска се леко газ да изгаря успоредно с дизела. Нищо ново не е.
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: Чет 21 ное 2013 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
е какъв е смисъла, слагаш цяла инсталация с изпарител с газова бутилка и всичко друго. Става по-бърза колата ли ? За пръв път чувам това, нали уж алтернатива на дизела няма само дизел и олио евентуално. За бензиновите знам, като идва скъп бензина слагаш една газова обикновена или газов инжекцион и си готов. Ама за дизелите, доста странно ми звучи.
- simeon40
- Мнения: 187
- Регистриран на: Пет 27 мар 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Града на дупките
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
И на мен ми звучеше странно преди години, а днес нормално. С дизелите можеш да направиш 2 неща:
- да го конвертираш да работи само на газ. Играчката е голяма и се прави основно с мотокари - дизеловия двигател се преправя да работи само на газ. Трябва да се сваля двигателя, да се дупчи за газовите дюзи и е много рядко срещано за нормална употреба за лек автомобил.
- да си сложиш газова и да върви едновременно на дизел+газ. Според това колко добра настройка си направиш получаваш занижен разход в лева и по-добра динамика. Разисквано е много, но не в този форум. Общо взето няма негативни мнения.
И стария дизел може да работи с доста "горива" освен олио.
- да го конвертираш да работи само на газ. Играчката е голяма и се прави основно с мотокари - дизеловия двигател се преправя да работи само на газ. Трябва да се сваля двигателя, да се дупчи за газовите дюзи и е много рядко срещано за нормална употреба за лек автомобил.
- да си сложиш газова и да върви едновременно на дизел+газ. Според това колко добра настройка си направиш получаваш занижен разход в лева и по-добра динамика. Разисквано е много, но не в този форум. Общо взето няма негативни мнения.
И стария дизел може да работи с доста "горива" освен олио.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 174 госта