Моят Passat B5
- Martin_Zdravkovski
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 22 окт 2012 19:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8 20v 125
- Местоположение: София
Re: Моят Passat B5
Не ми е проблем, имам два колонни крика в сервиза и четирите на веднъж мога да ги оправя, само да видя някаква термоустойчива боя, че не знам този спрей да не се олюпи след време?
- Martin_Zdravkovski
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 22 окт 2012 19:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8 20v 125
- Местоположение: София
Re: Моят Passat B5
Ти преди да пръснеш с каква шкурка обработи апаратите, че се чудя и аз дали по-едра, но да не се прецака нещо
Re: Моят Passat B5
Отгоре-отгоре с едрата. обаче хубаво ги измих след това..
Спрея моя даже не е термоустойчив,тормозя му спирачките ама не се лющи за сега.
Затъмняването се получи много добре,утре ще кача снимки :)
Спрея моя даже не е термоустойчив,тормозя му спирачките ама не се лющи за сега.
Затъмняването се получи много добре,утре ще кача снимки :)
- Martin_Zdravkovski
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 22 окт 2012 19:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8 20v 125
- Местоположение: София
Re: Моят Passat B5
Супер е, сега няма да тормозиш толкова климатика и изглежда екстра
Re: Моят Passat B5
Ще помоля някой да ми предложи хубав ксенон за пасатора. Гледах едни ама съм доста бос в тая тема...
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Re: Моят Passat B5
Снощи го видях пасатора — страхотен е.
Само едно окачване му липсва, но с тия пътища тук .
Само едно окачване му липсва, но с тия пътища тук .
- Martin_Zdravkovski
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 22 окт 2012 19:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8 20v 125
- Местоположение: София
Re: Моят Passat B5
На пазара има само китайски ксенони, нямаш голям избор. Има по-скъпи китайски и по-евтини. Аз направих същото нещо, със старата ми Б4-ка. Имах нормални фарове и реших да купя ксенон за късите (h1). Купих едни за 35лв ( по-евтините китайски) Още на втория ден спря да ми свети единия фар, оказа се, че е баласт, смених го. След няколко дни пък ми изгоря и една крушка и така упражнението се повтори 3-4 пъти и изведнъж всичко се оправи. Та мисълта ми е, че трябва да имаш нерви докато не попаднеш на читава партида от баласти и крушки.
Другото, което трябва да знаеш, че стъклата на фаровете след около година ще тръгнат да заминават, защото на Б5 са от пластмаса и изгарят, мен това ме спира да сложа ксенон на късите. Но ако ти е мерак си сложи де, може пък да имаш късмет и от първия път да попаднеш на читав ксенон :)
Другото, което трябва да знаеш, че стъклата на фаровете след около година ще тръгнат да заминават, защото на Б5 са от пластмаса и изгарят, мен това ме спира да сложа ксенон на късите. Но ако ти е мерак си сложи де, може пък да имаш късмет и от първия път да попаднеш на читав ксенон :)
- Martin_Zdravkovski
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 22 окт 2012 19:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8 20v 125
- Местоположение: София
Re: Моят Passat B5
Под заминават имам предвид, че ксенона има по-висока температура и нагрява рефлектора повече, от което страда пластмасата на стъклото на фара. Ще се получат разни петна може би, не знам и аз точно, пример давам със Ауди А4 - B6 със лупи и ксенон, там където нагряваше лупата беше станало леко по-тъмно и беше матирало самия фар. Та това ми е мисълта за последиците от ксенона, вече ти си решаваш. Пластмасите на фара се сменяват и са евтини 20тина лв за нашите пасатчета
- borislav_mladenov
- Мнения: 358
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: 3_2 VR6 2008
- Местоположение: Хасково
Re: Моят Passat B5
от това което съм чел и знам, от мнения на приятели и колеги ... също и от моя личен допир с фар с халогенна крушка и фар с ксенон... знам, че ксенона нагрява значително по- малко . Дори доказателство за това беше, че коли със ксенон задължително трябва да имат чистачки за фаровете защото зимата примерно ксенона не достига висока работна температура и не може да стопи натрупалия се сняг върху фара . До като обикновената халогенна крушка достига по висока работна температура и нагрява достатъчно
- Martin_Zdravkovski
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 22 окт 2012 19:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8 20v 125
- Местоположение: София
Re: Моят Passat B5
Аз не съм специалист може и да бъркам, това са лични мои разсъждения съдейки по една кола, която е със ксенон и лупи и по тази на баща ми, която е с лупи - без ксенон и няма същия проблем със нагар там при лупата.
- Martin_Zdravkovski
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 22 окт 2012 19:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8 20v 125
- Местоположение: София
Re: Моят Passat B5
И не е матирало, нито потъмняло там, където е лупата. Не знам, но със ксенон при всички положения вечер се вижда по-добре, а тези отсреща остават без очи :D
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Моят Passat B5
Карам 3 година с корейски ксенон на къси марка Lasertec, нямам ядове, преди карах голфа със същата марка и пак без проблеми.
- Martin_Zdravkovski
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 22 окт 2012 19:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8 20v 125
- Местоположение: София
Re: Моят Passat B5
Значи не е потъмнял рефлектора или стъклото на фара да е матирало?
Re: Моят Passat B5
На пасатите фаровете потъмняват и матират даже и без ксенон, моя като го купих бяха жълти даже.. С полиране се оправя.
Един приятел има ксенон, голф 3 с варове от 4-ка нито са потъмнели нито нищо.
За ксенон мога да отделя макс 150 лева. Мисля, че за тия пари трябва да е приблизително добър.
Един приятел има ксенон, голф 3 с варове от 4-ка нито са потъмнели нито нищо.
За ксенон мога да отделя макс 150 лева. Мисля, че за тия пари трябва да е приблизително добър.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта