Борак ASZ ..Blow 0ff 3dition...

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
V.Petrow
Мнения: 134
Регистриран на: Нед 13 апр 2014 14:24
Автомобил: VW Bora
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Vratsa/Sofia

Re: Сив Борак ASZ

Мнениеот V.Petrow » Нед 30 ное 2014 16:49


Аман от боклуци. Заради такива нещастници така и не си взех такива 16-ки за зимни.
Иначе аз съм на ОЗК и не покриват джанти.




Потребителски аватар
Shocked
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 20:41
Автомобил: VW Bora 1.9 TDI
Двигател: ASZ
Местоположение: България, Бургас

Re: Сив Борак ASZ

Мнениеот Shocked » Пет 09 яну 2015 11:21


За много години, колеги :beer Живи и здрави, повече хубави моменти през новата 2015 година !
Да раздвижа малко темата и аз... С идването на зимата и температурите под -10 градуса бората нещо първия дневен старт го мъчеше много... след което веднага отворих свещите и резултата : Нито една не работеше... .
Поръчани са вече новите и чакам да ги донесат за да ги монтирам :a045
Прикачени файлове
DSC_0422.JPG
DSC_0421.JPG


Потребителски аватар
de4o07
Мнения: 117
Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 9:33
Автомобил: VW Golf 5 GTI
Двигател: BWA 2006
Местоположение: Слънчев Бряг

Re: Сив Борак ASZ

Мнениеот de4o07 » Пет 09 яну 2015 12:25


Браво много хубава си я направил (мераклия) :th_up


Потребителски аватар
terek
Мнения: 423
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 15:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Сив Борак ASZ

Мнениеот terek » Пет 09 яну 2015 13:22


Браво колега,чудесна кола личи си че много се грижиш за нея!
Ако не се лъжа миналата година доста често я срещах в Ту-Варна,но все те нямаше за да се запознаем.


Потребителски аватар
Shocked
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 20:41
Автомобил: VW Bora 1.9 TDI
Двигател: ASZ
Местоположение: България, Бургас

Re: Сив Борак ASZ

Мнениеот Shocked » Пет 09 яну 2015 16:16


С удоволствие, колега :smile Аз уча там и ще се радвам да се запознаем :smile
Новите свещи пристигнаха, сложих ги и всичко е тип-топ :love.vwclub
Дойде време и за смяната на филтри, но този път реших да поръчам въздушен спортен (панелен). Не знам дали ще усетя тази малка разлика във високите обороти, за която споменават колегите, но утре като го сложа ще се разбере :11
Прикачени файлове
DSC_0425.JPG


Потребителски аватар
genevaboy2
Мнения: 330
Регистриран на: Вто 17 апр 2012 22:00
Автомобил: Volkswagen CC
Двигател: CUVC 2016
Местоположение: Конфедерация Хелвеция
Контакти:

Re: Сив Борак ASZ

Мнениеот genevaboy2 » Пет 09 яну 2015 17:45


ЧНГ и на тебе и на колата !!!Нищо не е вечно и всичко си иска поддръжка !!! :th_up

Много безаварийни тази Нова Година и дано всички кахъри са останали в миналата !! :love.vwclub


Потребителски аватар
Shocked
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 20:41
Автомобил: VW Bora 1.9 TDI
Двигател: ASZ
Местоположение: България, Бургас

Re: Сив Борак ASZ

Мнениеот Shocked » Съб 10 яну 2015 13:20


Ето че днес бората се сдоби и с нов въздушен спортен филтър. Не е от най-скъпите, но до колкото позволяват студентските финанси е добре. Сложих го и има осезаема разлика, не кой знае колко, но съм много доволен :love.vwclub
Прикачени файлове
967967_638826516239510_1943596223_n.jpg


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Сив Борак ASZ

Мнениеот FELIPE » Съб 10 яну 2015 13:39


Интересното е, че при мен със спортния филтър гореше с около литър по-малко нафта,разлика във вървенето не видях,но имах големи проблеми с омасляването,все не можех да уцеля точното количество(с оригинален комплект на K&N бях за чистене и омасляване бях) и се стичаше масло вътре във филтъра,по скоростната кутия и надолу по кората :icon_lol ,един път като бе протекло чак на асфалта го разкарах :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Shocked
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 20:41
Автомобил: VW Bora 1.9 TDI
Двигател: ASZ
Местоположение: България, Бургас

Re: Сив Борак ASZ

Мнениеот Shocked » Съб 10 яну 2015 13:47


Интересно... дано да не се появи такъв проблем, иначе този е Пайпъркрос(от магазина на ФВ го закупих). Разликата я усещам след 120-130км/ч на 4 и 5та предавка. Като цяло малко по-леко върви и това ми стига, а и не съм очаквал (както мои познати) да стане самолет :Mr Green Fun :Mr Green Fun :beer


Потребителски аватар
silven-VW FOREVER
Мнения: 671
Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
Автомобил: Audi A6 Audi A1
Двигател: FSI TFSI
Местоположение: Козлодуй

Re: Сив Борак ASZ

Мнениеот silven-VW FOREVER » Съб 10 яну 2015 20:24


А цената му е?


Потребителски аватар
Shocked
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 20:41
Автомобил: VW Bora 1.9 TDI
Двигател: ASZ
Местоположение: България, Бургас

Re: Сив Борак ASZ

Мнениеот Shocked » Съб 10 яну 2015 22:42


Цената му беше 65-70лв, иначе с отстъпката ми го пратиха за 40.
http://www.pipercross.net/pipercross-rectangle-performance-panel-filter-length-362mm-x-width-184mm-pp1389_p24037813.htm


Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: Сив Борак ASZ

Мнениеот yarek » Съб 10 яну 2015 23:42


Лачена бора, моите адмирации за грижливо пазене на автомобила. Очакваме в новия 2015 сезон лягане по корем :c020


Потребителски аватар
Shocked
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 20:41
Автомобил: VW Bora 1.9 TDI
Двигател: ASZ
Местоположение: България, Бургас

Re: Сив Борак ASZ

Мнениеот Shocked » Пон 02 мар 2015 1:23


Честита баба Марта, колеги !
Малко да пораздвижа темата с няколко снимки и новости :smile
За 1 март с Бората и баща й решихме да се поосвежим... :Mr Green Fun
Изображение
Изображение
Преди лятото реших, че е време да сменя махагона, тъй като нещо не ми се връзваше с цялата визия на колата, а и черното сега сякаш по ми допада.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
За мен резултатът е повече от задоволителен и остава само централните елементи да оправя.

Доста време четох и гледах за тъй наречените Diesel Blow of Valves. Доста хора се изказват негативно, защото били трактори със свирки и т.н., но тъй като искам да опитвам нови и различни неща, а мнението на мнозинството не ме интересува много много... си взех и аз.
Изображение
Изображение
Монтажът е сравнително лесен, не се цапа и разваля нищо по колата, единствената сложна операция е взимането на сигнал от педала на газта, който активира електронния вакум за да работи нормално клапана.
Резултатът е страхотен от към звук и да подчертая, че тук няма загуби... турбо лаг и т.н. Затова хората са дали контролера :th_up icon_idea
Изображение
Естествено не исках да рискувам и трябваше да се подсигуря в случай, че не ми хареса или повредя така важният Г образен маркуч, на който го монтирахме. Затова си купих 2ри.
Изображение
От доста време обмислям да махна добавките от колата си (праговете и задната добавка заедно с гърнето). Не че не ми харесват, но в един момент малко... започнаха да ми се натрапват и да ме дразнят..... :confused :cry
Затова се сдобихме с добавка за бората в добро състояние и с нормални следи от употреба. Монтажа за сега не е ясно кога ще е, но отвори ли се поне 1 почивна седмица ще се прави... тъй като колата ми е необходима всеки ден и няма как да я оставя...
Изображение


Потребителски аватар
Rad3v
Мнения: 520
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:41
Автомобил: Vw Golf 4 TDI
Двигател: ARL 2000g
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Борак ASZ ..Blow 0ff 3dition...

Мнениеот Rad3v » Пон 02 мар 2015 16:00


Ако може да споделиш как си го инсталирал, от къде си го взел и клипче какъв е ефекта ;)


Потребителски аватар
Shocked
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 20:41
Автомобил: VW Bora 1.9 TDI
Двигател: ASZ
Местоположение: България, Бургас

Re: Борак ASZ ..Blow 0ff 3dition...

Мнениеот Shocked » Пон 02 мар 2015 16:58


Поръчах го на приятел, защото тук в сайтовете за безплатни обяви са доста по-скъпи. Иначе си дават снимка хората, на която горе долу са обяснили как става. Имаш електронен вакум с три извода(един(метален) отворен и два пластмасови) като ти е показано на снимката кой да свържеш към клапана и кой да прикачиш с тетка(тройник) към произволен вакум от колата.
Самият клапан се слага на Г образния маркуч, който излиза от ЕГР-а (препоръчително е със замба да се направи дупката, защото иначе не е еднакво съразмерно навсякъде).
Имаш един електронен контролер, който има три кабела (червен +, черен -,жълт...). Жълтият кабел си го пускаш до педала на газта. Той има 6-7 кабела един от които е на реостата от 0.7 до 4.7 волта мисля, че беше. Замерваш си кой от всички кабели дава тази разлика и го вързваш към него. Не те съветвам да ги пробваш с оголване един по един, защото и без това нямат много аванс.
Това е ! :love.vwclub :beer
Недостатъци като турбо лаг, по-малка мощност породена от загуби на налягане и т.н. няма! Всичко си е същото като и без клапана.
Резултатът е единствено звук, който при мен е 1:1 със този на голфа от този клип, тъй като сега нямам възможност да кача на моята.
https://www.youtube.com/watch?v=dp4L6OSdvT8
:bananarock



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: westbam и 51 госта