Аман от боклуци. Заради такива нещастници така и не си взех такива 16-ки за зимни.
Иначе аз съм на ОЗК и не покриват джанти.
Борак ASZ ..Blow 0ff 3dition...
- Shocked
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 20:41
- Автомобил: VW Bora 1.9 TDI
- Двигател: ASZ
- Местоположение: България, Бургас
Re: Сив Борак ASZ
За много години, колеги Живи и здрави, повече хубави моменти през новата 2015 година !
Да раздвижа малко темата и аз... С идването на зимата и температурите под -10 градуса бората нещо първия дневен старт го мъчеше много... след което веднага отворих свещите и резултата : Нито една не работеше... .
Поръчани са вече новите и чакам да ги донесат за да ги монтирам
Да раздвижа малко темата и аз... С идването на зимата и температурите под -10 градуса бората нещо първия дневен старт го мъчеше много... след което веднага отворих свещите и резултата : Нито една не работеше... .
Поръчани са вече новите и чакам да ги донесат за да ги монтирам
- de4o07
- Мнения: 117
- Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 9:33
- Автомобил: VW Golf 5 GTI
- Двигател: BWA 2006
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: Сив Борак ASZ
Браво много хубава си я направил (мераклия)
Re: Сив Борак ASZ
Браво колега,чудесна кола личи си че много се грижиш за нея!
Ако не се лъжа миналата година доста често я срещах в Ту-Варна,но все те нямаше за да се запознаем.
Ако не се лъжа миналата година доста често я срещах в Ту-Варна,но все те нямаше за да се запознаем.
- Shocked
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 20:41
- Автомобил: VW Bora 1.9 TDI
- Двигател: ASZ
- Местоположение: България, Бургас
Re: Сив Борак ASZ
С удоволствие, колега Аз уча там и ще се радвам да се запознаем
Новите свещи пристигнаха, сложих ги и всичко е тип-топ
Дойде време и за смяната на филтри, но този път реших да поръчам въздушен спортен (панелен). Не знам дали ще усетя тази малка разлика във високите обороти, за която споменават колегите, но утре като го сложа ще се разбере
Новите свещи пристигнаха, сложих ги и всичко е тип-топ
Дойде време и за смяната на филтри, но този път реших да поръчам въздушен спортен (панелен). Не знам дали ще усетя тази малка разлика във високите обороти, за която споменават колегите, но утре като го сложа ще се разбере
- genevaboy2
- Мнения: 330
- Регистриран на: Вто 17 апр 2012 22:00
- Автомобил: Volkswagen CC
- Двигател: CUVC 2016
- Местоположение: Конфедерация Хелвеция
- Контакти:
Re: Сив Борак ASZ
ЧНГ и на тебе и на колата !!!Нищо не е вечно и всичко си иска поддръжка !!!
Много безаварийни тази Нова Година и дано всички кахъри са останали в миналата !!
Много безаварийни тази Нова Година и дано всички кахъри са останали в миналата !!
- Shocked
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 20:41
- Автомобил: VW Bora 1.9 TDI
- Двигател: ASZ
- Местоположение: България, Бургас
Re: Сив Борак ASZ
Ето че днес бората се сдоби и с нов въздушен спортен филтър. Не е от най-скъпите, но до колкото позволяват студентските финанси е добре. Сложих го и има осезаема разлика, не кой знае колко, но съм много доволен
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Сив Борак ASZ
Интересното е, че при мен със спортния филтър гореше с около литър по-малко нафта,разлика във вървенето не видях,но имах големи проблеми с омасляването,все не можех да уцеля точното количество(с оригинален комплект на K&N бях за чистене и омасляване бях) и се стичаше масло вътре във филтъра,по скоростната кутия и надолу по кората ,един път като бе протекло чак на асфалта го разкарах
- Shocked
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 20:41
- Автомобил: VW Bora 1.9 TDI
- Двигател: ASZ
- Местоположение: България, Бургас
Re: Сив Борак ASZ
Интересно... дано да не се появи такъв проблем, иначе този е Пайпъркрос(от магазина на ФВ го закупих). Разликата я усещам след 120-130км/ч на 4 и 5та предавка. Като цяло малко по-леко върви и това ми стига, а и не съм очаквал (както мои познати) да стане самолет
- silven-VW FOREVER
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
- Автомобил: Audi A6 Audi A1
- Двигател: FSI TFSI
- Местоположение: Козлодуй
Re: Сив Борак ASZ
А цената му е?
- Shocked
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 20:41
- Автомобил: VW Bora 1.9 TDI
- Двигател: ASZ
- Местоположение: България, Бургас
Re: Сив Борак ASZ
Цената му беше 65-70лв, иначе с отстъпката ми го пратиха за 40.
http://www.pipercross.net/pipercross-rectangle-performance-panel-filter-length-362mm-x-width-184mm-pp1389_p24037813.htm
http://www.pipercross.net/pipercross-rectangle-performance-panel-filter-length-362mm-x-width-184mm-pp1389_p24037813.htm
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Сив Борак ASZ
Лачена бора, моите адмирации за грижливо пазене на автомобила. Очакваме в новия 2015 сезон лягане по корем
- Shocked
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 20:41
- Автомобил: VW Bora 1.9 TDI
- Двигател: ASZ
- Местоположение: България, Бургас
Re: Сив Борак ASZ
Честита баба Марта, колеги !
Малко да пораздвижа темата с няколко снимки и новости
За 1 март с Бората и баща й решихме да се поосвежим...
Преди лятото реших, че е време да сменя махагона, тъй като нещо не ми се връзваше с цялата визия на колата, а и черното сега сякаш по ми допада.
За мен резултатът е повече от задоволителен и остава само централните елементи да оправя.
Доста време четох и гледах за тъй наречените Diesel Blow of Valves. Доста хора се изказват негативно, защото били трактори със свирки и т.н., но тъй като искам да опитвам нови и различни неща, а мнението на мнозинството не ме интересува много много... си взех и аз.
Монтажът е сравнително лесен, не се цапа и разваля нищо по колата, единствената сложна операция е взимането на сигнал от педала на газта, който активира електронния вакум за да работи нормално клапана.
Резултатът е страхотен от към звук и да подчертая, че тук няма загуби... турбо лаг и т.н. Затова хората са дали контролера
Естествено не исках да рискувам и трябваше да се подсигуря в случай, че не ми хареса или повредя така важният Г образен маркуч, на който го монтирахме. Затова си купих 2ри.
От доста време обмислям да махна добавките от колата си (праговете и задната добавка заедно с гърнето). Не че не ми харесват, но в един момент малко... започнаха да ми се натрапват и да ме дразнят.....
Затова се сдобихме с добавка за бората в добро състояние и с нормални следи от употреба. Монтажа за сега не е ясно кога ще е, но отвори ли се поне 1 почивна седмица ще се прави... тъй като колата ми е необходима всеки ден и няма как да я оставя...
Малко да пораздвижа темата с няколко снимки и новости
За 1 март с Бората и баща й решихме да се поосвежим...
Преди лятото реших, че е време да сменя махагона, тъй като нещо не ми се връзваше с цялата визия на колата, а и черното сега сякаш по ми допада.
За мен резултатът е повече от задоволителен и остава само централните елементи да оправя.
Доста време четох и гледах за тъй наречените Diesel Blow of Valves. Доста хора се изказват негативно, защото били трактори със свирки и т.н., но тъй като искам да опитвам нови и различни неща, а мнението на мнозинството не ме интересува много много... си взех и аз.
Монтажът е сравнително лесен, не се цапа и разваля нищо по колата, единствената сложна операция е взимането на сигнал от педала на газта, който активира електронния вакум за да работи нормално клапана.
Резултатът е страхотен от към звук и да подчертая, че тук няма загуби... турбо лаг и т.н. Затова хората са дали контролера
Естествено не исках да рискувам и трябваше да се подсигуря в случай, че не ми хареса или повредя така важният Г образен маркуч, на който го монтирахме. Затова си купих 2ри.
От доста време обмислям да махна добавките от колата си (праговете и задната добавка заедно с гърнето). Не че не ми харесват, но в един момент малко... започнаха да ми се натрапват и да ме дразнят.....
Затова се сдобихме с добавка за бората в добро състояние и с нормални следи от употреба. Монтажа за сега не е ясно кога ще е, но отвори ли се поне 1 почивна седмица ще се прави... тъй като колата ми е необходима всеки ден и няма как да я оставя...
- Rad3v
- Мнения: 520
- Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:41
- Автомобил: Vw Golf 4 TDI
- Двигател: ARL 2000g
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Борак ASZ ..Blow 0ff 3dition...
Ако може да споделиш как си го инсталирал, от къде си го взел и клипче какъв е ефекта ;)
- Shocked
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 20:41
- Автомобил: VW Bora 1.9 TDI
- Двигател: ASZ
- Местоположение: България, Бургас
Re: Борак ASZ ..Blow 0ff 3dition...
Поръчах го на приятел, защото тук в сайтовете за безплатни обяви са доста по-скъпи. Иначе си дават снимка хората, на която горе долу са обяснили как става. Имаш електронен вакум с три извода(един(метален) отворен и два пластмасови) като ти е показано на снимката кой да свържеш към клапана и кой да прикачиш с тетка(тройник) към произволен вакум от колата.
Самият клапан се слага на Г образния маркуч, който излиза от ЕГР-а (препоръчително е със замба да се направи дупката, защото иначе не е еднакво съразмерно навсякъде).
Имаш един електронен контролер, който има три кабела (червен +, черен -,жълт...). Жълтият кабел си го пускаш до педала на газта. Той има 6-7 кабела един от които е на реостата от 0.7 до 4.7 волта мисля, че беше. Замерваш си кой от всички кабели дава тази разлика и го вързваш към него. Не те съветвам да ги пробваш с оголване един по един, защото и без това нямат много аванс.
Това е !
Недостатъци като турбо лаг, по-малка мощност породена от загуби на налягане и т.н. няма! Всичко си е същото като и без клапана.
Резултатът е единствено звук, който при мен е 1:1 със този на голфа от този клип, тъй като сега нямам възможност да кача на моята.
https://www.youtube.com/watch?v=dp4L6OSdvT8
Самият клапан се слага на Г образния маркуч, който излиза от ЕГР-а (препоръчително е със замба да се направи дупката, защото иначе не е еднакво съразмерно навсякъде).
Имаш един електронен контролер, който има три кабела (червен +, черен -,жълт...). Жълтият кабел си го пускаш до педала на газта. Той има 6-7 кабела един от които е на реостата от 0.7 до 4.7 волта мисля, че беше. Замерваш си кой от всички кабели дава тази разлика и го вързваш към него. Не те съветвам да ги пробваш с оголване един по един, защото и без това нямат много аванс.
Това е !
Недостатъци като турбо лаг, по-малка мощност породена от загуби на налягане и т.н. няма! Всичко си е същото като и без клапана.
Резултатът е единствено звук, който при мен е 1:1 със този на голфа от този клип, тъй като сега нямам възможност да кача на моята.
https://www.youtube.com/watch?v=dp4L6OSdvT8
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: westbam и 51 госта