Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ Rust in peace
- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
дупката я рязах със зеге а това дето прилича на пчелна пита с бургиика 1.0мм през милиметър (2 часа играчка) и да газта върви успоредно ,много по динамична е колата и за сега съм доволен може да се настрой и още малко ама ще е по натам . А за дъртите дизели освен дизел може олио, трансформаторно масло , палмово масло ,бензин мешан с дизел и какво ли още не само с вода не може ....то може ама трябва система хахаха
- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
Здравейте колеги да ви попитам за някакво окачване какво ще ми препоръчате искам малко да го снижа (приятелката ми ме изненада със стикери тип LOW mafia will rub и други такива та трябва да ги оправдая ) четох тук и там ама така и не ми стана ясно а и повечето са за седан..за комби какво да търся марка модел ?
- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
Здравейте колеги имам следния въпрос взех си газови амове на монро но са с по висока чашка от колкото е в момента но ще слагам и по ниски пружини проблем ли е ? Чашката е по висока с 20мм а пружините са жълтите на FK и свалят с 60 мм да разбирам ли че колата ще "клекне" с 40мм ?
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
От и за каква кола и модел са тези въпросните амортисьори с въпросната по-висока чашка?
- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
еми амовет са чисто нови за пасата са но човека каза че излизали около 5 модела за тая рама Монро са G16607 просто се питам дали са ми правилни сметките ?
- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
за да събудя малко темата :пасатора се снижи леко с амове Монро и жълти пружини отпред и му предстой да сменя с червени отзад . В момента е в бокса понеже счупи една пластина на скоростната кутия която отговаря за смяната 1,2 и тн (счупи я на 150 км от софия и се прибирах с първа трета и четвърта като жилото беше захванато със свински опашки (хвала на човека дет ги е измислил )). За сега толкоз по натам още :D :)
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 10:19
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
Колега фаровете много ми харесват и имам въпрос. Как си махнал оребрението на стъклото и от какво си използвал тръбичките за дневните светлини?
- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
Оребренията ги махах с дремелче и около 5 приставки с шмиргелов камък (много го яде стъклото ) , с шкурки (60,80,120-сухи и 1000,1500,2000 мокри) много майки в продължение на 2-3 дена само вечер после с търтъл вакс зелен (хард шел) го полирах и стана прилично .Не е като с машина (има колеги които се занимават с това) ама пък знам че сам съм го правил. А тръбички съм ползвал от едни мелачки (бяха ми в двора )ама диодните лунички уж бяха за 12 волта ,НО едната изгоря след месец другата половината диоди са заминали и ще слагам живот и здраве Eagle eye за дневни и мисля да ги махна или преработя
- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
След паузата ( в която осъзнах че съм зависим от сайта ) малко да ъп-на темата.Сега зимата го ударих на почивка и нищо не беше пипано по колата освен смененото радио (JVC->Pioneer).
Занинмавах се с едно табло което и до сега не се знае какво ще излезе . Бях решил да направя ъпгреид на музиката и колегата ми от работата (шефът) ми даде някой идеи, както и едни мидбаси. Джобовете във вратите ми седяха празни и решихме да се запълват . Та накратко за говорителите :Eminence Alpha-8a 8,5 инчови професионални.И се започна едно рязане на джобове ,рингове,напасване ,мазане и плякане .:
Запълвах ги с монтажна пяна. Остава само да влезнат в колата и да ми запеят на ушенце . Трябва да се вземат още APT-80 пищялки и да си набавя усилвател за тубата (моят изгоря ). За следващите месец два имам някой идеи като : седалки от опел зафира, ако намеря заден мост от голф 2 ГТИ ,или пасат 4 с дискове отзад (искам да си запазя 4х100)за една трансплантация, едни джанти (ако успея да намеря още две бройки от тезиили поине някой ако знае какъв модел са ? :
,
)
или някакви други ако харесам , премахване на гредите за багажника (приемам идеи за запълването на дупките !!!!!!! ), смяна на предната броня с такава от ауди 80 Б4, преправяне на газовата инсталация за да работи нормално ,и за сега това се сещам .Поздрави
Занинмавах се с едно табло което и до сега не се знае какво ще излезе . Бях решил да направя ъпгреид на музиката и колегата ми от работата (шефът) ми даде някой идеи, както и едни мидбаси. Джобовете във вратите ми седяха празни и решихме да се запълват . Та накратко за говорителите :Eminence Alpha-8a 8,5 инчови професионални.И се започна едно рязане на джобове ,рингове,напасване ,мазане и плякане .:
Запълвах ги с монтажна пяна. Остава само да влезнат в колата и да ми запеят на ушенце . Трябва да се вземат още APT-80 пищялки и да си набавя усилвател за тубата (моят изгоря ). За следващите месец два имам някой идеи като : седалки от опел зафира, ако намеря заден мост от голф 2 ГТИ ,или пасат 4 с дискове отзад (искам да си запазя 4х100)за една трансплантация, едни джанти (ако успея да намеря още две бройки от тезиили поине някой ако знае какъв модел са ? :
,
)
или някакви други ако харесам , премахване на гредите за багажника (приемам идеи за запълването на дупките !!!!!!! ), смяна на предната броня с такава от ауди 80 Б4, преправяне на газовата инсталация за да работи нормално ,и за сега това се сещам .Поздрави
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
Защо ти е цял мост ? Целта ти е да минеш на дискове ли ?
- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
да това е целта .Знам че ми трябват шенкелите ,дискове ламаринки съпорти и апарати (едит:сега се сетих колега че теб питах преди време та ми обясни какво трябва :) )ама не съм намирал до сега да се продават отделно . всеки гледа да продаде целия мост .
- Mario951
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 30 дек 2012 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
brazy написа:....едни джанти (ако успея да намеря още две бройки от тезиили поине някой ако знае какъв модел са ? :
Тея джанти са на Ауди ранен модел, виждал съм да се карат на Ауди 80 така че бих предположил че са 4х108, но попринцип за кое ауди са предназначени не съм сигурен, направих кратко проучване и видях, че на модели за щатите и канада има такива...
- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
благодаря колега за разяснението .Ще ги измеря точно колко са и ако е 108 отиват посока OLX.
- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
Днес взех няколко подаръка за пасата ...от зор :@. Новичък радиатор (стария се спука ), ново казанче и капачка ,както и ПЦВ клапа. Дайте някаква идея с какво да сменя една метална тръба която е в средата на горния маркуч за антифриза ! Монтажите ще извърша в най скоро време ,че как се скапа времето изведнъж на тоя сняг не се работи . Споделете някой чалъми при смяната на изброените черколяци . Благодаря предварително :)
- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: Моят Пасат(ор) home-made edition В3 1.9 тд AAZ +олио+..
И отново малко ъп-че .Скъса се жилото на километража ( беше изгнило доло при скоростната),сложих новото без да му слагам грес..голяма грешка . След като го напълних със синя грес всичко заспа .
След има няма 3 месеца се наканих да сложа орлови очи на мястото на изгорелите диодни лампи .
Малко мърляво ама се сетих да снимам след като започнах .Та накратко -след като избуших джобовете за говорителите ми остана вътрешната им част която ми послужи за основа на очите (изрязах кръгчета ).
Залепих ги за основите с малко монтажно лепило и леко постопих с поялника на няколко места и уж стана устойчиво .
Като краен резултат съм доволен
Сега следва като се позакрепи времето промяна на газовата инсталация , заигравка с брони и затъмняване на джамовете.
След има няма 3 месеца се наканих да сложа орлови очи на мястото на изгорелите диодни лампи .
Малко мърляво ама се сетих да снимам след като започнах .Та накратко -след като избуших джобовете за говорителите ми остана вътрешната им част която ми послужи за основа на очите (изрязах кръгчета ).
Залепих ги за основите с малко монтажно лепило и леко постопих с поялника на няколко места и уж стана устойчиво .
Като краен резултат съм доволен
Сега следва като се позакрепи времето промяна на газовата инсталация , заигравка с брони и затъмняване на джамовете.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта