Ше го измислим плеъра, иначе днес без да искам си намерих част от капачките за Sebring-а в лошо състояние, но бяха изшкурени и освежени - тук са на първа ръка, на втора вече странаха супер, но нямам снимки:
На етап шкурене за сравнение:
Другите капачки ще се преправят с мои стикери за АТС-а ако станат на размер... Тази седмица дано да я приключа с прясно боядисани нови за колата джанти, иначе взех нов акумулатор Perion P62R 60 AH и 540 A/EN и сега ако оставям музиката ще трябва да взимам кондензатор.
Занималня с Passat B3 1990, GT Look, Hella Lippstadt, Borbet
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Занималня с Б3 1990, GT Look, ATS, Black On Black
Привет, има малко нови снимки. В началото на зимния сезон мислех да остана в този вид, но с други 14-ки:
След което, реших, че си искам любимата джанта Sebring и не ми се разделяше с нея, затова взех зимни гуми за тях - Kumho KW17 IZen XW за предни и Semperit Speed-Grip за задни в размер от 185/60/15. Цяло лято блъсках по дупките със 195/50 и 205/50 R15 и исках малко по-високи гуми.
Ето и как седят на 6J джанти вече с капачките (тук е малко клекната, защото има 8 джанти на задната седалка )
Понеже няколко колеги ме питаха за кората под двигателя искам да споделя по-обстоен снимков материал как се захваща, как изглежда и какво представлява отдолу. Аз съм я захванал със свински опашки в задната и страничната част за да има лека допълнителна гъвкавост, това лято я тръкнах 1-2 пъти по нашите равни трапища, а не съм нисък изобщо , е здрава е де.
Имах малък проблем с едно от гърнетата и беше отстранен, не мога да повярвам колко може да бъде тиха тази кола
Сега към по-интересната част, вчера имах рожден ден и реших да си подаря нещо, което от доста време исках:
Die ABT Spezial-Doppelscheinwerfer . Снимки от обявата на колегата:
И вече в мое владение:
Както се вижда имат нужда от освежаване, което се надявам да бъде голямо удовоствие за мен, колетата ми е оставил инсталацията плъг'н'плей за къси/дълги (външните фарове), докато още по-хубавото е, че вътрешните са "халогени" или както май рябва да ги нарека фарове за мъгла. Мен това много ме радва, защото не искам да си режа бронята за фабричните такива.
И още една-две новости относно аудиото, бях си дал старите колони от таблото на един приятел и ги бях забравил, но ми ги върна защото нямало да ги ползва и сега ще бъдат добавени към предната ми линия, но ще трябва да правя отливки за корите.
Друго, което беше подменено е CD-то, взех чисто нов приемник Pioneer MVH-1400UB. Идеята ми е да премахна всякакви дискове, с кабела и iPod Classic 30 GB има огромна разлика във звученето , въпреки, че приемника не е главозамайваща серия . Аз съм супер доволен от него и естествено подмених старата аларма с нов модел по-актуална такава.
След което, реших, че си искам любимата джанта Sebring и не ми се разделяше с нея, затова взех зимни гуми за тях - Kumho KW17 IZen XW за предни и Semperit Speed-Grip за задни в размер от 185/60/15. Цяло лято блъсках по дупките със 195/50 и 205/50 R15 и исках малко по-високи гуми.
Ето и как седят на 6J джанти вече с капачките (тук е малко клекната, защото има 8 джанти на задната седалка )
Понеже няколко колеги ме питаха за кората под двигателя искам да споделя по-обстоен снимков материал как се захваща, как изглежда и какво представлява отдолу. Аз съм я захванал със свински опашки в задната и страничната част за да има лека допълнителна гъвкавост, това лято я тръкнах 1-2 пъти по нашите равни трапища, а не съм нисък изобщо , е здрава е де.
Имах малък проблем с едно от гърнетата и беше отстранен, не мога да повярвам колко може да бъде тиха тази кола
Сега към по-интересната част, вчера имах рожден ден и реших да си подаря нещо, което от доста време исках:
Die ABT Spezial-Doppelscheinwerfer . Снимки от обявата на колегата:
И вече в мое владение:
Както се вижда имат нужда от освежаване, което се надявам да бъде голямо удовоствие за мен, колетата ми е оставил инсталацията плъг'н'плей за къси/дълги (външните фарове), докато още по-хубавото е, че вътрешните са "халогени" или както май рябва да ги нарека фарове за мъгла. Мен това много ме радва, защото не искам да си режа бронята за фабричните такива.
И още една-две новости относно аудиото, бях си дал старите колони от таблото на един приятел и ги бях забравил, но ми ги върна защото нямало да ги ползва и сега ще бъдат добавени към предната ми линия, но ще трябва да правя отливки за корите.
Друго, което беше подменено е CD-то, взех чисто нов приемник Pioneer MVH-1400UB. Идеята ми е да премахна всякакви дискове, с кабела и iPod Classic 30 GB има огромна разлика във звученето , въпреки, че приемника не е главозамайваща серия . Аз съм супер доволен от него и естествено подмених старата аларма с нов модел по-актуална такава.
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Занималня с Б3 1990, GT Look, ATS Black On Black, ABT фарове
Това да притежаваш VW си е мания очаквам скоро да ги видим монтирани фарчетата
- Stojan
- Мнения: 80
- Регистриран на: Чет 26 юли 2012 15:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Занималня с Б3 1990, GT Look, ATS Black On Black, ABT фарове
Много интересна тема. Между другото и аз си взех абсолютно същия Pienoeer и съм много доволен. На 10 годишни говорители вади доста приличен звук.
- iliankocov
- Мнения: 1363
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Занималня с Б3 1990, GT Look, ATS Black On Black, ABT фарове
най - после избухна... Искам снимки с фаровете... а знаеш ли, кое най много ме радва ... капачките
- tsonkov2805
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 фев 2011 17:56
- Автомобил: Vw Golf GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Русе
Re: Занималня с Б3 1990, GT Look, ATS Black On Black, ABT фарове
Тази вечер в телефонен разговор Асен ми показа какъв Човек и Приятел е. И да не съм
офф,мислил ли си за нещо повече от 1,8 mi ? ABF -?
офф,мислил ли си за нещо повече от 1,8 mi ? ABF -?
- Mario951
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 30 дек 2012 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Занималня с Б3 1990, GT Look, ATS Black On Black, ABT фарове
Хмм интересна тема чета я може би от час понеже и аз скоро време ще поемам семейния пасат.Вярно малко повече приказки от колкото работа въпреки това колата бавно ,но славно става все по-добре.Ето и от мене малко акъл
Според мен oткъм джанти трябва да си гледаш Sebring-a.Само на гумите обозначенията още не съм ги научил ,но ще покажа със снимка какво имам предвид откъм размер на гума
Също така защо не си поиграеш със светлините за заден ход да ги направиш на чертички да не е изцяло червено...нещо такова поне според мен изглежда по-добре
Иии останалото си го знаеш като цяло пластмасите плачат за освежаване и така...
Четох преди доста страници 1 колега каза че имало много тунинг за B3-та пък или аз не знам къде да търся или няма. Специално аз се интересувах има ли оригинални стопове опушени или с бял мигач...опушени намерих...в немското мобиле на космическа цена от 250 евра комплекта Traser, Hella и като знам и красивите фарове Hella колко струват нещо не ми го побира главата... че то по-добре да си купя още 1 пасат за части. Ясно иначе немско ала-бала ами китайците не правят ли за Б3 нищо тука и сиромасите да се радваме малко на хубави стопчета. Не разбирам защо продават отпред бели мигачи а няма стопове с бели мигачи
Според мен oткъм джанти трябва да си гледаш Sebring-a.Само на гумите обозначенията още не съм ги научил ,но ще покажа със снимка какво имам предвид откъм размер на гума
Също така защо не си поиграеш със светлините за заден ход да ги направиш на чертички да не е изцяло червено...нещо такова поне според мен изглежда по-добре
Иии останалото си го знаеш като цяло пластмасите плачат за освежаване и така...
Четох преди доста страници 1 колега каза че имало много тунинг за B3-та пък или аз не знам къде да търся или няма. Специално аз се интересувах има ли оригинални стопове опушени или с бял мигач...опушени намерих...в немското мобиле на космическа цена от 250 евра комплекта Traser, Hella и като знам и красивите фарове Hella колко струват нещо не ми го побира главата... че то по-добре да си купя още 1 пасат за части. Ясно иначе немско ала-бала ами китайците не правят ли за Б3 нищо тука и сиромасите да се радваме малко на хубави стопчета. Не разбирам защо продават отпред бели мигачи а няма стопове с бели мигачи
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Занималня с Б3 1990, GT Look, ATS Black On Black, ABT фа
Привет колеги, има леееко развитие с колата, но понеже вече съм безработен и съм по очи и доста по-трудно сават нещата. Тук е момента да благодаря на колегите от Автосервиз СИМ, които ми помогнаха да оправя последиците от една моя уникална глупост, отделиха ми цял ден, намериха ми нови пружини за няма и 30 минути и просто не мога да повярвам, че има толкова коректни и човечни хора - Благодаря Ви от сърце!
Закупих пружини FK 47 VA / HA от колега от форума, но предните се оказаха за малкия тампон, а аз съм с големия
Докато се взеха другите пружини за предницата поставихме задните:
Тук се виждат разликите спрямо стандартните пружини:
Новите пружини, които взехме благодарение на колегите по-горе са VW 035 VA 04/00 R:
Тук вече предните пружини сравнени:
Монтирани
Старите пружини, кото свалихме от колата и обозначението им:
Вече монтирани всички и след една малка мивка:
Вече и широките лайсни освежени:
Закупих пружини FK 47 VA / HA от колега от форума, но предните се оказаха за малкия тампон, а аз съм с големия
Докато се взеха другите пружини за предницата поставихме задните:
Тук се виждат разликите спрямо стандартните пружини:
Новите пружини, които взехме благодарение на колегите по-горе са VW 035 VA 04/00 R:
Тук вече предните пружини сравнени:
Монтирани
Старите пружини, кото свалихме от колата и обозначението им:
Вече монтирани всички и след една малка мивка:
Вече и широките лайсни освежени:
- Weezy
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 23:08
- Автомобил: VW Golf mk2 1987
- Двигател: JP
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Занималня с Б3 1990, GT Look, ATS Black On Black, ABT фа
Доста приятна стойка се е получила
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Занималня с Б3 1990, GT Look, ATS Black On Black, ABT фа
Това вече е друг Пасат
- iliankocov
- Мнения: 1363
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Занималня с Б3 1990, GT Look, ATS Black On Black, ABT фа
ааа тъй... вече ми харесва
- skary9
- Мнения: 771
- Регистриран на: Съб 21 ное 2009 19:23
- Автомобил: Vw MK3
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Занималня с Б3 1990, GT Look, ATS Black On Black, ABT фа
Много хубава стойка е изкарала колата
Отзад дали ще ти опира във веждата ?
Отзад дали ще ти опира във веждата ?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Занималня с Б3 1990, GT Look, ATS Black On Black, ABT фа
С тези джанти едва ли ще опира. Ако се наложи, може да се подгъне ръба на веждата.
И на мен ми харесва стойката
И на мен ми харесва стойката
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Занималня с Б3 1990, GT Look, ATS Black On Black, ABT фа
skary9 написа:Много хубава стойка е изкарала колата
Отзад дали ще ти опира във веждата ?
Със сегашните джанти 6J ET35 отпред и ET30 отзад нямам проблем, днес навъртях около 30 км да видя как е, дори и натоварена с 4 човека при огромни неравности или хлътвания няма грам забележка. Оообаче с летните ATS Cup вече ще имам проблем - 7J с ET20 излизат с по 2,8 см навън по мои сметки и ще е интересен казуса...
Winner25 написа:И на мен ми харесва стойката
+1
- dinkonikolaev
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
- Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
- Двигател: PF AAM
- Местоположение: Нова Загора
Re: Занималня с Б3 1990, GT Look, ATS Black On Black, ABT фа
АТS-a не е чак толкова широка джанта,че да имаш огромни главоболия.Ако опират започваш да подвиваш калници и проблема ти е решен
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта