Историята на един обикновен Голф Тройка

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Нед 09 сеп 2012 18:16


Преди шест години си купих първата кола в България - една голф тройка, италианско животно, директно от едни мошеници в Илиянци.

Купих я късна зима и много ранна пролет. Продадоха ми я мръсна и много на бързо. Грозната истина започна да се разкрива със скоростта на 100 бити педераста:

1. След първата автомивка разбрах защо ми я пробутаха мръсна, разбрах и за многото бързане – нямаше детайл по купето, който да няма сериозни коментари, покривът и предният капак бяха изгорели от слънцето;

2. Замъкнах голфарата при едни приятели в Проспийд, където се наложи да подменим цялото окачване. Помня, че фактурата беше нещо от рода на две хиляди и нещо лева. Реших да се поизхвърля с някакво спортно газово окачване, само дето не помня марката;

3. Проблема с боята го реших – цялостно пребоядисване в гнусния смотан бордо цвят, от който всеки път хващах рак като го погледна. Но се зарекох, че един ден тоя цвят ще го разкарам;

4. В началото на лятото се оказа, че климатъкът на голфа не работи. Айде 800 лева за смяна на компресор. Иначе пичовете от Илиянци се кълняха, че климатика работил, ама кой да знае, че ако не работи няма смяна на оборотите. Нищо. Оправих го и него;

5. Като оправих климатика се оказа, че 90-те коня умират като го пусна и колата тръгва назад. Леко чипосах гадината до малко над 100 коня и нещата се пооправиха.

С тия промени спрях да наливам много пари в колата, но се зарекох, че един ден тоя голф ще го префасонирам тотално. Защото междувременно направо се влюбих в машината. Никога не ме е оставяла на пътя и ако нещо тръгваше да се троши, винаги се прецакваше на 100 метра от някой сервиз. За три години навъртях с голфа почти 100 000 километра и с тоя автомобил поставих началото на фирмата си и си изградих целия бизнес.

100 000 километра юркане по българските пътища се отразиха неизбежно на купето, на разни детайли по интериора. Междувременно си купих едно пежо 605 и го карах с пълен кеф две години и нещо. През френския ми период бях оставил Чичко Голф да го кара приятелката ми. Мамата му еба на автомобила. Като си го взех таванът беше провиснал до облегалките на предните седалки, беше я катастрофирала челно, сериозните забележки по купето се превърнаха в драстични забележки. Тъжна картинка. Пререва ми се и реших да възродя колата и да я превърна в това, което винаги съм искал да направя с нея. Един вид отблагодаряване за вярната служба и страхотните спомени с голфарата. Започна голямото наливане.

Забележките по купето ги реших с ново пребоядисване. Нали споменах, че мразя смотаното бордо по ламарините. Тоя цвят ме караше всеки път да се чувствам като женка. Винаги съм искал колата да бъде черен мат. Един вид стелт на четири гуми. Да ама бояджията, който си намерих не можел да работи мат. Ама стояло мръсно, ама не било красиво, абе дай да не е мат. ОК. Няма да е мат. Избрах едно интересно сиво-черно от гамата на мерцедес, дадох му кинти да работи със следните параметри:

1. Запушване на номера на задния капак и свалянето му на бронята. Визуално давало 25 коня;

2. Премахване на лайсните на страничните врати. При добро изпълнение давало още 15 коня на врата, общо към 60;

3. Разкарване на еблемата отпред. И подмяна на решетката с тип “пчелна пита”. И това към 5 коня;

4. Цялостно пребоядисване, включително от вътре.

Питах копеленцето колко време му трябва. Каза ми десет дни. Мота ме един месец.

В крайна сметка взех колата, замъкнах я на автомивка и след един час гордо отивам да я взема чиста и с чисто нова боя. Отивам при мангала, дето я чисти и го питам гордо гордо “Кога за последно си мил току що боядисана кола”. И се хиля доволно. А тоя ми вика “Ами преди два дни. Ама за първи път мия прясно боядисана кола, дето е толкова осрана”.

Онемях.

Мангала взе да ми показва забележките, направо се хванах за главата. Минетчията дето я работи един месец “Да стане пирфектно, бате, струна, струна ша стане” като пръскал не свалил нито уплътнения, нито врати. Нищо. Облепял я с хартиено тиксо. Къде облепил добре, къде не – червени петна по всеки детайл.

Освен това – никаква подготовка преди боядисването. Зироу. Директно пръскал с водно пистолетче върху червеното. Къде пръснал, къде не, колата на места направо си розовееше.

За около месец и половина автомивки боята започна буквално да се отлюспва, да се напуква, цепи, а китът, дето го е слагал да запушва лайсни и номера започна да хлътва. Колата си стана релефна. Паднаха и автуматично 85 коня от визуалните.

Направо откачих.

Междувременно разни неща, дето си ги бях поръчал, започнаха да идват:
1. Диодни стопове;
2. Педали “Момо”;
3. Ръчка “Момо”;
4. Кожен салон си намерих, че го и сложих.

Започнах да наливам в:

5. Ксенони /луксима, със слим баласти/;
6. Читави тонколони отзад и отпред, на таблото. Херц, от над средния клас;
7. Затъмних задните прозорци;
8. Сложих му ветробрани;
9. Затъмних му новите стопове и предните фарове.

Междувременно тотално ми падна самочувствието от боята на колата. Взе да ми страда половия живот – малкия голф между краката отказа да вдига обороти. Депресирах се. След консултация със седем психолози и осем психиатъра ми написаха рецепта да си намеря друг автобояджия и да смени цвета. Щяло да оправи всичко, все едно съм взел от ония хапчета, дето “вдигат самолета”. И брака ми щял да се оправи. Жена ми ме заплаши с развод, защото на средата на половия акт имах навика да избухвам в сълзи. Будех се в три през ноща, крещейки “Голфа, Голфа!!!”.

Та с рецептата отидох при друг автобояджия, тоя път от Стара Загора и днес му я оставих. Човекът и той избухна в сълзи като я видя. Каза, че по-некадърна работа никога не е виждал и каза, че не може да живее в една държава с такива майстори. Като ми оправил колата щял да бяга в Нова Зеландия. Сега трябва да чакам две седмици и се надявам да е всичко наред. Ще пусна снимки да си кажете мнението. Накарах го да снима и “work in progress”. Дано го направи.

Иначе предстоят допълнителни оптични тунинг изцепки.

1. Спортен волан "момо";
2. Карбоново фолио за таблото;
3. Плазмени цифреблати и осветление за парното;
4. Черен таван;
5. Черни пластмаси в интериора по гредите;

Мисля да му сложа цял интейк. Да смуче въздух на воля от спортен филтър. Цялостна подмяна на генерацията. Някаква хубава, но не знам още каква. Допълнителни тонколони за всяка от четирите врати. Да си слушам Шопен и Азис в сърануд режим.

Като взема колата ще пусна снимки на “преди” и “след”. Но само ако тоя път резултата си заслужава. Ако не си заслужава ритуално ще запаля голфа в новата станция на метрото "Европейски съюз". Ще викна ББ да реже лентичката на зрелището. И ще се самовзривя.

Смятам да сменям и двигателя.

С какъв двигател да го сменя, колеги? Текущо е 1.8 бензин, моноинжекция. Дайте съвет за хубав двигател. Искам да я докарам малко над 150 коня като за начало. Може и дизел. А с тоя двигател какво мога да направя, че да му вдигна представянето? Колата държи 180 по магистралата /по GPS/ и стои като плюнка на пътя.




Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Div Selqnin » Нед 09 сеп 2012 18:50


Endios написа: Жена ми ме заплаши с развод, защото на средата на половия акт имах навика да избухвам в сълзи. Будех се в три през ноща, крещейки “Голфа, Голфа!!!”.


Смятам да сменям и двигателя.

С какъв двигател да го сменя, колеги? Текущо е 1.8 бензин, моноинжекция. Дайте съвет за хубав двигател. Искам да я докарам малко над 150 коня като за начало. Може и дизел. А с тоя двигател какво мога да направя, че да му вдигна представянето? Колата държи 180 по магистралата /по GPS/ и стои като плюнка на пътя.


mhihi mhihi mhihi червеното пръскаа mhihi mhihi mhihi
Вижда се че си човек който не щади средства да си подкара колата виж rabotnika продава vr6 2,8 със интейк от 2,9 за 1500лв с кутията със всичко след толкова мн хвърлени пари мисля че това е логичното продължение или 1,8т ама с хубавата турбинка дет монтирват на тт-тата със 225h.p.


Чакам с нетърпение да видя някоя снимк!


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Нед 09 сеп 2012 20:47


Точно за VR6 си мисля, всъщност. Днес се опитах да поровя за информация точно за този двигател, но не можах да събера кой знае какво инфо. Някой може ли да сподели впечатления за този двигател.

Благодаря предварително.


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот nokiangage » Чет 13 сеп 2012 20:28


Уникален стил на разказване колега :bowdown , чакам снимките и дано сега бояджията се представи както трябва и ти тръгнат положителните емоции около промените с колата... :bishop


Потребителски аватар
Dragon
Мнения: 880
Регистриран на: Сря 05 окт 2005 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Dragon » Чет 13 сеп 2012 20:43


Мисля, че е време да започнеш да пишеш разкази, романи и други...ти си човек с талант.
Щом толкова те кефи Голф 3 (и аз карах някокло години такъв) си го направи, но аз бих правил 4ка, според мен най-добрия Голф от всички. Но на Г3 най-качествения двигател е именно 1,8 - 90к.с., него не бих го пипнал. Стискаме палци и искаме сминки!


golfmk1
Low rider
Мнения: 5548
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот golfmk1 » Чет 13 сеп 2012 20:56


Определено ме грабна със стила си на писане :bowdown Интересно ми е кой ти прави колата в Стара Загора :roll:


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот vucata » Чет 13 сеп 2012 21:05


Не знам....не помня кога се бях смял толкова :bowdown mhihi ...Ти си машина човек !!! Направо нямам думи за темата ! Чакам скоро снимки, ама искам и да се изразяваш като първия пост във темата. Скри ми шапката ! :bowdown


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот bobocamaro » Чет 13 сеп 2012 21:45


Бе некаф тънък намек ми се привижда, дано да не бъркам. mhihi


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Luciano » Пет 14 сеп 2012 2:23


Интересно начало :mrgreen:

bobocamaro написа:Бе некаф тънък намек ми се привижда, дано да не бъркам. mhihi

станахме двама :039:


Red Devil
Мнения: 243
Регистриран на: Пет 25 фев 2011 18:45
Автомобил: MK4
Двигател: ASV+
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Red Devil » Пет 14 сеп 2012 13:35


:063: Ти ми оправи деня, честно. Няколко пъти прочетох темата и всеки път ми потичаха сълзи от смях.


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Пет 14 сеп 2012 17:40


Така. Дами и Господа /предполага се, че има регистрирани и жени на тоя форум, както се предполага, че има и мъже, които карат италиански коли/.

Старозагорската звИзда вчера ми изкара акъла, като се видяхме да му плащам доставените халогени и мигачи за дзвера. Стиска ми ръката и вика

"Една добра и една лоша новина".

Ох леле майко, присра ми се и с изтъняло гласче прошепвам:

"Давай с лошата".

"Предната ти броня дойде. Ако щеш вярвай, разминава се с по три сантиметра вляво и вдясно. И стърчи".

Лошо ми стана, заклевам се. Тая броня я чаках като девственица първа брачна нощ, защото старата е ожулена в дясно. Хубаво, че влизам да карам от ляво, че я виждам по-рядко от дясната й страна. Става дума за ей това артикул:

http://www.avto.bim.bg/Bronq-predna-GT- ... 8m648.html

Избягвайте тоя сайт задължително. Писах им един гневен мейл, че ще си стоваря всичките си 15 адвоката на които им плащам заплати на главите и че си искам парите обратно. Да видим дали ще върже дикиш.

Преглътнах психичната травма с бронята и му викам:

"Давай с добрата новина"

И тоя ми се хили кат девственица след първа брачна нощ:

"Колата ти е готова. Утре можеш да я вземаш"

Ох леле майко, присра ми се още повече. Викам си "Тва са две лоши новини. Тоя ми иска две седмици да направи колата и след 5 дни ми казва, че е готов. Сигурно копеленцето мръссссно я е претупал и пак ще има "Мрън мрън, тва матът трудно се работи братче, ама ша стане струна, струна ти казвам".

Приседнах на калника на една кола, щото ми прималя и му казвам"

"Радостине. Ти се ебаваш. Сигурен ли си, че си направил колата ДОБРЕ."

А тоя ми се хили още по широко като оная шибаната котка от Алиса в страната на чудесата и вика:

"Пич, стана уникално".

Смятайте как съм спал. Хубаво, че жената я заебах в София една седмица, че имам клиенти в Стара Загора и две дела да се явявам. Сигурно нямаше да спи цяла нощ от пронизителните ми жалейни крясъци "ГОЛФА, ГОЛФА, ГОЛФАААА!".

На другия ден до два съм се занимавал с една египтянка по психиатри в Казанлък. Тая ме кани на ресторанти, черпи ме кафета, раздува ми едни глупости и ми говори на развален английски:

"Но Венцислав, но ти не ме слушаш внимателно"

Кво внимателно ма, фараонке смотана, тоя кой знае кво лайно е изсрал на многострадалния ми голф великомъчеников и само си представям какво ще заваря като отида в сервиза.

Разгеле, отивам. И кво да видя, пичуви?

МЕЧТА!

Радостин като един гей вълшебник за пет дни е направил едно малко чудо и направил колата без грам забележки. Оказа се, че толкова се трогнал от сълзите ми като му обяснявах какво съм аз без кола две седмици, че идвал да работи в седем и си тръгвал към единайсет. И не преувеличавам. Имаше тъмни кръгове под очите. Беше в тон с черния мат на голфарата, която стоеше като един надървен стелт на асвалта и ми се зъбеше.

Само дето лупа не извадих да гледам молекулите на боята. Нъцка. Колата перфектна майка и стара, както съм си я представял още като я купих с онова гадното насрано бордо преди сто години.

Замъкнах я на автомивка, измих я и айде пак с лупата. Тц. Всичко чудно и перфектно. Един идва да ме пита дали я продавам, щот я снимах да я показвам на форума. Изхилих му се злобно и му казах едно твърдно заралийско "Нье". Още един дойде да се пробва. Много била опъната, ама и той имал Форд Ескорт, ама с кристални фарове, ама кристални стопове, ама халогени, ама антикрило, ама чудна му била колата, ама да сме правили бартер с доплащане и да ми броил две хиляди лева, че много му аресало животното.

Густо е така да ти говорят, все едно те сваля Мис България 2013. Изпитваш едно приятно боцкане в гърдите и подуване в гащите. светът ти в краката, морето до колене, а всички онези недостъпни пички вече са твои ... Опс, това са ми нощните полюции от осми клас. Карай да върви. Голфа е RELOADED. Оня смотания Нео с черния шлифер може да само да си мечтае, а Батман да се пука от яд, че си има само Батмобил. Чичко Голф стана принца на ноща, а аз отново мога да вдигам самолета. Голфа де.

Сега сядам да обработвам снимките и ще има Golf in Progress във всички фази от работата по него. То е като да оближеш жаба по гъза и тя да се превърне в красива принцеса. Егаси кефа, не мога да спра да пиша. Това ще е и от 20-те кафета днес.

Поздрав най-сърдечен, Ваш смехурко вечен и до след малко.


Потребителски аватар
williams_vn
Мнения: 723
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
Автомобил: tuareg G-3 GTIedition
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот williams_vn » Пет 14 сеп 2012 18:35


:077:


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Пет 14 сеп 2012 18:38


Ето ги и снимките. Предупреждавам, че не са за хора със слаби сърца, бременни жени и малки деца. Иска ми се като Слави да кажа на админите "Сложете червена точка" и след това да пусна някой тъп бъзик към Годжи, но не може.

Това е фаза първа, която условно можем да наречем

ГРОЗНАТА ПАТКА:


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Пет 14 сеп 2012 18:41


Оказа се, че има ограничение до пет снимки.

ГРОЗНАТА ПАТКА ВТОРА ЧАСТ
Прикачени файлове
02.jpg
03.jpg
04.jpg
08.jpg
13.jpg


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Пет 14 сеп 2012 18:42


ГРОЗНАТА ПАТКА ТРЕТА ЧАСТ



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 141 госта