Всичките Фолксвагени на едно място

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
deepd
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 25 май 2009 20:17
Автомобил: Golf VII
Двигател: CLHB - 2015
Местоположение: BG / Шумен

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот deepd » Съб 02 мар 2024 9:04


Petrolhead написа:приключения с голфа.

оказа се, че голфовете със старт-стоп не си зареждат акумулаторите до край и си палят генераторите основно, когато колата се движи по инерция. уж пестят гориво, защото генератора не товари матора, когато е под товар, но за да може да рекуперира винаги, когато караш по инерция и за да не презареди батерията, държи акумулатора незареден.

Всичко би било ОК и нямаше да му обърна внимание, ако не беше още един забавен момент...
...
та така, голф 7 е направо хибрид, ако даваш газ, няма ток за теб, ако караш много по инерция, само тогава заслужаваш зареден акумулатор


Наскоро трябваше да сменя най-обикновен акулуматор 60Ah, сложен от предишния собственик поради това, че често изписваше, че се нуждае от допълнителна енергия и не заработваше старт стоп системата, както и по-често регенерираше. Смениха го с нов EFB 70AH и нещата заспаха освен едно нещо. След като минах 40 км след смяната, за да се прибера, след няколко дена паля и не пали от раз и чак след 3-4 секунди въртене, викам си как може нов акулуматор уж и си викам явно от студа(беше около 0 градуса). Пак отиване и връщане (80 км) до града и пак същата история. Случи се така, че пристигна джаджата с волтметър на запалката и вече можех да следя напрежението при второто каране и забелязах как при скорост нанадолнище дига 14.8в при отпуснат педал :scare3 .След това се зачетох за Bluemotion а то включвало и рекуперацията, заедно със старт-стоп системата. Тъй като в тия 40 км има дълги разстояния с лек наклон надолу няколко км, които може да се минат с ППХ, а не с пета скорост примерно и нали да пазим природата уж и да пестим от горивото, а то се оказа, че тогава няма зареждане и затова втория път няма палене сутринта. Преди да се обадя на сервиза сменил акулуматора се наложи дълго разстояние да карам (над 1000км), та чак след това и... Вече имах зареден акулуматор и наистина се държат като хибриди. Така,че едно наум с тия нови технологии с BMS-та и ECU-та. А за старт-системата тия софтуерни гимнастики съвсем не ми допаднаха и си купих модула за 10$, че когато ми се прииска да си мога да го включвам и да се запамети положението до следващия старт.

Малко офф:
Petrolhead написа:
...тамагочито на Carly...

Щом има тамагочито трябва да има и песента на Carly - https://www.youtube.com/watch?v=954nbQJAREs




Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2116
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот Petrolhead » Сря 27 мар 2024 18:45


в дъжда поне изглежда ок
Прикачени файлове
IMG_7327.jpeg
IMG_7330.jpeg


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6066
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 27 мар 2024 21:03


Гръм е!!!



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта