Всичките Фолксвагени на едно място

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2116
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот Petrolhead » Чет 20 юли 2023 19:33


Не съм го купил все още и май няма да е точно такъв.
Другарите от Порше благоволиха да ми го дадат за няколко дни за да се насладя на произведението на Форд. Имам определени забележки, като приключа с возенето ще споделя




Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2116
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот Petrolhead » Чет 20 юли 2023 23:01


Форд се славят с качествена сглобка.
Това са левите и съответно десните врати. 5-6мм луфт няма да ги правим на проблем, теслите са по-зле
Прикачени файлове
IMG_6762.jpeg
IMG_6761.jpeg
IMG_6761.jpeg (94.62 KиБ) Видяна 2654 пъти


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2116
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот Petrolhead » Пет 21 юли 2023 12:01


Новият Амарок не ми харесва.
по същество

Хубавото:
- 2 и нещо литра 6 цилиндров фордаджийски дизел, върви здраво, тих и сравнително икономичен
- скроростанта кутия е 10 степена пак фордаджисйка, сменя бързо, мазно, без забележки
- товари много, над тон, голям леген отзад, заводска електрическа щора.
- изглежда добре
- фаровете са идеални
- вози по-добре от стария
- чувствително по-тих от стария

Лошото
- прави се от Форд, съответно всичко е евтино, като се почне от ламарините, мине се през пластмасата и се стигне до картонения таван вътре. предният капак видимо се гъне в средата, когато минаваш през неравности, предполагам тънка ламарина и малко оребряване.
- двигателя на свободан ход на място изпада в някакъв странен резонанс, който клати цялата кола, ако му дадеш малко газ се успокоява, супер странно
- сглобката определено не е на нивото на ФВ
- воланът не връща абсолютно никаква информация от пътя и в средно положение иска постоянно някакви корекции
- страшно много ме дразнят фордаджийските лъскави дръжки на вратите
- усеща се по-тесен вътре. особенно на предните седалки. мисля че предното стъкло е по ниско и по-близо до седалките, а таблото е по-високо. съответно колонката на врата е супер близо до теб и ме дразни
- предния капак има безумни гънки, които пречат да видиш реално ъглите на колата. капакът е дълъг и хоризонтален и абсолютно нищо не им пречеше да го измислят така че да виждаш края му, но не, сега трябва да се надигаш за да хлопнеш нещо
- седалките изглеждат добре, ама не са удобни, нямам идея как им се е получило
Прикачени файлове
IMG_6756.jpeg
IMG_6757.jpeg
IMG_6758.jpeg
IMG_6759.jpeg
хромирана пластмаса за дръжка, гениално
IMG_6763.jpeg
дай да свършим нещо полезно


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6066
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 21 юли 2023 12:55


Направи някоя снимка на интериора , ако е още в теб автомобила


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2116
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот Petrolhead » Пет 21 юли 2023 13:05


Возим се
Прикачени файлове
IMG_6768.jpeg
IMG_6769.jpeg


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6066
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 21 юли 2023 14:05


ех тия таблети... иначе е готин, още по-градски е станал , но това си е в реда на нещата


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2116
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот Petrolhead » Пон 24 юли 2023 21:30


Бях тръгнал да сменям стария амарок за нов.
Е отказах се, ще си карам стария докато не намеря нещо по-добро.
120 бона за Форд не ми се дават.
Надявах се да не си личи, къде и от кого е правен, но за съжаление Фолксваген са прецакали поредния си модел. Дано поумнеят със следващия


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2116
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот Petrolhead » Пон 14 авг 2023 11:34


приключения с голфа.

миналата седмица се осветка, че генератора е предал богу дух и че зарежда с под 12в. червени надписи, сервиз нау, пълна програма.
заредих акумулатора, закарах го да му баят, оказа се предала се шайба на генератора, 180тина лева нова, всичко точно.

обаче, тъй като вече имам едно наум, решавам да му закача тамагочито ( carly), за да видя какво зарежда, за да не се окаже, че не само шайбата е чал,

оказа се, че голфовете със старт-стоп не си зареждат акумулаторите до край и си палят генераторите основно, когато колата се движи по инерция. уж пестят гориво, защото генератора не товари матора, когато е под товар, но за да може да рекуперира винаги, когато караш по инерция и за да не презареди батерията, държи акумулатора незареден.

Всичко би било ОК и нямаше да му обърна внимание, ако не беше още един забавен момент.
тамагочито на Carly ти дава възможност да спреш старт-стоп системата, като има 3 различни опции за това. при мен проработи само третата, която лъже компютъра, че напрежението в системата е по-ниско от реалното, за да не се пуска старт-стопа. в резултат на моят много хитър ОБД тунинг, недозареждащия ми генератор се е опитвал да навакса, докато не си е взривил шайбата.

та така, голф 7 е направо хибрид, ако даваш газ, няма ток за теб, ако караш много по инерция, само тогава заслужаваш зареден акумулатор

Последна промяна от Petrolhead на Пон 14 авг 2023 11:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6066
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 14 авг 2023 11:49


Аз затова ползвам модул , който симулира натискане на копчето за изключване на start/stop след 3 секунди , другите опции с напреженията водят до повижен разход на гориво и куп други главоболия...


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 924
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил:
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот ssssl » Пон 14 авг 2023 22:21


Petrolhead написа:приключения с голфа.



при мен проработи само третата, която лъже компютъра, че напрежението в системата е по-ниско от реалното, за да не се пуска старт-стопа.

И аз съм така от години.


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2116
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот Petrolhead » Пон 14 авг 2023 22:34


ssssl написа:
Petrolhead написа:приключения с голфа.



при мен проработи само третата, която лъже компютъра, че напрежението в системата е по-ниско от реалното, за да не се пуска старт-стопа.

И аз съм така от години.


Може и да няма връзка. Известно време ще покарам без жокери да видим как ще се отрази на системата.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот dobrin » Чет 17 авг 2023 21:33


На бившият ми Голф Р след Рево софтуера на мотора винаги при стартиране си бях с изключен старт-стоп. Само при избор на Еко режима (да се чудиш защо са го сложили на Голф Р) се активираше отново.


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2116
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот Petrolhead » Чет 17 авг 2023 23:39


Днес говорих с Цецо по въпроса за старт-стопа. Няма еднозначен отговор, гаси се по много начини и зависи от годината, модела на компютъра, версията на софтуера. няма пенкилер


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6066
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 18 авг 2023 6:15


А имаш ли причина да не искаш модул , който ти "натиска'' копчето?


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2116
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот Petrolhead » Пет 18 авг 2023 9:00


DoH_KuXoT написа:А имаш ли причина да не искаш модул , който ти "натиска'' копчето?

Не ми се занимава :)



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 176 госта