Здравейте, колеги! Не само първият VW, но и първият ВАГ изобщо. Ако някой преди 4-5 години ми беше казал, че ще имам автомобил от ВАГ групата, щях да му се изсмея. Но както е приказката- човек никога не трябва да казва никога. Никога не съм харесвал фолксвагените, но с годините това постепенно се промени, особено след последните модели опели. И така, след много опели през 2018 си купих Е класа, от която останах повече от доволен. Мерцът го взех след препоръка от големия ми син и така стана, че той бе следващия му собственик. И от тук се почна трудната работа за търсене на нова кола. След няколкомесечно издирване, след гледане, тестване и отказване последователно най- вече от Инсигния, Субару, Волво, СААБ, както и някои други марки, се спрях на Пасат Б6 Variant, 2009 година, V6, 250 к.с. бензин, 4Motion, с доста екстри- 4х4, 6 степенен автомат DSG с различни режими на работа /а аз бях враг на автоматика/, завиващи фарове, навигация, климатроник, сензори за дъжд и светлина, бордкомп, полукожено почти рекаро с алкантара, подгрев, парктроник, автопилот и още други, но не се сещам. Стана случайно- качих се в един такъв /не моя/ и се зарибих. Както се казва- любов от пръв поглед. Исках да имам кола не за ежедневка /имам и стар Опел Вектра/, а за удоволствие, когато тръгна на по- дълъг път. Пасатът наистина ми доставя удоволствие- и като возия, и като мощност, и като екстри, и като звук на шестте цилиндъра. Вярно, харчи си бензинец и данъкът му е висок, но пък удоволствието се заплаща, няма как иначе. И така- след 12 опела минах в отбора на ВАГ автомобилите. Убедих се, че човек не трябва да е зомбиран от една марка, а да опита и с други марки и модели.
Първият ми VW
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Passat B6 4motion
- Двигател: AXZ 2009
Re: Първият ми VW
Честито! И аз като тебе до преди две седмици не вярвах че някога ще си купя VW, но намерих модел, който ми преобърна рязко представите за марката. 2 месеца като болен гледам различни автомобили и се дразня на модерните трендове със стърчащи таблети или опосканите откъм оборудване японки. И накрая буквално за 2 дни откакто за пръв път видях конкретен модел на VW (T-Cross) му се нахвърлих и беше мой :D.
Много безаварийни километри на пасатора!
Много безаварийни километри на пасатора!
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Първият ми VW
Честито! 3.2 - много добра моторизация за този автомобил. И много добро ниво на оборудване. Много безаварийни!
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Passat B6 4motion
- Двигател: AXZ 2009
Re: Първият ми VW
Благодаря, колега! Засега съм повече от доволен от него.
- volkswagencho
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 15 апр 2013 13:56
- Автомобил: Passat
- Двигател: AVF
Re: Първият ми VW
Честито и много безаварийни километри ти пожелавам колега.
Сподели малко повече информация колега,като разход как се държи.
В момента карам Б5.5 и съм много доволен,и аз бях като теб против за ВАГ групата.
Имах Opel продадох го за да си купя BMW,не успях да открия читаво,вземах Golf MK4 продадох го след няколко месеца за да си купя пак BMW,но така се стекоха нещата пак се върнах на ВАГ.
Та сега оглеждам Б6 но не искам дизел оглеждам се за бензиновите мотори.
Сподели малко повече информация колега,като разход как се държи.
В момента карам Б5.5 и съм много доволен,и аз бях като теб против за ВАГ групата.
Имах Opel продадох го за да си купя BMW,не успях да открия читаво,вземах Golf MK4 продадох го след няколко месеца за да си купя пак BMW,но така се стекоха нещата пак се върнах на ВАГ.
Та сега оглеждам Б6 но не искам дизел оглеждам се за бензиновите мотори.
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Passat B6 4motion
- Двигател: AXZ 2009
Re: Първият ми VW
Благодаря, колега! Ами какво да ти кажа за Пасата- повече от доволен съм. За първи път карам двигател с 6 цилиндъра и над 200 конски сили и автомобил с автоматик /както писах в първия си пост- бях враг на автомата/. Като за първи ВАГ съм впечатлен от двигателя, изработката на детайлите в купето и екстрите, които предлага. Имам спортен режим на автоматика и възможност за ръчно превключване на предавките. Също така имам и комфорт режим и спортен режим на окачването, въпреки че не виждам някаква осезаема разлика. Върви повече от добре- то няма и как да е друго с този двигател. Гори ми извънградско /аз я карам основно по този начин/ около 9. Градско не я карам, защото това не е автомобил за градски условия, за тях си имам още един автомобил- една Вектра. Обезшумена е, създава усещане за комфорт и сигурност, едновременно мултифункционален автомобил, понеже е Вариант, и лимузина. Какво повече да иска човек от автомобил на 10 години? Да вметна само, че съм противник на дизелите. От 30 години карам само бензин или бензин/газ.
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Passat B6 4motion
- Двигател: AXZ 2009
Re: Първият ми VW
Гледам и не вярвам на ушите си! След 370 км пасата ми даде разход точно 7.5! Досега рядко го бях свалял под 9, пък да не говорим под 8! Но това го отдавам на спокойното шофиране за разлика от повечето пъти, липсата на огромен трафик, съответно липсата на дразнители, и поддържането на една сравнително еднаква скорост. Шестака ме изненада повече от приятно.
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
- Автомобил: Golf7 GTE 17 + MB S205 220d 20
- Двигател:
Re: Първият ми VW
zdravkop64 написа:Да вметна само, че съм противник на дизелите. От 30 години карам само бензин или бензин/газ.
Аз също бях противник на печките, но сега всички работни и моята лична са дизели. Голямо предимство е големия обсег с едно зареждане, както и принудителното пълнене, което липсва в доста бензинови мотори.
Но гледам със скоростните кутии сте се преориентирали, въпреки предишното негативно отношение към тях.
п.п. Къде намерихте пуст път, та карахте спокойно?! Нещо не ми се случват такива чудеса последните 3-4 месеца.
Поздрави!
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Passat B6 4motion
- Двигател: AXZ 2009
Re: Първият ми VW
От южното Черноморие до Плевен през Прохода на републиката, но късно през нощта. През деня е абсурд да е спокойно и ненатоварено. Да, не бях фен на автоматите, но за DSG мога да кажа само хубави неща- изобщо не усещам смяната на скоростите. Работи плавно и без удари.
- fur1ous
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Първият ми VW
zdravkop64 написа:От южното Черноморие до Плевен през Прохода на републиката, но късно през нощта. През деня е абсурд да е спокойно и ненатоварено. Да, не бях фен на автоматите, но за DSG мога да кажа само хубави неща- изобщо не усещам смяната на скоростите. Работи плавно и без удари.
Всички нови автомати сменят приятно, дори тия без два съединителя.
Re: Първият ми VW
Интересно от Е -класа на Пасат и си доволен - винаги съм си мислел, че разликата е твърде голяма в комфорта и човек може от пасата само да върви нагоре, съответно към сегмента на мерцеда, но все пак щом си останал доволен, значи явно има защо! :)
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Passat B6 4motion
- Двигател: AXZ 2009
Re: Първият ми VW
Зависи за коя Е класа говорим. Моята беше W 211, 2005 година, базова. Ако говорим за следващия модел Е класа W 212 тогава наистина щеше да има разлика с Пасата, но с W 211 нещата не стоят по този начин. Автомобилите са почти идентични като размери и вътрешно пространство, но определено рекарото и алкантарата на Пасата не ги заменям за седалките на Е класата. Бяха ми големи и понеже съм слаб направо се търкалях в тях. Таблото, часовниците, управлението на различните екстри пак е с предимство при Пасата. Така и не можах да свикна с прекалено малкия скоростомер и прекалено късата и дебела стрелка, която показва скоростта, при Мерца. Разликата между часовниците е огромна в полза на Пасата, а аз харесвам точно такива. Като возия също не откривам никаква съществена разлика между двата автомобила. В края на краищата всичко е субективно и може да не съм прав, но така смятам.
- fur1ous
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Първият ми VW
Подкрепям за аналоговите клъстъри, след този на Шкода които е най-грозния на света, по грозота ми се нарежда този на Мерцедес.
Mercedes почнаха да правят адекватен дизайн на колите си след 2016 с w213.
Аз също бих предпочел много добре оборудван пасат вместо w212 merc.
Mercedes почнаха да правят адекватен дизайн на колите си след 2016 с w213.
Аз също бих предпочел много добре оборудван пасат вместо w212 merc.
Re: Първият ми VW
Последните опели след 2004г. са много добри. Аз не съм очарован толкова много от ВАГ. Незнам какви опели си имал, но в последно време на ваг нещо им куцат двигателите и бензина и дизела. Все постоянно проблеми слушам от колеги.
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Passat B6 4motion
- Двигател: AXZ 2009
Re: Първият ми VW
nikson85 написа:Последните опели след 2004г. са много добри. Незнам какви опели си имал.
Цяла дузина опели съм имал- точно 12 /ето ги: Kadett E 13NB, Kadett E C16NZ, Vectra A X16SZ, Vectra B X18XE, Kadett E C16NZ, Vectra B X18XE, Astra F 17D, Astra F C18XEL, Vectra B X20XEV, Vectra C Y20DTH, Vectra C Z22SE, Vectra A C20NE/,а ти какви и колко опела си имал, че си толкова категоричен? Но явно си имал поне 15 и си ги карал милиони километри. За първи път чувам, че след 2004 опелите били много добри. Това го няма и в Опел форума дори, но явно ги разбираш повече нещата от опелджиите. Не искам да плюя по марката Опел, в никакъв случай, защото всяка една марка и модел си има плюсове и минуси. Просто ми е интересно откъде ги имаш тия категорични изводи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта