Audi 80 2.6 E куатро

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
hollow92
Мнения: 97
Регистриран на: Чет 15 дек 2011 22:03
Автомобил: GOLF MK3 GOLF MK3
Двигател: AEE 1993 AAA 1996
Местоположение: BG

Audi 80 2.6 E куатро

Мнениеот hollow92 » Вто 31 дек 2013 15:50


Здр колеги искам да попитам за този модел на Ауди.Искам да събера информация.Ако може някой който се е занивал или е притежавал въпросния модел да сподели как е от към ходова част, мотор,подръжка, обслужване какви проблеми създават?Четох във чужди форуми и общо взето нямаше лоши мнения ,но все пак искам да се посъветвам с вас.Разхода не е фактор . Весели празници. :love.vwclub




Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Re: Audi 80 2.6 E куатро

Мнениеот stoqn_g60 » Вто 31 дек 2013 16:18


Трудно ще намериш добър екземпляр,но не е невъзможно.Щом е куаттро,трябва да имаш едно на ум,защото ако се обади нещо идва цифра.Като финансов недостатък ще изтъкна,че трябва да го търкаляш с еднакви гуми,заради задвижването-това на мен ми звучи като чиастак нови гуми.Попринцип оригинално е със 195/65/15 и за 120-150 лв на парче може да се намерят сносни гуми.Мотора не е брЪза бегачка,но не е и дръгел,силата му е над 120-130-развърта се чудесно на висока скорост и си я поддържа без дерт,но не е много хубаво да се държи над 200 за голям интервал от време,защото мисля че нямат маслен охладител.При 2,8 12v и 2,8 30V има такъв охладител преди масленият филтър.Като някакъв недостатък,ABC има различни всмукателните колектори - при 2.6 е по-първобитен, докато при 2.8 имаш къси и дълги пътища на въздуха, които се превключват с клапи при около 4000об. в минута. При ниски обороти въздуха се движи по по-дългия маршрут - прави обиколка около 70см. или повече преди да влезе в цилиндрите. На високи обороти минава по късия маршрут - около 30см.За това аз бих се насочил към 2,8 12v 174 коня,наскоро замина един такъв-жалко,че беше само на предно :mad ...Както и да е-при 2.6 двигателите въздуха се предполага спрямо МАР сензор докато при 2.8 има MAF сензор на тръбата между филтъра и дросела. ECU-то на 2.6 e общо взето някаква измислена HELLA и не се ползва в никой друг двигател на VAG. И поради фактите, че няма MAF сензор за да измери колко точно въздух влиза в двигателя и няма къси и дълги пътища в колектора за по-добро изгаряне 2.6 харчат колкото по-големите а вървят по-малко.Съединителят е демпферен при всички 6-ци:ABC,AAH,ALG.По принцип мотора 2,6 страда от датчиците и особено от този на Хол.Не е изключено да се забелязва харч-а на масло от големите мотори-АБЦ събира към 5-6 литра,заедно с филтъра(приятелче с Авенсис 2000 2,0 дизел слага 6,2 :mhihi )...Това е което се сещам,аз също съм с б4,ама с 1,6 АДА 101 коня и слава Богу не съм сменял нищо сериозно по нея(само дреболии-тампони на носачите,клеморед,жило-врата и тн).

Последна промяна от stoqn_g60 на Вто 31 дек 2013 19:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
hollow92
Мнения: 97
Регистриран на: Чет 15 дек 2011 22:03
Автомобил: GOLF MK3 GOLF MK3
Двигател: AEE 1993 AAA 1996
Местоположение: BG

Re: Audi 80 2.6 E куатро

Мнениеот hollow92 » Вто 31 дек 2013 16:29


Благодаря за изчерпаления итговор


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Audi 80 2.6 E куатро

Мнениеот myrshavija » Вто 31 дек 2013 17:32


Ти хубаво му благодариш, ама я да видим какво точно е написал:
stoqn_g60 написа:Трудно ще намериш добър екземпляр,но не е невъзможно.Щом е куаттро,трябва да имаш едно на ум,защото ако се обади нещо идва цифра.Като финансов недостатък ще изтъкна,че трябва да го търкаляш с еднакви гуми,заради задвижването-това на мен ми звучи като чиастак нови гуми.Попринцип оригинално е със 195/65/15 и за 120-150 лв на парче може да се намерят сносни гуми ...

Средният диференциал не се обслужва -> разликата между кола на предно и куатро е само в задното окачване и там няма кой знае какво, за което "да имаш едно наум".
От този размер и за толкова пари се купуват гуми от топ марките - Континентал, Бриджстоун, Гудиър ... а защо не и Мишлен. Ако тези са сносни, ми е интересно кои са по-хубавите. :mhihi
hollow92, намери някой, който е притежавал такава кола, вместо да слушаш хората, които започват с "Една жена ми каза ...". В аудифорума има писано достатъно за 2.6 в Б4.


Потребителски аватар
hollow92
Мнения: 97
Регистриран на: Чет 15 дек 2011 22:03
Автомобил: GOLF MK3 GOLF MK3
Двигател: AEE 1993 AAA 1996
Местоположение: BG

Re: Audi 80 2.6 E куатро

Мнениеот hollow92 » Вто 31 дек 2013 19:32


ОК Мерси мн


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Re: Audi 80 2.6 E куатро

Мнениеот stoqn_g60 » Вто 31 дек 2013 19:44


Къде съм казал,че средният дифф (торсен-а) не се обслужва? Има случаи,когато при скорост от 50-60 км/ч се усеща даже и чува тресене което идва отзад,голям процент за това е виновен висящият лагер,също е хубаво да се огледат тампоните на горния носач отзад.Принципно на quattro моделите задното окачване си е скъпичко, особено при В4 моделите(разлика в каретата и те са малко по-скъпи в сравнение с останалите).Само задния дифф се блокира от копчето до ръчната и се отблокира автоматично над 25 км/ч. Мършав-я виж маме в един тълковен речник кВо открих за думата сносен - (прил.) търпим, поносим, приемлив
(прил.) посредствен, среден, умерен, задоволителен, удовлетворителен
(прил.) доста добър
(прил.) доста хубав, доста голям
(прил.) добър, достатъчен
(прил.) свестен, разбран, чудесен, любезен


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Audi 80 2.6 E куатро

Мнениеот lion_heart002 » Сря 01 яну 2014 0:17


Да,точно само в задното окачване. :mhihi И в диференциала и в скоростната кутия и в самото купе дето е цялото с допълнителен тунел. Да не забравим,че и изпускателната система е различна.
Ама нали си на всяка манджа подправка...


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19163
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Audi 80 2.6 E куатро

Мнениеот stefan4o » Сря 01 яну 2014 2:28


Ич да не е задницата 1000 лв. чини. Имах колега с такова. Толкоз даде да я стегне отзад. :Mr Green Fun Ауди 80. И накрая за капак му го откраднаха :screwy


Потребителски аватар
hollow92
Мнения: 97
Регистриран на: Чет 15 дек 2011 22:03
Автомобил: GOLF MK3 GOLF MK3
Двигател: AEE 1993 AAA 1996
Местоположение: BG

Re: Audi 80 2.6 E куатро

Мнениеот hollow92 » Сря 01 яну 2014 19:40


кавгата е готова :mhihi


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Re: Audi 80 2.6 E куатро

Мнениеот quattro^^ » Сря 01 яну 2014 19:49


lion_heart002 написа:Да,точно само в задното окачване. :mhihi И в диференциала и в скоростната кутия и в самото купе дето е цялото с допълнителен тунел. Да не забравим,че и изпускателната система е различна.
Ама нали си на всяка манджа подправка...

80-ките са си с тунел без значение куатро или не, пък и само отзад се чувства


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi 80 2.6 E куатро

Мнениеот radi_nrj » Чет 02 яну 2014 22:39


Мисля че повечето Аудита са си с тунел готов да мине кардан и изпускателна система през него независимо дали са предно или quattro.


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Re: Audi 80 2.6 E куатро

Мнениеот stoqn_g60 » Чет 02 яну 2014 23:27


Ради,една разликата в изпусквателната система и по специално на крайно задното гърне е в чупката ,и местоположението на тръбата към самото задно гърне.Също така е разлина куката за тампоните-при куаттро е в посока навътре,а при само предно-издадена към задната броня.В момента съм с такова задно гърне от 2,6 :th_up А това за тунела е абсолютно вярно :arrow ,но както ти каза само за някои модели,не съм сигурен дали го има при B2 i B3.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта