Golf 5 2.0 tdi или Civic 2.2 ctdi
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Golf 5 2.0 tdi или Civic 2.2 ctdi
за доста поне аз знам за доста такива случай в фв варна и мерцедес пак във варна.
- qm_parket
- Мнения: 406
- Регистриран на: Пет 04 фев 2011 17:42
- Автомобил: Nissan Navara 2.5Dci
- Двигател: D40
- Местоположение: Варна
Re: Golf 5 2.0 tdi или Civic 2.2 ctdi
Ясно, тъкмо ходих на тест драйв на новия Голф 7 ... хубав е, ама при такава поддръжка ...
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 5 2.0 tdi или Civic 2.2 ctdi
линка не се отваря - иска регистрацияforski написа:Ще постна и тук линка от форума на Мицубиши свързан с въпростния дизелов двигател на Хонда, не знам дали това е тенденция или късмет сполетял притежателя на Акорда но все пак е информация с която е добре да бъдеш запознат.
Ако не друго има цитирани цени на части и обяснения кое какво е що е и т.н.
Ако си промениш мнението и от дизелов се насочиш към бензинов двигател, твърдо за Хондата ако ли пък останеш на дизелова вълна нека колегите да те посъветват, аз лично никога не бих си купил дизелов автомобил втора ръка с недоказан призход и без сервизна история от-до
http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=28118&st=0
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Golf 5 2.0 tdi или Civic 2.2 ctdi
След като достатъчно четох за това колко лош бил Галант, пък и някой хора във форума не спряха да повтарят това в почти всеки свой пост, а също така и да издигат в култ невероятната - извънземна Honda Accord (повечето от които са виждали само на картичка или в списания), реших да запозная многоуважаемите колеги с този супер кар и неговите страни по обслужването.
Колата я познавам от 30 метра, купена чисто нова. Като лично аз съм я карал доста километри по принуда. След това тя беше заменена, защото пушеше и трябваше да се смени.
Историята: 168000 километра.
До преди репортажа дадени 2800 лева за сервизно обслужване.
Колата влиза във сервиз за смяна на съединител, ангренажна верига, маховик (не че не тропаше, като нова).
Цена в Бултрако с труда 10 хиляди лева без ДДС.
След многократна профилактика на уникално сложните и не ефективни спирачни апарати Лукас, пълна подмяна на един с цена 780 лева без ДДС!
Установява се и повреда в турбината + още нещо си не знам си там какво - цена 4800 лева Без ДДС. Всичко = 15580 лева без ДДС.
Алтернативни източници на ремонт - в някой не оторизиран сервиз за половината сума.
Крайна цена за за смяна на съединител, ангренажна верига, маховик - 6300 лева.
Рециклиране на турбина 1800 лева + спирачен апарат 160 лева = Всичко 8260 лева без ДДС.
И така да започваме...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Това е началото на темата, ако ти е интересно регистрирай се и я прочети цялата, след текста който съм цитирал започват снимки и коментари по-темата и не само
Колата я познавам от 30 метра, купена чисто нова. Като лично аз съм я карал доста километри по принуда. След това тя беше заменена, защото пушеше и трябваше да се смени.
Историята: 168000 километра.
До преди репортажа дадени 2800 лева за сервизно обслужване.
Колата влиза във сервиз за смяна на съединител, ангренажна верига, маховик (не че не тропаше, като нова).
Цена в Бултрако с труда 10 хиляди лева без ДДС.
След многократна профилактика на уникално сложните и не ефективни спирачни апарати Лукас, пълна подмяна на един с цена 780 лева без ДДС!
Установява се и повреда в турбината + още нещо си не знам си там какво - цена 4800 лева Без ДДС. Всичко = 15580 лева без ДДС.
Алтернативни източници на ремонт - в някой не оторизиран сервиз за половината сума.
Крайна цена за за смяна на съединител, ангренажна верига, маховик - 6300 лева.
Рециклиране на турбина 1800 лева + спирачен апарат 160 лева = Всичко 8260 лева без ДДС.
И така да започваме...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Това е началото на темата, ако ти е интересно регистрирай се и я прочети цялата, след текста който съм цитирал започват снимки и коментари по-темата и не само
- qm_parket
- Мнения: 406
- Регистриран на: Пет 04 фев 2011 17:42
- Автомобил: Nissan Navara 2.5Dci
- Двигател: D40
- Местоположение: Варна
Re: Golf 5 2.0 tdi или Civic 2.2 ctdi
forski написа:След като достатъчно четох за това колко лош бил Галант, пък и някой хора във форума не спряха да повтарят това в почти всеки свой пост, а също така и да издигат в култ невероятната - извънземна Honda Accord (повечето от които са виждали само на картичка или в списания), реших да запозная многоуважаемите колеги с този супер кар и неговите страни по обслужването.
Колата я познавам от 30 метра, купена чисто нова. Като лично аз съм я карал доста километри по принуда. След това тя беше заменена, защото пушеше и трябваше да се смени.
Историята: 168000 километра.
До преди репортажа дадени 2800 лева за сервизно обслужване.
Колата влиза във сервиз за смяна на съединител, ангренажна верига, маховик (не че не тропаше, като нова).
Цена в Бултрако с труда 10 хиляди лева без ДДС.
След многократна профилактика на уникално сложните и не ефективни спирачни апарати Лукас, пълна подмяна на един с цена 780 лева без ДДС!
Установява се и повреда в турбината + още нещо си не знам си там какво - цена 4800 лева Без ДДС. Всичко = 15580 лева без ДДС.
Алтернативни източници на ремонт - в някой не оторизиран сервиз за половината сума.
Крайна цена за за смяна на съединител, ангренажна верига, маховик - 6300 лева.
Рециклиране на турбина 1800 лева + спирачен апарат 160 лева = Всичко 8260 лева без ДДС.
И така да започваме...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Това е началото на темата, ако ти е интересно регистрирай се и я прочети цялата, след текста който съм цитирал започват снимки и коментари по-темата и не само
- simeon40
- Мнения: 187
- Регистриран на: Пет 27 мар 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Града на дупките
Re: Golf 5 2.0 tdi или Civic 2.2 ctdi
Как ли би изглеждало за някой Пасат комън рейл в местния дилър подобни сметки?
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Golf 5 2.0 tdi или Civic 2.2 ctdi
Най вероятно по-подобен начин, онези калпавите дюзи на Пасатите по-колко левчета беше бройката
Въпроса е човека добре да си направи сметката дали може да поеме подобен разход, ако може значи ножа е дървен и проблеми няма
Въпроса е човека добре да си направи сметката дали може да поеме подобен разход, ако може значи ножа е дървен и проблеми няма
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Golf 5 2.0 tdi или Civic 2.2 ctdi
qm_parket написа:Това за какъв автомобил ?
VW Multivan 2.5 R5 TDI 4Motion, но не помня точно в кое от софийските "Поршета" се разиграва историята.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 5 2.0 tdi или Civic 2.2 ctdi
forski написа:Най вероятно по-подобен начин, онези калпавите дюзи на Пасатите по-колко левчета беше бройката
Без пари е бройката, сменят ги безплатно по сервизна акция, независимо, че е изтекла гаранцията на автомобила. Стига вече с тези дюзи.
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 5 2.0 tdi или Civic 2.2 ctdi
forski написа:Това е началото на темата, ако ти е интересно регистрирай се и я прочети цялата, след текста който съм цитирал започват снимки и коментари по-темата и не само
А, още като разбрах, че се ползва думата Бултрако картинката ми беше ясна, исках просто да се види от всички.
След като в хонда форума няколко луди фена се заклеха ако трябва да купуват и обслужват в Турция или Гърция, но да не стъпят отново при тях...
Преди няколко години търсех "хубави кабели за свещи" за 5ген Сивик - от Бултрако ми предложиха "оригинални" за 300лв с 1 месец доставка...
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Golf 5 2.0 tdi или Civic 2.2 ctdi
Знаете ли дали този модел на хонда е оборудван с дпф филтър,създава ли проблеми и възможно ли е неговото физическо отстраняваме.
- qm_parket
- Мнения: 406
- Регистриран на: Пет 04 фев 2011 17:42
- Автомобил: Nissan Navara 2.5Dci
- Двигател: D40
- Местоположение: Варна
Re: Golf 5 2.0 tdi или Civic 2.2 ctdi
rostislav1998 написа:Знаете ли дали този модел на хонда е оборудван с дпф филтър,създава ли проблеми и възможно ли е неговото физическо отстраняваме.
Дизела на Хонда е оборудван с филтър за твърди частици (DPF) и до 150 000км не създава проблеми (може и по-рано, може и по-късно да започнат главоболията). От това, което съм чел има 3 варианта:
- сменяш го като консуматив, ама там цената е 4 цифрена и след 150 000км пак ще трябва да я даваш;
- сваляш, чистиш, промиваш, качваш, надуваш я на магистралата, и така на всеки 1000-2000 км (защото запуши ли се, отпушване за постоянно няма);
- това е много краен вариант - изтърбушват ги на места срещу 600-700 лв и забаламосват компютъра да не го търси (при този вариант обаче губиш автопилота/темпомата и може да имаш проблем и с нещо друго по електрониката, не съм сигурен).
Има доста теми в Хонда форума (и не само), прочети и сам си избери. Лично аз съм склонен с първия вариант, защото е най-добър за колата. Макар, че до колкото съм чел този филтър се запушва ако колата се кара предимно градско. Ако от време на време я напъваш по магистралата, нямало такива проблеми (или поне издържал много повече от 150 000км).
Re: Golf 5 2.0 tdi или Civic 2.2 ctdi
Има фирми които се занимават отстраняването на този филтър.Цената е както каза колегата 700-800лв но за първи път чувам че има проблем със автопилота.Не са съвместими двете работи въобще. Ако това те притеснява всички по нови дизели са със такъв филтър и със скъп маховик.Нямаш избор просто.Икономията от това да караш с нафта отива по дяволите след определен пробег.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dtony, К.Одаджийски и 30 госта