Моля за съвети, мнения, преложения за Пасат Б6 2.0 TDI BMP.
passat 2.0 tdi bmp
Абе колеги няма ли някой наистина доволен от тези пасато бе, само лоши мнемия чета, да пишат колеги доволни от модела /ако има такива/
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 02 авг 2010 10:08
- Автомобил: Nissan Navara
- Двигател: yd25ddti
- Местоположение: Козлодуй/София
Re: passat 2.0 tdi bmp
Доволни са тия дето са си го взели нов от магазина, иначе втора (трета ръка) ...
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: passat 2.0 tdi bmp
Карай си там наварата и не се обаждай :)
@ към автора - какво значи доволни недоволни :)
На един познат, не сме много близки, ама Q7-цата му е слънцеи все очите ми текат там, а му смениха мотора на 30 000 км с нов.
Ние какво искаме - на Пасати на по 350 000 км, дето ни ги пробутват, че са на по 100 000, всичко да е точно ли?
При това Б6 не са скъпи коли кой знае колко, разходите им са напълно нормални за цената, която струва колата.
Е, ако се качиш от Фиат на Пасат Б6 ТДИ някои разходи ще ти се видят доста нанагорни.
Гадното е като джамбазите ти пробутват станалото модерно "обслужена кола" и "всичко сменено". Такива филми рядко има в действителност снимани :)
@ към автора - какво значи доволни недоволни :)
На един познат, не сме много близки, ама Q7-цата му е слънцеи все очите ми текат там, а му смениха мотора на 30 000 км с нов.
Ние какво искаме - на Пасати на по 350 000 км, дето ни ги пробутват, че са на по 100 000, всичко да е точно ли?
При това Б6 не са скъпи коли кой знае колко, разходите им са напълно нормални за цената, която струва колата.
Е, ако се качиш от Фиат на Пасат Б6 ТДИ някои разходи ще ти се видят доста нанагорни.
Гадното е като джамбазите ти пробутват станалото модерно "обслужена кола" и "всичко сменено". Такива филми рядко има в действителност снимани :)
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 02 авг 2010 10:08
- Автомобил: Nissan Navara
- Двигател: yd25ddti
- Местоположение: Козлодуй/София
Re: passat 2.0 tdi bmp
хаха карам си я да.. и от както е земена нищо не е пипнато, само филтри и масло.. а на вас ви се нагледах на филмите, айде със здраве.
- Денката Ст.
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 04 фев 2017 16:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Моля за съвети, мнения, преложения за Пасат Б6 2.0 TDI BMP.
Здравейте съфорумници.
След дълго мислене и двоумение съм се насочил към покупката на Passat B6 2008год.-2009год.. Изчетох всичко което успях да видя и намеря във форума и съм се съветвал с приятели от сервизи за проблемите, и ето, че реших да пиша и аз тук като един бъдещ собственик. Спрял съм се с на 2.0 TDI 140к.с BMP мотор. Много от темите относно колата са сравнително стари, но предполагам проблемите са си все още едни и същи. Ще гледам да е задължително с Бош дюзи, това е ясно, но четох и за проблеми в маховика. Ще съм благодарен, ако някой сподели своето виждане и мнение за колата и да сподели какви проблеми му прави. Майстори са ми казвали, че ако нещо се скапе се сменя всичко свързано с него за да са като комплект и да работят еднакво. Това вярно ли?
Притеснява ме, че самия мотор не е много пъргав заради теглото и размера на колата, но това се решава много лесно с ремап и премахване на DPF. Имах извествно време Голф 5 същият мотор (за буквите не съм сигурен) 2.0 TDI DSG и беше голяма ракета и от място и при изпреварване. Ходих да покарам преди седмица две един пасат с този мотор от един оказион и реално ми се видя лееееко спънат, но това може да е било и от самата кола... знам ли.
Решил съм да я купя от Германия от първи собственик и да знам поне какво купувам, тъй като съм живял там и лесно ще намеря, че тук за 2-3 месеца следене на пазара не се появи нито една читава кола... То колата е на късмет до голяма степен, но се разочаровах от тези коли, които се предлагат, особено като видя една лъсната стегната гримирана напудрена все едно от магазина излиза, а е реално убита от каране .. внос от Германия на 110 000 "РЕАЛНИ" км., а реално 300 000+. Дори да намеря подходяща, то мотора е такъв какъвто не желая...
Няма пълно щастие ...
Имам големи планове за колата, да си пипна това онова, но първо трябва да я има все пак :D
Моля споделяйте мнения за колата, каквото и да е, проблеми, плюсове, минуси, предложения, всичко ще ми е от полза и ще го оценя !
Поздрави и дано се съберат повече мнения и оценки за колата към днешна дата !!
Денислав.
След дълго мислене и двоумение съм се насочил към покупката на Passat B6 2008год.-2009год.. Изчетох всичко което успях да видя и намеря във форума и съм се съветвал с приятели от сервизи за проблемите, и ето, че реших да пиша и аз тук като един бъдещ собственик. Спрял съм се с на 2.0 TDI 140к.с BMP мотор. Много от темите относно колата са сравнително стари, но предполагам проблемите са си все още едни и същи. Ще гледам да е задължително с Бош дюзи, това е ясно, но четох и за проблеми в маховика. Ще съм благодарен, ако някой сподели своето виждане и мнение за колата и да сподели какви проблеми му прави. Майстори са ми казвали, че ако нещо се скапе се сменя всичко свързано с него за да са като комплект и да работят еднакво. Това вярно ли?
Притеснява ме, че самия мотор не е много пъргав заради теглото и размера на колата, но това се решава много лесно с ремап и премахване на DPF. Имах извествно време Голф 5 същият мотор (за буквите не съм сигурен) 2.0 TDI DSG и беше голяма ракета и от място и при изпреварване. Ходих да покарам преди седмица две един пасат с този мотор от един оказион и реално ми се видя лееееко спънат, но това може да е било и от самата кола... знам ли.
Решил съм да я купя от Германия от първи собственик и да знам поне какво купувам, тъй като съм живял там и лесно ще намеря, че тук за 2-3 месеца следене на пазара не се появи нито една читава кола... То колата е на късмет до голяма степен, но се разочаровах от тези коли, които се предлагат, особено като видя една лъсната стегната гримирана напудрена все едно от магазина излиза, а е реално убита от каране .. внос от Германия на 110 000 "РЕАЛНИ" км., а реално 300 000+. Дори да намеря подходяща, то мотора е такъв какъвто не желая...
Няма пълно щастие ...
Имам големи планове за колата, да си пипна това онова, но първо трябва да я има все пак :D
Моля споделяйте мнения за колата, каквото и да е, проблеми, плюсове, минуси, предложения, всичко ще ми е от полза и ще го оценя !
Поздрави и дано се съберат повече мнения и оценки за колата към днешна дата !!
Денислав.
- tdi fen
- Мнения: 4248
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Моля за съвети, мнения, преложения за Пасат Б6 2.0 TDI BMP.
голям минус е проблемния маслен привод всичко друго се преглъща
Последна промяна от tdi fen на Съб 04 фев 2017 17:54, променено общо 1 път.
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Моля за съвети, мнения, преложения за Пасат Б6 2.0 TDI BMP.
Моята я избирах от Германия почти всички имат балониране (ръжда) трябва да гледаш внимателно.
CR както обсъдихме в една друга тема с един колега е с по дългия привод и проблема почти е изчистен!
аа 2008/2009 са вече са CR двигатели с четири буквието.
Задължително от тази серия помпа дюзата я забрави в тази серия!
CR както обсъдихме в една друга тема с един колега е с по дългия привод и проблема почти е изчистен!
аа 2008/2009 са вече са CR двигатели с четири буквието.
Задължително от тази серия помпа дюзата я забрави в тази серия!
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Моля за съвети, мнения, преложения за Пасат Б6 2.0 TDI BMP.
Абе 2008ма са си повечето още PD ... Колегата Денислав правилно се е ориентирал да си я вземе колата от Германия но моя съвет е да търси кола с CR мотор . Проблем с маховика по принцип няма. "Проблема" е че това е консуматив който има определен ресурс и не е вечен. Като купуваш гледаш . А ако се наложи след това - сменяш с нов и караш - сумата не е толкова непосилна спрямо цената на цялата кола. За мен лично това е по-добрия вариант спрямо DSG от тези години. С ремап тия мотори стават по 170+ коня и са доста приятни за каране в купето на пасат.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 174 госта