Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
s7animir
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 01 сеп 2015 15:02
Автомобил: A6 C4 2.5 TDi
Двигател: AEL

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот s7animir » Сря 02 сеп 2015 21:32


Маслото и филтрите са сменени преди 3000км :D Само трябва да сменя ролките и ремъците, да погледнат турбото, да хакнем едно чипче и да рециклираме алтернатора. Мисля при ифидик да я правя, чувам много добри отзиви за него..




Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот Matematiks » Нед 20 сеп 2015 9:31


Да не изпищиш после за Демпферен маховик за 1300 от националната валута...
На почти ВСИЧКИ тези коли, демпферните маховици са пътници. Остава да го напомпаш с още 100 коня, и гледай сейр и пружини как хвърчат :mhihi


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Нед 20 сеп 2015 14:46


Къде го намираш само за 1300? :biggrin


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот Matematiks » Нед 20 сеп 2015 18:54


Имам отстъпки тук-таме :c020
Имам предвид притискател Luk :c020


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7823
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот hooligan_sk » Нед 04 окт 2015 16:55


Ради, синьото ти алди пуши ЕПИЧНО, на какво се дължи това? :rolleyes


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Сря 07 окт 2015 17:15


То и масло гори. Нито колектори съм чистил, нито EGR (на моменти не затваря), нито съм свалял турбината съм да я видя още. А тя вие на умряло, виеше още когато купих колата... Ще и дойде реда и на нея.

Последна промяна от radi_nrj на Чет 08 окт 2015 8:45, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7823
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот hooligan_sk » Сря 07 окт 2015 19:55


:icon_lol :th_up


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот Matematiks » Нед 25 окт 2015 20:08


Нещо ми се върти в главата да нахакам AEL-а в Ауди А8 :c020 Заедно със скоростите - 6 броя напред :a045
Донори беС пари, бол :c010


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Нед 25 окт 2015 21:22


Малко адаптацията на електрониката ще е забавна. Днес борих още един често срещан проблем при тия кораби. Изгоряло моторче на клапа на климатороника.
ИзображениеИзображение

На старoтo ми горя дясното моторче дето е синята букса, а на тая лявото с червената букса :mhihi

30лв ми излезе моторчето от морга и 1 ден труд. Много се чупят гайкитедето са на щипка закрепени по пластмасите и трябва да се внимава с тях.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8446
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот samo_pechka » Нед 25 окт 2015 21:41


Matematiks написа:Нещо ми се върти в главата да нахакам AEL-а в Ауди А8 :c020 Заедно със скоростите - 6 броя напред :a045
Донори беС пари, бол :c010

Снимай проекта :bowdown


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот Matematiks » Нед 25 окт 2015 21:44


Почвам да търся донор, искам да е фейс евентуално и със черен салон със сивата алкантара на тапицериите, защото смятам да набия един есков Ел салон после. И искам да е шибедах задължително. :c020

Проекта е дългосрочен, няма да го почвам утре, но почвам да се подготвям.
Слава богу петака влиза точно 64 см е след маховика и влиза точно до радиаторите на осмицата... :11

Етти да чешеш крастата засега :mhihi пълна реставрация с подобрения и изолация на S6 C4

Изображение


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7823
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот hooligan_sk » Нед 25 окт 2015 21:49


А каква е ползата да се появи на бял свят Д2ка с АЕЛ? Няма ли осмаци там колкото искаш? :gruebel


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот Matematiks » Нед 25 окт 2015 21:53


Ползата ли...

Аз А8 много я харесвам, но пусто няма НИТО един мотор, който да става, ама нито един!
На 4.2 , тая лейка ти ли ще и сменяш обтегачите на веригите по 1К единия ...

Двата перфектни мотора за А8 са.... AEL и ААN :icon_lol с Rs2 или Wagner setup с Borg Warner турбина, ама за последното не съм пораснал.

Имам AEL по която съм хвърлил маса пари и всичко и е обслужено, леко я е наяла ръждата, но мотора ми е часовник и скоростите. Логичния избор е ДОнор А8 и последващо нахакване на AEL-а вътре :c020
C4 харчи 10-11 софийско, а А8 е 300 кг надолу... защото е алуминиева.
Освен това окачването е години напред и колата стои на пътя много по добре.

Пък и само заради кефа от направата и :mhihi


Потребителски аватар
Ivo_Dinkov
Мнения: 1352
Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
Автомобил: Audi Quattro Turbo
Двигател: BGB
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот Ivo_Dinkov » Нед 25 окт 2015 22:05


Ще ти подшушна, че 99% от Д2- ките са с кори с алкантара и преокабеляване за ел. салон. Моята беше от онзи 1% със сатенен салон и кори с плат. Но си имаше окабеляване- забодох ел.салон без драми, корите също смених.
Моя съвет е да вземеш преди фейса, понеже ще ти е по- лесно да вържеш таблото към новия мотор, ако толкова те кефи фейсовия капак и брони- само тях смени с фейсови.
Ето как се сменя салона и корите:

Изображение
Изображение

Тук се вижда задна кора с алкантара и предна с плат:

Изображение

Кори:

Изображение
Изображение

Кожата е черна, от светлината е синеещия ефект:
Изображение
Изображение

И фейсови подлакътници:

Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот Matematiks » Нед 25 окт 2015 22:10


Това е супер,благодаря за инфото Ивчо !

Ама некСи ми се иска, чертите на кожените седалки да са хоризонтални, а не вертикални :icon_lol :mhihi

Изображение


Засега притежавам само волана с копчета за радиото, останалото is about to be purchased :icon_lol

Преди фейса няма да има проблем да се адаптира спирачната система и ESP-то, докато след фейса,ще трябва да насадя АBS блока от C4

Всичките ли D2 са на въздушно окачване...? :rolleyes

Баси, ше тряа се уча да правя карбон, че с толкова fake wood ше се самоприпадна :screwy :banghead



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 48 госта