Направи си сметка за данъците и за разхода... Ако колата я вземаш за да я караш, ср.разход на 140к.с DSG 2012 = средно дават
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=16841
Разход на гориво - градско 6.3 л./100 км.
Разход на гориво - извънградско 4.5 л./100 км.
Разход на гориво - комбиниран 5.2 л./100 км.
a на 177к.с 2013 DSG дават
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=16834
Разход на гориво - градско 6.3 л./100 км.
Разход на гориво - извънградско 4.6 л./100 км.
Разход на гориво - комбиниран 5.3 л./100 км.
Мен ме съмнява точно такова да е съотношението на разхода между двата двигателя.
Според мен 140к.с са достатъчни за това купe. 177к.с има смисъл, ако е 4х4 или AllTrack... или пък, ако автомобила е по-нов (както е в случая) и в по-добри показатели (км, визия, екстри ...) или ако шофьора не е пристрастен към високите ускорения :)
Passat B7 2.0TDI 140 или 177 коня?
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Passat B7 2.0TDI 140 или 177 коня?
dobrin написа:На 177 к.с. кутията не е DQ250, а DQ500, което е съществена разлика.
Хмм... това е нещо ново за мен ! DQ500 не беше ли 7-степенна скоростна кутия а не 6-степенна ? Това как го разбра - в смисъл къде може да се види черно на бяло защото мойто инфо е за DQ250 ? И каква е логиката за тоя overkill на 380нм двигател вместо 400нм кутия да се слага 600нм ? До колкото знам единствено на последния пасат 2.0TDI BiTurbo 240к.с , 500нм. се слага DQ500.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI 140 или 177 коня?
Първоначално DQ500 е представена само като 7 степенна през 2009.
http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/themes/2010/01/dsg_the_new_dq500.html
В последствие е променена и се вгражда и във вариант с 6 предавки - в Тигуан и Пасат със 177 к.с., Транспортер и Мултиван битурбо със 184 к.с.
След това, при новия Пасат Б8 този двигател става 190 к.с. и е куплиран със същата скоростна кутия, докато при 240 к.с. битурбо е вече със 7 степени.
При новия Тигуан от своя страна и при двата двигателя е седемстепенна.
http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/themes/2010/01/dsg_the_new_dq500.html
В последствие е променена и се вгражда и във вариант с 6 предавки - в Тигуан и Пасат със 177 к.с., Транспортер и Мултиван битурбо със 184 к.с.
DQ500
In January 2009, six years after the original DSG, Volkswagen group came out with the pinnacle of twin-clutch tech, the DQ500. At that time it was heralded as the world’s only seven-speed transverse-mounted gearbox for high torques that is in large-scale series production.
It was expected to go into every large VW model starting with the next generations of the Transporter and Multivan. Even then, engineers were thinking of something that could deal with a turbocharged 2.0L biturbo TDI. Yes, it did go into the Passat, the Tiguan 177 PS diesel and the T5. However, its star role is in the Audi TT-RS and the subsequent RS Q3, both of which use a 2.5-liter TFSI turbo.
Read more: http://www.autoevolution.com/news/volkswagen-group-s-dsg-gearbox-explained-88928.html#ixzz4DYljfjGJ
След това, при новия Пасат Б8 този двигател става 190 к.с. и е куплиран със същата скоростна кутия, докато при 240 к.с. битурбо е вече със 7 степени.
При новия Тигуан от своя страна и при двата двигателя е седемстепенна.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1259
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI 140 или 177 коня?
Да разбирам, че има DQ500 с 6 скорости? А как стои въпроса с балансиращият вал на маслената помпа при 177 коньовата версия ?
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Passat B7 2.0TDI 140 или 177 коня?
dobrin написа:Първоначално DQ500 е представена само като 7 степенна през 2009.
http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/themes/2010/01/dsg_the_new_dq500.html
В последствие е променена и се вгражда и във вариант с 6 предавки - в Тигуан и Пасат със 177 к.с., Транспортер и Мултиван битурбо със 184 к.с.DQ500
In January 2009, six years after the original DSG, Volkswagen group came out with the pinnacle of twin-clutch tech, the DQ500. At that time it was heralded as the world’s only seven-speed transverse-mounted gearbox for high torques that is in large-scale series production.
It was expected to go into every large VW model starting with the next generations of the Transporter and Multivan. Even then, engineers were thinking of something that could deal with a turbocharged 2.0L biturbo TDI. Yes, it did go into the Passat, the Tiguan 177 PS diesel and the T5. However, its star role is in the Audi TT-RS and the subsequent RS Q3, both of which use a 2.5-liter TFSI turbo.
Read more: http://www.autoevolution.com/news/volkswagen-group-s-dsg-gearbox-explained-88928.html#ixzz4DYljfjGJ
След това, при новия Пасат Б8 този двигател става 190 к.с. и е куплиран със същата скоростна кутия, докато при 240 к.с. битурбо е вече със 7 степени.
При новия Тигуан от своя страна и при двата двигателя е седемстепенна.
Интересно , но от това четиво не се разбира че съществува DQ500 във вариант със 6-степени , както и че такава кутия се монтира на Пасат B7 с код на мотора CFGC (177кс.) . Според мен бъркаш ...
В случая аз лично предпочитам да се доверя на данните от ETKA която е официален сервизен софтуер на VAG и според тях кутията е 6-степенна 02E DQ250. За B8 (190к.с) ще проверя допълнително ,но подозирам че пак е DQ250. Тигуан е друг случай и не го коментирам в момента , там си има и DQ500 .
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI 140 или 177 коня?
Разбира се съвсем лесно - няма Т5 и Тигуан 177 к.с. със 7 степенно DSG. А както е записано същата кутия се монтира и в Пасат с този двигател. Мисля, че по пътя на логиката е ясно. Но може и аз да бъркам ... Просто при една диагностика от човек, който се занимава с това, получих информация, че става въпрос за ново поколение DSG, което няма общо с DQ250.
Относно балансиращия вал - не знам дали при комън рейл двигателите изобщо има подобно нещо или дали там въпросът не е решен по друг начин, който предотвратява този проблем.
netizen написа:Да разбирам, че има DQ500 с 6 скорости? А как стои въпроса с балансиращият вал на маслената помпа при 177 коньовата версия ?
Относно балансиращия вал - не знам дали при комън рейл двигателите изобщо има подобно нещо или дали там въпросът не е решен по друг начин, който предотвратява този проблем.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1259
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI 140 или 177 коня?
При Ауди 2.0тди 143 коня, въпреки, че е комън-рейл проблема остава с вала, затова и питам при напречен мотор дали е добре превантивно да се смени.
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Passat B7 2.0TDI 140 или 177 коня?
dobrin написа:Разбира се съвсем лесно - няма Т5 и Тигуан 177 к.с. със 7 степенно DSG. А както е записано същата кутия се монтира и в Пасат с този двигател. Мисля, че по пътя на логиката е ясно. Но може и аз да бъркам ... Просто при една диагностика от човек, който се занимава с това, получих информация, че става въпрос за ново поколение DSG, което няма общо с DQ250.netizen написа:Да разбирам, че има DQ500 с 6 скорости? А как стои въпроса с балансиращият вал на маслената помпа при 177 коньовата версия ?
Относно балансиращия вал - не знам дали при комън рейл двигателите изобщо има подобно нещо или дали там въпросът не е решен по друг начин, който предотвратява този проблем.
Там е въпроса че щом кутията е 6-степенна това е сигурен признак че не е DQ500 ... Явно човека от диагностиката те е объркал нещо . Просто ми стана интересно чисто информативно. Но както и да е - не виждам никакъв реален минус от това че двулитров дизел е комбиниран с DQ250 освен че има една степен по-малко спрямо DQ500 , но това не е болка за умирачка
Иначе за баланс-шафта на B7 - да пак си го има , има си го и шестограма но аз лично досега не съм чул някой да е изревал . Предполагам нещата са ревизирани.
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 2.0TDI 140 или 177 коня?
JohnYossarian написа:Ебати покемонската история за Мазда [emoji24]
Вземай си смело по-добре гледания Пасат и не се чуди. Ако е каран и поддържан нормално няма да имаш никакви грижи. Аз карах 180 хиляди километра един В7 140 коня DSG 6. Купих го през 2011, сега го кара друг член на семейството. Колата е прекрасна и не създава никакви грижи (ако не се правиш на идиот)
Ти зат'ва ли се регистрирА, за да плеснеш една глупост и половина?
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI 140 или 177 коня?
dobrin написа:Разбира се съвсем лесно - няма Т5 и Тигуан 177 к.с. със 7 степенно DSG. А както е записано същата кутия се монтира и в Пасат с този двигател. Мисля, че по пътя на логиката е ясно. Но може и аз да бъркам ... Просто при една диагностика от човек, който се занимава с това, получих информация, че става въпрос за ново поколение DSG, което няма общо с DQ250.netizen написа:Да разбирам, че има DQ500 с 6 скорости? А как стои въпроса с балансиращият вал на маслената помпа при 177 коньовата версия ?
Относно балансиращия вал - не знам дали при комън рейл двигателите изобщо има подобно нещо или дали там въпросът не е решен по друг начин, който предотвратява този проблем.
След 2008-ма, при КР двигателите има поставен 100мм шестограм, който по програма на Фолксваген трябва да се провери за първи път на 250 000 км. Според мен и професионалистите, разбира се, проблем може да има, но на доста километри, нещо от порядъка на 500 000 +.
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 2.0TDI 140 или 177 коня?
Прав си, Spas, въпросът е, че тук достигащите CR мотори в Пасат 6 или 7 много рядко са на под 300 000, друг е въпросът какво пише на таблото.
Тъй като на пазара се появиха доста купувачи на коли над 20-25к, джамбазите много добре се ориентираха от няколко години към коли на по 2-3 год и УЖ на по 100 или под 100000 км.
Които винаги са на минимум 250-300 000. Което също не е много. Но Пасат CR 2009 г. в B6 да дойде тук нов внос на под 400-500 000 км реални - рядкост.
Никой няма сметка да продаде читава, неудряна и на реални километри кола. Защото в Германия и Италия не ги подаряват тези.
Тук идват болшинство удряни или с превъртани км коли (МНОГО ПРЕВЪРТАНИ, ЗАБРАВЕТЕ ЗА 50 000 да са върнати само).
А най-готината комбинация е BMW E60 525d на 500 000 км от Италия, ожулено и остъргано ЦЯЛОТО, вътре лайновоз, взето за под 3500 евра.
След два месеца тук как изглеждаше, не ми се говори. Всичко оправено по най-тънкия възможен начин, ама му взеха 6500 евра накрая при вложени под 500 плюс 400 за докарването....
И сега собственикът му е гъзар. На 500 к не говорим само за козметика, тук като мръцне автомата и/или турбото и се почва....
Тъй като на пазара се появиха доста купувачи на коли над 20-25к, джамбазите много добре се ориентираха от няколко години към коли на по 2-3 год и УЖ на по 100 или под 100000 км.
Които винаги са на минимум 250-300 000. Което също не е много. Но Пасат CR 2009 г. в B6 да дойде тук нов внос на под 400-500 000 км реални - рядкост.
Никой няма сметка да продаде читава, неудряна и на реални километри кола. Защото в Германия и Италия не ги подаряват тези.
Тук идват болшинство удряни или с превъртани км коли (МНОГО ПРЕВЪРТАНИ, ЗАБРАВЕТЕ ЗА 50 000 да са върнати само).
А най-готината комбинация е BMW E60 525d на 500 000 км от Италия, ожулено и остъргано ЦЯЛОТО, вътре лайновоз, взето за под 3500 евра.
След два месеца тук как изглеждаше, не ми се говори. Всичко оправено по най-тънкия възможен начин, ама му взеха 6500 евра накрая при вложени под 500 плюс 400 за докарването....
И сега собственикът му е гъзар. На 500 к не говорим само за козметика, тук като мръцне автомата и/или турбото и се почва....
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI 140 или 177 коня?
Не си прав, който търси - намира. Моята е на доказани 190 000 на 5 години. Има места, дори и в официалните сервизи, където могат да се видят реалните километри и много малко хора могат да скрият всички следи...изцяло. Преди да купиш, проверяваш
- tonkogtd
- Мнения: 297
- Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
- Автомобил: Golf GTD Polo GTI
- Двигател: JR-1991 BJX-2006
- Местоположение: Ямбол
Re: Passat B7 2.0TDI 140 или 177 коня?
Точно така е,който търси,намира.
Имах Тигуан 170 к.с. мотора TDI,на реален пробег по километраж го взех,на реален го продадох.
Със изправен DPF,единствено сменен EGR и всмукателен колектор.
Доволен.
Имах Тигуан 170 к.с. мотора TDI,на реален пробег по километраж го взех,на реален го продадох.
Със изправен DPF,единствено сменен EGR и всмукателен колектор.
Доволен.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 05 май 2016 1:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 2.0TDI 140 или 177 коня?
dobrin написа:Разбира се съвсем лесно - няма Т5 и Тигуан 177 к.с. със 7 степенно DSG. А както е записано същата кутия се монтира и в Пасат с този двигател. Мисля, че по пътя на логиката е ясно. Но може и аз да бъркам ... Просто при една диагностика от човек, който се занимава с това, получих информация, че става въпрос за ново поколение DSG, което няма общо с DQ250.netizen написа:Да разбирам, че има DQ500 с 6 скорости? А как стои въпроса с балансиращият вал на маслената помпа при 177 коньовата версия ?
Относно балансиращия вал - не знам дали при комън рейл двигателите изобщо има подобно нещо или дали там въпросът не е решен по друг начин, който предотвратява този проблем.
Има Тигуан със 7-степенна скоростна кутия 2,0TSI 132/152KW. 4-Motion е моделът и е със 7-степенна DSG кутия.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI 140 или 177 коня?
Възможно е аз да бъркам. Така или иначе важно е да се вземе запазен и проверен обстойно преди покупката автомобил.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: EvgeniiOnegin, Google [Bot] и 40 госта