https://m.mobile.bg/results?pubtype=1&m ... ~1&extri=3
При параметри 2017г. 4х4 - 2 оферти на по 100000км
За мен тази цена е нереалистично висока.
Нова с 10% (което е съвсем реално) отстъпка ти е на 31000 4х4.
За разликата от 13000лв получаваш повече екстри, по-ново поколение, по-добър лизинг, повече гаранция и 0 пробег срещу 100 хил.
Не знам кой как си смята нещата, ама това е нереалистична цена за мен.
Още повече, че тези коли нямат защита отдолу и ръждата обезсмисля всяка идея за дълговечно ползване без да се наливат още пари.
Да не забравяме и възможността да са били служебни и следователно - душмански използвани.
Така или иначе, собствениците на нов Дъстър са доста практични хора, от които не трябва да се очаква кой знае каква поддръжка. Сигурно има изключения, но в общия случай.
Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Не знам какво визираш като казваш че собствениците са практични и едва ли са си поддържали кой знае колко колите....До 100х. колата е в гаранция и се изсисква да бъде обслужвана по разписание за да важи гаранцията....на практика тези коли до 100-150 дори 200х.км се очаква да имат нужда единствено от смяна на масла филтри и накрадки ....на нов автомобил поне докато е в гаранция не виждам какво друго да му се обслужва....
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Аз ръждясал Дъстър още не съм виждал. Иначе офертите горе, може и да са неизгодни, моделите са и почти базови, затова и не са продадени, има от същия модел с година или две по-стари, с много повече екстри и въобще по-читави, на сходни километри до същите пари. Като е извън гаранция, плюс-минус година или две-три не са толкова важни, колкото пробега.
В случая добре оборудвана стара, но пак с нисък пробег и оставащ пак голям ресурс, е даже повече от 13 хиляди по-евтина от нова, а има и други финансови предимства - поддържа се по-евтино от нова, и няма нужда от каско. Да, няма гаранция, но едва ли нещо ще се счупи даже и за половината пари от разликата в цената.
А екстрите и предимствата на новия модел, също са въпрос на приоритети и съответно финансови възможности.
Въпрос на гледна точка е, дали чашата е наполовина пълна, или наполовина празна.
Да дам пари за още една такава Дачия, за да купя новия модел, който е почти същия в техническо отношение с няколко екстри в повече и по-модерен уж дизайн. Гаранцията е плюс, но шанса да потрябва не е голям. Та аз съм - не, мерси.
В случая добре оборудвана стара, но пак с нисък пробег и оставащ пак голям ресурс, е даже повече от 13 хиляди по-евтина от нова, а има и други финансови предимства - поддържа се по-евтино от нова, и няма нужда от каско. Да, няма гаранция, но едва ли нещо ще се счупи даже и за половината пари от разликата в цената.
А екстрите и предимствата на новия модел, също са въпрос на приоритети и съответно финансови възможности.
Въпрос на гледна точка е, дали чашата е наполовина пълна, или наполовина празна.
Да дам пари за още една такава Дачия, за да купя новия модел, който е почти същия в техническо отношение с няколко екстри в повече и по-модерен уж дизайн. Гаранцията е плюс, но шанса да потрябва не е голям. Та аз съм - не, мерси.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9887
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Това го писах за silent, но става и cecoa1:
Уместен въпрос.
За 100000 км дали е сменяно масло 3 пъти или поне 5?!
Дали е сменяна спирачна течност на 60к км.
На 100к се сменя хидравлична течност.
Антифриз (даже не знам какъв е).
Масло скорости трябва също скоро да се смени.
Все неща, които при новата няма да мислиш и ще си следваш според разбиранията.
Да сложим и какви гуми би имал такъв автомобил.
Естествено, не за всеки може да са важни такива неща.
А и при никой употребяван автомобил нямаш гаранция.
В случая бих ги смятал всякакви такива глупости, защото говорим за практичен избор.
Не бих правил такава стриктна сметка, ако купувам Туарег, за който съм мечтал и го виждам за източник на емоции (примерно).
cecoa1 - хубаво е да се направи сметка за следващите 5г и 100к. км и тогава разликата се топи.
Уместен въпрос.
За 100000 км дали е сменяно масло 3 пъти или поне 5?!
Дали е сменяна спирачна течност на 60к км.
На 100к се сменя хидравлична течност.
Антифриз (даже не знам какъв е).
Масло скорости трябва също скоро да се смени.
Все неща, които при новата няма да мислиш и ще си следваш според разбиранията.
Да сложим и какви гуми би имал такъв автомобил.
Естествено, не за всеки може да са важни такива неща.
А и при никой употребяван автомобил нямаш гаранция.
В случая бих ги смятал всякакви такива глупости, защото говорим за практичен избор.
Не бих правил такава стриктна сметка, ако купувам Туарег, за който съм мечтал и го виждам за източник на емоции (примерно).
cecoa1 - хубаво е да се направи сметка за следващите 5г и 100к. км и тогава разликата се топи.
- Stivi
- Мнения: 8308
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
group® написа:Нова с 10% (което е съвсем реално) отстъпка ти е на 31000 4х4.
При Дачия традиционната отстъпка от 10-20% с която те посрещат в шоурума на много други марки...я няма,най-много да получиш комплект стелки подарък,или зимни гуми с джанти ако уцелиш голямата зимна промоция ! Просто стоката се търси и купувачите са повече от наличностите /чакаш по 3 месеца за поръчка/ така че от какъв зор да правят отстъпки освен ако не си корпоративен клиент с 50 поръчани коли !
Също така 5 годишен Дъстър с дизелов двигател 4Х4 с около 100 000км пробег под 15 000лв ...НЯМА,така че на кой колко високи му се струват цените на употребяваните дъстъри няма никакво значение,те си се продават
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Имаме служебна такава която карам често.Дизел.Няма такова несъответствие със скоростна кутия и скорости.Все не мога да улуча правилната скорост при превключване.Ужас.Да не говорим,че винаги си цапам панталона на издадената част на праговете.Леко шумна но пък икономична за габаритите си.Ръжда няма никаква а е на 4 години.Здрава като окачване.Говоря обаче за първите модели.Моето мнение не си струва.По добре една Мазда СХ-7 въпреки високия разход на бензин 100 пъти по е кола.
-
- VW експерт
- Мнения: 12861
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Ти освен Мазда нещо друго сънуваш ли?
- ssssl
- Мнения: 924
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Добър въпрос
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Вълчан написа:Ръжда няма никаква а е на 4 години.
Вместо "а е" не трябва ли "но е". На 4г ако има вече и ръжда ще е пълна скръб.
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Минали са ми около 15 Дъстъра от първите до 2015 г.всичките бензинови....
Мотора е слаб,ужасно слаб,направо незнам с къв акъл го слагат на това купе.
Шумна ,над 120-140 км.
Вечно нещо дрънчи отзад,кори,пластмаси и т.н
До 100 к.Почти всички дъстъри останаха без кардан, щото каре някакво било скъпо.Дръжките се обелиха и от черни,се показа някаква бяла пластмаса с цвят на мрамор,на всички.
Дизелов не съм карал никога.
За извън пътя не става,но пък е чудесен семеен автомобил.
Мотора е слаб,ужасно слаб,направо незнам с къв акъл го слагат на това купе.
Шумна ,над 120-140 км.
Вечно нещо дрънчи отзад,кори,пластмаси и т.н
До 100 к.Почти всички дъстъри останаха без кардан, щото каре някакво било скъпо.Дръжките се обелиха и от черни,се показа някаква бяла пластмаса с цвят на мрамор,на всички.
Дизелов не съм карал никога.
За извън пътя не става,но пък е чудесен семеен автомобил.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Как ли са я хванали за повишения разход на масло?
- Stivi
- Мнения: 8308
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Единственият двигател на Дачия който гори масло /от актуалните модели/ е 1,2 Tce и поради тази причина от доста време вече е спрян от производство. Все пак е по-добре че направо са го спрели,а не като някой други производители да замазват положението с някакви ъпдейти
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
cecoa1 написа:Как ли са я хванали за повишения разход на масло?
TUV гледат ли за маслени нагари по изпускателната система, състоянието на катализаторите? С по-умни газ-анализатори, не се ли хваща също?
- group®
- Темерут
- Мнения: 9887
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Не съм чул да са хванали 5те литра разход на някои ваг мотори.
Разход на масло се констатира по оплаквания на клиенти.
Разход на масло се констатира по оплаквания на клиенти.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта