Добър ден! Имам питане към вас относно vw passat и по-конкретно 2.0 тди с ръчна скоростна кутия . Годината на производство пише, че е 2010 и е r line. Та въпроса ми е този двигател здрав ли е и за какво трябва да внимавам? Също така този двигател на принципа помпа-джиза ли е или комън рейл, ако някой може да ми каже? Колата е от авто къща и не знам дали ще ми позволят да я закарам на сервиз да я погледнат. Пишат, че е в перфектно техническо състояние и без забележки. Като цяло колата има бая екстри и изглежда запазена, но това не значи че е перфектна.
https://www.cars.bg/company/alex-auto1/ ... 49e70b8355
vw passat 2.0 tdi
- vanesto
- Мнения: 6177
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: vw passat 2.0 tdi
Двигателят е комън рейл, здрав е, но трябва да се подмени шестостена на маслената помпа задължително. Имай предвид, че колата e R-line и е със спортно окачване, което не знам дали е ок за нашите пътища /по-ниско и по-твърдо/, на мен лично не ми допада да се друсам. Искай номера за рамата за проверка на сервизната история, пишат че го дават. Другото, което не ми харесва е че на таблото пише на немски, което означава, че е внос от Германия или от Австрия, което пък означава, че трябва да я огледаш под лупа за ръжда.
Re: vw passat 2.0 tdi
Конкретно по тази кола аз виждам следните неща:
1. Категорично е имала удар отдясно на предницата. На третата снимка се вижда капака как изобщо не съвпада с калника над фара. Това говори за много некачествено възстановяване след въпросният удар, дори леко усукване, не е правено от професионалист, а може и да е правено в автокъщата. Всички фабрични ръбове са идеално прави и всяко едно разминаване и несъответствие в разстоянията говори за някакъв удар.
2. Километрите не са реалните. Рамата можеш да си я снимаш от предното стъкло, при проверка ще ти излезе история докато е била сервизна в официален сервиз - след това Божа работа, но кола на тези години и километри не струва толкова. Подлакътника е много изтъркан от опиране, за сравнение моят на 320 хиляди реални няма почти никакви следи за захабяване. Като цяло този салон е много устойчив и всякакви белези на износване говорят за километраж над 350-400х.
3. Оборотите стоят по-високи, а снимките са правени на 9 градуса Т, т.е. това трябва да се види на място като позагрее мотора след 4-5 минути работа дали се нормализират или пак стоят по-високи. Ако стоят, това е предпоставка за проблем.
4. Ръждата трябва да се провери, със сигурност има, особено по задният мост.
5. Не съм убеден, че това е пълен R-line, доколкото знам фабричният такъв си върви и с адаптивно окачване, т.е. ти да казваш с копче кога да се втвърдява и отпуска, така че тук по-скоро съм склонен да вярвам, че е някакъв проект на някого и са добавени само външните елементи.
Плюсовите са, че наистина има доста екстри - най-добрият салон за модела, би-ксенон адаптиви фарове, подгрев, хубава навигация RNS510, най-новото управление на климатроника, най-новия мултивалан, който се монтира в Б6. Но това не ти кара колата. Аз лично бих я подминал конкретно тази бройка, но ако решиш нещо задължително трябва да мине през обстойна проверка в сервиз и диагностика.
1. Категорично е имала удар отдясно на предницата. На третата снимка се вижда капака как изобщо не съвпада с калника над фара. Това говори за много некачествено възстановяване след въпросният удар, дори леко усукване, не е правено от професионалист, а може и да е правено в автокъщата. Всички фабрични ръбове са идеално прави и всяко едно разминаване и несъответствие в разстоянията говори за някакъв удар.
2. Километрите не са реалните. Рамата можеш да си я снимаш от предното стъкло, при проверка ще ти излезе история докато е била сервизна в официален сервиз - след това Божа работа, но кола на тези години и километри не струва толкова. Подлакътника е много изтъркан от опиране, за сравнение моят на 320 хиляди реални няма почти никакви следи за захабяване. Като цяло този салон е много устойчив и всякакви белези на износване говорят за километраж над 350-400х.
3. Оборотите стоят по-високи, а снимките са правени на 9 градуса Т, т.е. това трябва да се види на място като позагрее мотора след 4-5 минути работа дали се нормализират или пак стоят по-високи. Ако стоят, това е предпоставка за проблем.
4. Ръждата трябва да се провери, със сигурност има, особено по задният мост.
5. Не съм убеден, че това е пълен R-line, доколкото знам фабричният такъв си върви и с адаптивно окачване, т.е. ти да казваш с копче кога да се втвърдява и отпуска, така че тук по-скоро съм склонен да вярвам, че е някакъв проект на някого и са добавени само външните елементи.
Плюсовите са, че наистина има доста екстри - най-добрият салон за модела, би-ксенон адаптиви фарове, подгрев, хубава навигация RNS510, най-новото управление на климатроника, най-новия мултивалан, който се монтира в Б6. Но това не ти кара колата. Аз лично бих я подминал конкретно тази бройка, но ако решиш нещо задължително трябва да мине през обстойна проверка в сервиз и диагностика.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 42 госта