Колеги, смисъла на форума е да споделяме мнения и е нормално да са различни - ако всички мислехме еднакво, нямаше да търсим съвет и мнение един от друг :) Така че благодаря на всички за коментарите.
Като цяло съм наясно че дизела не е за града и ще страдам. Колкото до количеството страдание и чуплив ли е пасата - имам сравнително широк поглед върху новите автомобили от повечето марки и мисля, че ако някой си търси безпроблемна кола, по-добре да не се опитва :) Щом тойотите започнаха да излизат с дефекти от завода (пресен пример отпреди месец), значи какво да говорим..
За мен в момента най-доброто решение за града е хибрид - и аз обмислях Рав4 въпреки че не ми се кара сув..мога да преглътна драстично по-неприятната кабина, обезшумяване и комфорт от фолксвагените, но не можах да преглътна цената :D Ако предлагаха Camry Wagon, щях да се напъна, но уви.. Иначе идеалната концепция според мен е среден японски хибриден сув за градска кола+дизелово комби за извънградско..за съжаление в момента и в двете посоки е трудно, независимо дали пазаруваш нов или втора ръка..
Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
- jordan17772
- Мнения: 673
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Общо взето ще ти трябват около 25-30к евро за намиране на екземплят TSI 4Motion 220ks в Германия тъкмо излизащ от 5 годишна гаранция. Намират се добри бройки под 100к км. Ще ти трябват още 5к лева да го докараш и да го вкараша в пътя с обслужванията. Като ти излезе нещо ще ремонтираш, нямаш избор. Така ще си караш любимата кола и няма да правиш компромис с поддръжката.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9886
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
fur1ous написа:... колкото по просто е едно нещо толкова по добре.
Принципно съм съгласен.
В случая на хибридите, въпросът е с какво сравняваш?!
Хибридната технология дава възможност да се сложи относително по-прост бензинов мотор и да покрие евро 6 и последващите изисквания. (В случая на Тойота - по-мощен/истински мотор)
Тоест сравнено с дизел евро 6, не знам кое е по-простото и лесно/еврино за поддръжка.
Друг е въпроса, какво слагат VW на хибрида.
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Явно наистина се превръща в проблем да си намериш устойчив съвременен автомобил ако караш основно градско по задръстванията..преди за това се купуваше бензинов двигател, но очевидно и те страдат от хиляда неща + обслужването им е скъпо. Другия вариант е бензинова кола без турбо, която да не върви и да харчи 11-12 градско..хибридите които стават се броят на пръста на едната ръка, и също вече не са много безпроблемни.
Накрая май излиза че е по-добре да си мъчиш дизела по светофарите и да го изкарваш уикенда да регенерира и да си свиркаш..то неслучайно дизелите продължават да държат такава цена като са на малко км..
Накрая май излиза че е по-добре да си мъчиш дизела по светофарите и да го изкарваш уикенда да регенерира и да си свиркаш..то неслучайно дизелите продължават да държат такава цена като са на малко км..
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Такива са реалностите ,и по-зле ще става с оглед все по-големите еко рестрикции ....Ще трябва да са прави избор между по-малкото зло :)
- fur1ous
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Просто ще си караме старите коли и готово.
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
И това ще е до време :) Но наистина е уникален прецедент че бензиновите коли стават по-скъпи за обслужване и по-претенциозни от дизеловите :) Щом няколко човека по трасето - в Порше, от DasWeltAuto и други сервизи ми казаха да не взимам бензин..както каза колегата по-горе: първо да дадеш с 10К повече от за дизел, после да дадеш 5К да го обслужиш..по-добре да ми прави регенерации и да страдам от дпф-и :)
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Когато се опитваш да докараш разхода и КПД-то на дизелов автомобил в бензинов така се получава ,като сложиш и еко нормите и се получават все по-сложни и по-сложни агрегати със много скъпо обслужване и ремонти .Пазара налага такива автомобили за да се задоволи търсенето и да се покриват все по-драстичните екологии .Конкуренцията е голяма в средния и ниския клас ,за луксозния и премиум .....там да не ги мислим :) 2025 трябва да влезе Евро 7 на пазара,за дизела изобщо няма още решения как ще покрива тази норма .
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Така е за съжаление..аз го виждам до 5 години всички да караме тойоти хибриди, само че за целта ще трябва малко да обърнат внимание на европейския пазар..с тоя Рав4 за 90К, Камри седан за 75К и Корола без задни седалки, за хората със семейство не знам как го виждат..
- group®
- Темерут
- Мнения: 9886
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
wlf_46 написа:...в Порше, от DasWeltAuto и други сервизи ми казаха да не взимам бензин..
За съжаление от доста години е така при VW.
Резултатът е, че моя лендкруизер, 4.0 бензин, 2004г., който продадох преди години за 24000лв, а купих за 18000лв преди още години, сега е над 30000лв...
Ама кой да ми каже, че ще надмине златото и виното като инвестиция в остаряването
Все още се намират на малко километри и ясна история сравнително читави бензини - https://www.bultraco-sofia.bg/avtomobil ... c-elegance
(За съжаление на мен не ми изпълнява 2 условия - 4х4 и за 3 деца. Ако е 4х4 ще е с гадния автомат. Аз за ръчка съм много навит, ама няма. Няма как да си изпълня всички условия с кола след 2015г., а даже след 2006г. Компромиси, компромиси и ей на - карам дизел )
-
- VW експерт
- Мнения: 12857
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
fur1ous написа:Просто ще си караме старите коли и готово.
Която ръждата ще погуби.
- fur1ous
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Спорно, тройката ми няма точка ръжда 1995г.
Намират се, но трудно - факт.
Ако те притеснява ръждата може да си купиш s8 d2.
Няма да изгние.
Намират се, но трудно - факт.
Ако те притеснява ръждата може да си купиш s8 d2.
Няма да изгние.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Драматизирате колеги, нещо ви е ударила носталгията :)) И 1,8 моно ми е скъсявало живота и 1,8Т съм имал в състояние на каскадно чупене. А 90те са родили толкова душегуби и масларници от всякакъв вид, че... Тук се опитваме да отсеем сполучливите от не сполучливите варианти, винаги е било така и винаги ще бъде.
По темата, такъв ЕА888 Gen3 с 220кс съм имал, макар и чисто нов, макар и до към 33 000км. Ровил съм доста за мотора. Имат типичен проблем с пукащ се хаузинг на термостата и леко сълзене от там. Свещите са сравнително натоварени и трябва да се сменят. Euro 6, без GPF. Генерално, мотора е много сполучлив и при правилна поддръжка, спокойно може да издържи 130к, 230к и тн.
По темата, такъв ЕА888 Gen3 с 220кс съм имал, макар и чисто нов, макар и до към 33 000км. Ровил съм доста за мотора. Имат типичен проблем с пукащ се хаузинг на термостата и леко сълзене от там. Свещите са сравнително натоварени и трябва да се сменят. Euro 6, без GPF. Генерално, мотора е много сполучлив и при правилна поддръжка, спокойно може да издържи 130к, 230к и тн.
- fur1ous
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
То за Gen3 180 коня важи същото.
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
A някой има ли наблюдение върху 1.8 ТSI 180к.с. мотора? Говорим за 2018-та година отново. Изпадат ми на няколко пъти такива, но получавам разнопосочни мнения - едни ми казват 'не го препоръчвам, чупят се', други казват че го спряха единствено заради еконормите и е здрав..за по-старото поколение знам, че е страдал доста и е харчел масло, но по-новите не мога да се ориентирам..има такива рент-а-кар цели флотилии, което може би говори положително..
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта