Моля за съвет от хора които имат реални впечатления от бензинките
Във фирмата сме пред избора между:
V6
Или V8
Цена на V6- 34 181 лв., без мито, ддс и акциз
Цена на V8- 35 737 лв., без мито ддс и акциз
Та накратко, кой от двата е по-добрия избор откъм поддръжка и сервизиране тук?
Мерси
V6 FSI или V8 FSI Touareg
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11161
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Не карам нито едно от тези "моторчета".
V6 и V8 и двата са акцизни, и двата са със скъпия акциз - над 250 кс. Разликата в акциза м/у двата е по-малка от 4 000 лв.
Бих заложил на V8.
Сега всички ще наскочат, че няма как да V6 да харчи почти колкото V8, но когато става въпрос за нещо, което тежи близо 2,5 тона и то празно има как. Самите производители дават разлика м/у двата мотора 0.7 литра на градско - 19 срещу 19,7 за осмака.
Това 19 му прибави поне 5 литра отгоре и ще получиш реалин софийски разход.
Поддръжката е почти еднаква.
Другото нещо - V8 може да е бил поръчан с въздушното окачване, а това е невероятна екстра. Гледам, че сега в Порше за това окачване се доплаща ~ 6000 лв.
В щатите няма ли V6 дизел? Ако има такава оферта - това е най-добрия избор, когато човек премисля за покупката. Ако парите не са проблем тогава е W12 или V10 TDI.
V6 и V8 и двата са акцизни, и двата са със скъпия акциз - над 250 кс. Разликата в акциза м/у двата е по-малка от 4 000 лв.
Бих заложил на V8.
Сега всички ще наскочат, че няма как да V6 да харчи почти колкото V8, но когато става въпрос за нещо, което тежи близо 2,5 тона и то празно има как. Самите производители дават разлика м/у двата мотора 0.7 литра на градско - 19 срещу 19,7 за осмака.
Това 19 му прибави поне 5 литра отгоре и ще получиш реалин софийски разход.
Поддръжката е почти еднаква.
Другото нещо - V8 може да е бил поръчан с въздушното окачване, а това е невероятна екстра. Гледам, че сега в Порше за това окачване се доплаща ~ 6000 лв.
В щатите няма ли V6 дизел? Ако има такава оферта - това е най-добрия избор, когато човек премисля за покупката. Ако парите не са проблем тогава е W12 или V10 TDI.
- rosy
- Вечен БАН
- Мнения: 2055
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
brabus написа: В щатите няма ли V6 дизел? Ако има такава оферта - това е най-добрия избор, когато човек премисля за покупката. Ако парите не са проблем тогава е W12 или V10 TDI.
Изборът е между тези двата на снимката. За съжаление дизел е рядка оферта с изключение на МЛ 350. Отностно таксите режима на автомобила ще бъде завършен в клон на фирмата в Германия, така че ще се спестят около 15 000 лв акциз. Със заплащането на ддс и мито и двата варианта се финализират на около 50 000 лв. Отностно сервизирането им тук имах предвид дали може да се получи ситуация-поръчка на част от САЩ или българските представители на VW, могат да се справят на местно ниво със всичко засягащо поддръжката на Туарега?
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16285
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
rosy написа:brabus написа: В щатите няма ли V6 дизел? Ако има такава оферта - това е най-добрия избор, когато човек премисля за покупката. Ако парите не са проблем тогава е W12 или V10 TDI.
Изборът е между тези двата на снимката. За съжаление дизел е рядка оферта с изключение на МЛ 350. Отностно таксите режима на автомобила ще бъде завършен в клон на фирмата в Германия, така че ще се спестят около 15 000 лв акциз. Със заплащането на ддс и мито и двата варианта се финализират на около 50 000 лв. Отностно сервизирането им тук имах предвид дали може да се получи ситуация-поръчка на част от САЩ или българските представители на VW, могат да се справят на местно ниво със всичко засягащо поддръжката на Туарега?
ами да се обадиш в порше БГ е добър вариант
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Много са готини - те на по 20-30 К км бе - че и по американските пътища - баси, нови коли!
Ефтинджос са там афтомобилите - даже на 55 000 лвеа да стъпят с превоз и всичко - нищо не е. Няма нужда да обясняваме колко струват тия колици тука в родината.
Според мен - вземайте по-големия мотор и тва е - колкото повече, толкова повече - явно за шефовете ти разликата в парите няма да е проблем.
Лелииииииии - как ми се кара еднин такъв звяр - малиииииии!!!
Относно поддръжка - в Порше БГ едва ли ще откажат да ти я сервизират - срещу съответната сума.
mod edit: Vizor
Ефтинджос са там афтомобилите - даже на 55 000 лвеа да стъпят с превоз и всичко - нищо не е. Няма нужда да обясняваме колко струват тия колици тука в родината.
Според мен - вземайте по-големия мотор и тва е - колкото повече, толкова повече - явно за шефовете ти разликата в парите няма да е проблем.
Лелииииииии - как ми се кара еднин такъв звяр - малиииииии!!!
Относно поддръжка - в Порше БГ едва ли ще откажат да ти я сервизират - срещу съответната сума.
mod edit: Vizor
Последна промяна от connor cane на Вто 02 сеп 2008 13:08, променено общо 1 път.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Tyan докато я чуди.. аз я почистих. Та ще помоля да пишете по темата. Ако някой има лични нападки или не го кефи на някой мнението.. има бутонче Ignore което върши перфектна работа!
Аз време имам.. мога да си чистя цял ден ама накрая ще ми избият дъските и ще оставям само заглавията и най-полезното за форума!
Спрете се малко!
Аз време имам.. мога да си чистя цял ден ама накрая ще ми избият дъските и ще оставям само заглавията и най-полезното за форума!
Спрете се малко!
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта