1.8 гори 8-10/100 извънградско, градско от 12/100 нагоре, това на газ. 2.0 ще гори горе-долу същото. И двата стават на газ. 1.8 върви добре, при натоварена кола леко слабее. Скъпи характерни проблеми при 1.8 няма, единствено обтегача на веригата между валовете, но шанса да ти се случи е малък, освен ако не вземеш съсипана от каране кола. Моя 1.8 гори масло само при продължително каране с високи обороти и с тънко масло, т.е. 5W40 - за 13 000км с тако масло съм долял към 400-500мл, с 10W40 не ми гори масло изобщо.
В общия случай 2.0 гори масло, може и до 1л/2-3 000км да се стигне, ако колата е в лошо състояние и с голям пробег.
Golf MK4 2.0i 115hp Мнения
Re: Golf MK4 2.0i 115hp Мнения
Значи 1.8 е по-здравия мотор?
А другото ми е интересно - как от 1.8 вадят 125 коня а от 2.0 - 115 ? Като и двата са без турбо?
Доста съм бос в тази материя,затова ви моля без подигравки :)
А другото ми е интересно - как от 1.8 вадят 125 коня а от 2.0 - 115 ? Като и двата са без турбо?
Доста съм бос в тази материя,затова ви моля без подигравки :)
Последна промяна от IvanMan на Съб 19 авг 2017 13:57, променено общо 1 път.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19703
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 2.0i 115hp Мнения
Няма нужда да цитираш предишното мнение. Ползвай бутон "отговори"!
А как се "вадят" коне е друг въпрос. При Голф 2 още през 1986 г. има атмосферен мотор 139 к.с. от обем 1.8, а след това 150 к.с. от 2.0 при тройката. Въпрос на маркетинг
А как се "вадят" коне е друг въпрос. При Голф 2 още през 1986 г. има атмосферен мотор 139 к.с. от обем 1.8, а след това 150 к.с. от 2.0 при тройката. Въпрос на маркетинг
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf MK4 2.0i 115hp Мнения
1st0r1k написа:
как от 1.8 вадят 125 коня а от 2.0 - 115 ? Като и двата са без турбо?
1.8 е с повечко клапани от 2.0
Re: Golf MK4 2.0i 115hp Мнения
Та.. кой от двата е по-надежден ?
И това,че има повече клапани предимство ли е или недостатък?
И това,че има повече клапани предимство ли е или недостатък?
-
- VW експерт
- Мнения: 12826
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK4 2.0i 115hp Мнения
Погледни и въртящият момент.
Re: Golf MK4 2.0i 115hp Мнения
Да разбирам ли,че 2.0 трябва да е по-издръжливия,защото е по-голям и с по-малко коне?
Re: Golf MK4 2.0i 115hp Мнения
Ами тогава какво да гледам?
Бихте ли казали какви са плюсовете и минусите на двата мотора?
Бихте ли казали какви са плюсовете и минусите на двата мотора?
- stefan4o
- Мнения: 19160
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK4 2.0i 115hp Мнения
Най-големият минус на 1.8 е, че се усеща силата му чак след 3000 об/мин. Дотогава си е направо муден, особено на по-висока предавка ако караш. При 2.0 пък ако се зачетеш в някои теми ще разбереш, че си погорва масълце. Иначе предполагам е по-приятен за каране градско от 1.8, не съм карал такъв двигател в такова купе, но така си мисля.
-
- VW експерт
- Мнения: 12826
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK4 2.0i 115hp Мнения
2.0 е много приятен за каране.
Може да го караш 1-3-5.
И да,гори масло.
Колко, при всеки е различно.
Аз направих 90000 от ремонта.
За 10000 гори 300-600мл Тотал 5/40.
Може да го караш 1-3-5.
И да,гори масло.
Колко, при всеки е различно.
Аз направих 90000 от ремонта.
За 10000 гори 300-600мл Тотал 5/40.
Re: Golf MK4 2.0i 115hp Мнения
Значи самият двигател си бута масло (не е измислен добре) или са му доста годинките вече ?
-
- VW експерт
- Мнения: 12826
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK4 2.0i 115hp Мнения
Не е измислено нещо.
Но какво точно,още продължаваме да обсъждаме с колеги,каращи този двигател.
Сегменти,бутала, материал за буталата,форма на буталата.
Както и да е,аз съм доволен.
Обслужването на този мотор е евтино.
Ангренажен ремък 40,пистов 30,водна помпа 60-90,ролка 80.
Вече масло, филтри,свещи и труд.
350лв трудно ги прескачаш.
Но какво точно,още продължаваме да обсъждаме с колеги,каращи този двигател.
Сегменти,бутала, материал за буталата,форма на буталата.
Както и да е,аз съм доволен.
Обслужването на този мотор е евтино.
Ангренажен ремък 40,пистов 30,водна помпа 60-90,ролка 80.
Вече масло, филтри,свещи и труд.
350лв трудно ги прескачаш.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Golf MK4 2.0i 115hp Мнения
Горе-долу е същите пари и при 1.8. Комплект ангренажен ремък с хидравличен обтегач и обтяжна ролка - 140лв. на Gates, има по-евтин вариант, където хидравличния обтегач не се сменя, а само ролката му. Водна помпа на Hepu с метална перка - 80лв., Пистов ремък 20-30лв. на Gates, цената беше в този диапазон, не съм сигурен колко беше с точност. Пистовия ремък има и обтегач, който струва 80лв., но аз не съм го сменял. Сменял съм и кабели на свещите, бяха 100лв на Беру.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MMX и 42 госта