относно Голф V 2.0 140 коня
- Plamen Revanski
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон 26 ное 2007 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
относно Голф V 2.0 140 коня
колеги предстой ми покупка на такъв Голф с този мотор,дизел 140 коня,искам да искажете мнения ако знаете нещо за него.
Благодаря предварително
Благодаря предварително
- Plamen Revanski
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон 26 ное 2007 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: относно Голф V 2.0 140 коня
само си чувал или имаш преки наблюдения върху няколко автомобила?
Re: относно Голф V 2.0 140 коня
Колега, двигателя е много добър. Карам го вече 50 000км. и нямам никакви проблеми на пасат 6. Много е динамичен и пъргаф. На голфа ще бъде още по-добре. Никой от форума не се е оплакал от спукана глава, а и аз не съм чул от никой подобно оплакване. Имаше една статия в автобилд за тествания пасат, но от ФВ са им отговорили, че няма никакъв проблем. И не се касаеше до пукнатина на главата а на блока, която се затваря при загряване. А и единствен автомобил не е представителна извадка за всички произведени няколко стотин автомобила. При редовна смяна на консумативи и добавка за подържане чистотата на дюзите няма никакви проблеми. С ръчни скорости е доста икономичен на пасат, а на голф сигурно още повече. Аз съм с ДСГ и също е поносимо. Този двигател се монтира и на Ауди А4 и А6. Няма ГНП. Въпросът ти е правилен. В същност чуй мнение от хора които го карат този двигател, а не от чули за него. Единичен констатиран проблем не е определящ за всички. Скоро беше паднал Бойнг, но ги карат по целия свят като най-надежните самолети.
Re: относно Голф V 2.0 140 коня
И на светофара и на магистралата вадиш дробовете на останалите в този клас. 230 км./час си ги прави, нагоре ме беше страх.
Re: относно Голф V 2.0 140 коня
Е, то с 230 се пукат глави
@Plamen Revanski, не, нямам опит с тях нито преки наблудения. Това не променя картинката обаче .
Грешката е моя, не глава а блок имах предвид и има колеги с такива проблеми.
Не всички 2.0 140к.с го имат този проблем. Аз лично незнам точно по какво се познава. Още не са чак толкова много разпространени, за да им знаем детските болести .
@Plamen Revanski, не, нямам опит с тях нито преки наблудения. Това не променя картинката обаче .
Грешката е моя, не глава а блок имах предвид и има колеги с такива проблеми.
Не всички 2.0 140к.с го имат този проблем. Аз лично незнам точно по какво се познава. Още не са чак толкова много разпространени, за да им знаем детските болести .
Последна промяна от morfei1 на Чет 14 яну 2010 23:55, променено общо 4 пъти.
Re: относно Голф V 2.0 140 коня
Даа и за съжаление не е един.По надолу в раздела имаше тема за тоя мотор
- Plamen Revanski
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон 26 ное 2007 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: относно Голф V 2.0 140 коня
Благодаря ви колеги,иначе съм се спрял на този мотор с автоматична скоростна кутия с DSG.
Re: относно Голф V 2.0 140 коня
По известните проблеми от първите години на производството на този мотор сa наистина по-голяма склонност към спукване на глави, дефектни маслени помпи, дефектни EGR охладители, може би и балансиращи валове. Доколкото знам са изчистени до края на 2006-та година. Според мен ако търсиш такава кола от първите серии се спри на 1.9TDI, който за съжаление е с доста по-ниска мощност.
Интересното, че Ауто Билд бяха писали, че и 1.9TDI пука глави, пък за него не се е вдигнал шум.
Колко от моторите ще го направят господ ще каже, 230км/ч за продължително време със сигурност помага.
Иначе нашето 2.0TDI от средата на 2007 е абсолютно безпроблемен и доста приятен мотор...поне за 32 000км...
Интересното, че Ауто Билд бяха писали, че и 1.9TDI пука глави, пък за него не се е вдигнал шум.
Колко от моторите ще го направят господ ще каже, 230км/ч за продължително време със сигурност помага.
Иначе нашето 2.0TDI от средата на 2007 е абсолютно безпроблемен и доста приятен мотор...поне за 32 000км...
- esto
- Мнения: 150
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
- Автомобил: caddy ecofuel
- Двигател: BSX
- Местоположение: Хановер
Re: относно Голф V 2.0 140 коня
morfei1 написа:Пукат глави, иначе са си супер .
пукат глави само първите BKD мотори до 2007/процента на пукналите не е много голям/,но това не мисля,че трябва да откаже колегата.
аз съм със същия и съм много доволен вече 80 0000 и е идеален за тунинг.
Re: относно Голф V 2.0 140 коня
Е, това не го казвам, за да го откажа от колата. Просто информативно, да се знае. Аз примерно като си вземах моята, си знаех съединител (скъпоструващ консуматив), турбина (рядко, но скъпоструващо) и дюзи (рядко, но скъпоструващи)..... това не ме отказа от колата и от Голф4:)
Но пък проблемите на 6-така на Ауди и скъпоструващото им решаване ме отказаха от А6 и от Ауди.
Хубаво е човек да знае какво го чака и какво може да му се случи, доколкото може да се предвиди и дали може да си го позволи. След това изборът е лесен .
@Plamen Revanski, DSG-то е добър избор .
Гледай само да е без DPF. Той можеби ще ти създава известни проблеми и неудобства. Не е като катализатора да го изкормиш и да го изхвърлиш, поне засега .
Но пък проблемите на 6-така на Ауди и скъпоструващото им решаване ме отказаха от А6 и от Ауди.
Хубаво е човек да знае какво го чака и какво може да му се случи, доколкото може да се предвиди и дали може да си го позволи. След това изборът е лесен .
@Plamen Revanski, DSG-то е добър избор .
Гледай само да е без DPF. Той можеби ще ти създава известни проблеми и неудобства. Не е като катализатора да го изкормиш и да го изхвърлиш, поне засега .
Re: относно Голф V 2.0 140 коня
Plamen Revanski написа:Благодаря ви колеги,иначе съм се спрял на този мотор с автоматична скоростна кутия с DSG.
А кефа от DSG е невероятен и си струва всеки лев,но задължително да го гледа човек,който е в час с тия мотори..Успех
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: относно Голф V 2.0 140 коня
ве4е 160000 с този двигател никакви проблеми и аз съм DSG- скоростна кутия и филтър за твърди 4астици.съвет от мен гледаи колата да е от германия кода на двигателя да е BMM нека да е с филтър за твърди 4астици сУпер е като я режеш а отзад няма грам дим.относно пукането на глави и така нататъка колата на магистралат под 160-180 не пада и с 4асове държа 200-220 не помня някога да съм доливал антифриз или масло сменям го на 25000 само 4е струва 40лв литъра относно за DSG имаи предвит 4е и на тяx се сменя маxовик обикновенно към 100000км заминава
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: относно Голф V 2.0 140 коня
Това 220-230 км дето сте написали са пълни глупости.Колата е хубава но това са непостижими скорости за този мотор ако не е пипан.И като го изрежеш си пропушва доволно.
- palikari
- Мнения: 449
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 19:53
- Автомобил: GOLF 5 Polo Lounge tdi 2015
- Двигател: BMM-2006
- Местоположение: София
Re: относно Голф V 2.0 140 коня
Ей,много компетентни се завъдихте бе.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 157 госта